23 Ekim 2013

Komşu Sorunsalı

Bir önceki evimizde şöyle bir Brooklyn köprüsü kıvamında manzaramız ve açık alanımız olduğundan yeni evimiz bize akvaryuma kıstırılmış balık kıvamı verdi ilk başlarda.

Mutfağın balkonu garip bir teyzenin balkonuna bakmakta. Hani yakın bir arkadaşım olsa ortaya kalası koymuş şarabı da açmıştık o kıvamdayız. E hal böyle olunca hapşursa " çok yaşa komşuu" diyesi geliyor insanın.

Ama 20 li yaşlarındaki oğullarına balkonda otururken çıplak ayaklar komşunun gözüne sokula sokula uzatılmaz , komşu kızı sizin 44 numara ayaklarınızın altını yüzlerinizden önce tanımak zorunda değil demediği için pek kalemim değilsin teyze.

Ben bi kıl kaptım ya teyzeye hani ev baklavası (zaafım) yapıp gelse kurtaramaz o kıvamdayız ama kendisi pek hevesli.  Henüz perdesi gelmemiş mutfak camımızdan ocağımızın olmadığını fark eden teyzemiz küçük tüp teklifinde bile bulundu yani siz düşünün. Bir de utanmadan diyor ki ocağınız yok galiba!
Yahu arkadaşım pirana gibi mutfağımı kesmişsin 44 numara ayaklı oğullarının ayak parmaklarının arasından bari çaktırma di mi ?

Neyse ki çözüm çok basitti!
Geçenlerde baktım Can almış eline Işın kılıcını oyun oynuyor, teyze de balkonda soğan soyuyor. Biraz ağlatmak sureti ile aldım elinden kılıcı dedim ki ;
 "Gölgelerin gücü adına! , çekil oğul önümden"


Çocuk bi şok oldu tabi :)
Geçtim mutfağa , elimde ışıklı kılıç ilk önce kılıç ile balkonun kapısını açtım. Kılıcı cool bir şekilde katladım ve belime taktım.
Teyzeye bi ufak selam verdim ama konuşmadan , sadece ilgisi bu tarafta olsun diye.
Baktım gözler bana döndü, belimden aldım kılıcımı şırrak! diye açtım tekrar.
Diğer elimde Su bardağı , kılıcımla damacanaya batırmaya başladım , bardağı doldurdum. Teyze hala izlemede!
Sonra buzdolabı kapağını açtım kılıçla , baktım baktım kapattım.
Sonra gözünün içine baka baka ışıklı ışın kılıcım ile balkon kapısını kapattım, He-man gibi kılıcımı gökyüzüne kaldırdım ve belime tekrar taktım. Döndüm arkamı salona geçtim.


Artık balkona çıkmıyor, çıksa da çok oyalanmıyor. Yüzde yüz işliyor , tavsiye ederim -kesin bilgi-

Çok yakında komşu teyze savar ışın kılıcı ile piyasaya girmeyi planlıyorum.
Bence çok satar. Sizce ?

10 yorum:

  1. sabah sabah güldürdünüz beni , sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  2. Ahahahhaa sizden korkulur! :D
    Allah meraklı komşudan korusun, yüzüne güler arkandan iş çevirirler. Her eve bir ışın kılıcı lazım. :)))

    YanıtlaSil
  3. Bence de çok satar:)
    Balkonu dikizleyip ocağınız yok galiba ne demek ya. Hadi dikizledin yemek yaparsın o kadar içine dert olduysa, tüp falan teklif etmek baya bir aşmış artık!

    YanıtlaSil
  4. görmesem inanmazdım çılgın kızım benim yaaa:)ama ben sana ne dedim korkutma kadını komşu o, gün gelir lazım olur:))))))

    YanıtlaSil
  5. Allah iyiliğini versin ;DD

    YanıtlaSil
  6. Mehtap ; ne mutlu bana :)

    Güven Turan ; Gölgelerin gücü adına ! Korkmayın canım , sadece az dikkatli olmalı :))

    Nesrin ; Di mi ya? Dikizci komşu teyze! ben daha ondan ne malzemeler çıkartırım dur sen :))

    biraydamasalı ; bıraksak sen kanka olacaktın kadın ile, ben önlemimi aldım vallahi :) Ayrıca kılıcın yeşil rengi beni açtı sanki ya?

    Antigone;iltifat olarak alıyorum :P

    YanıtlaSil
  7. Hahahaa:) Küçük tüp mü dedi:))) Ay koptum:))

    YanıtlaSil
  8. Bahar; dün aynı öneriyi yazdığında çok güldüm :)) Dedim yarınki yazıyı okuyunca bakalım ne yapacak :)))

    YanıtlaSil
  9. Ahahahaha :D İyi güldürdün akşam akşam. Kılıcım olmasa da Kadıköy'deki bir komşuma ben de benzer bir şey yapmıştım. Çaktırma. :P

    Can sana çekmiş olabilir mi acaba? :P

    YanıtlaSil
  10. Hahahahah :) çok eğlenceli bir kaçırma operasyonu olmuş damacana olayı çok iyi :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe