04 Ekim 2013

#DamlaninPlaklari 7

Plak merakım hep vardı ama son 2 yıldır ciddi tavan yapmıştı.
Uzun zamandır bir sürü sahaf , plakçı , eskici geziyorum.
Hani dedim benim gibi hevesli olanla var ise ufak bir uyarıda bulunayım;
Genellikle plaklarımı alırken dinlemeden almam, zaten bir çok ismi tanımıyorum satın aldığım kişilerin tavsiyelerini göz önünde bulunduruyorum.
Ama bazen de aklımda yer eden isimleri hiç dinlemeden çantama atıyorum. Tanju Okan gibi , Juanito , Yeşim, Neşe Karaböcek , Ajda Pekkan , Ümit Besen, Nesrin Sipahi gibi...
Sadece şarkıların isimlerin kontrol ediyorum ki koleksiyonu çiftlemeyeyim.
Bu 45'liği de şarkıların isimlerine bakarak aldım.
Hatta dedim ki şarkının ismi Kara Kedi , kesin bir aşk şarkısıdır! Ah Selçuk Ural ne güzel söylemiştir.
Hani insan "Kara Kedi girdi aramıza kavuşamadık yar " kıvamında bir şey hayal ediyor.
Sonra eve gelip Plakçalara 45 liğini taktığında kahkahalarını tutamıyor...


Demem o ki emin değilseniz dinlemeden plak almayın :)

Dilerim bol kahkahalı bir hafta sonu olsun hepinize ....

2 yorum:

  1. Miyav miyav cok hos ya :)

    YanıtlaSil
  2. Sonunda dinledim. Ve miyav! :D
    Gerçekten hiç beklemediğim bir şey çıktı. Koleksiyonunda bu nadide parçayı bulundurmak harika bir duygu olmalı. :))
    Akşam akşam iyi güldüm. Teşekkürler. :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe