08 Aralık 2014

Gülümseyin , çekiyoruz :)

Bir sohbet esnasında  çekmecelerin dibinde unuttuğumuz eski fotoğraf makinamız gün yüzüne çıktı.
Hani şu içine 36 lık film koyup , tek tek geri saydığımız.
Ay az poz kaldı diye özenle kullandığımız.
Fotoğrafları fotoğrafçıda bastırdığımız.
Hani görebilmek için belki de 1 hafta beklediğimiz.

Arkadaşımız içindeki filmi karanlık odasında basabileceğini söyelyip filmi sarmaya başladığında Can'ın gözleri dehşetle açıldı :)
Sonrasında Can için içine 36'lık yeni bir film taktı.
Ve başladı anlatmaya ;


-Bak Can şuraya gözünü dayayıp çekeceğin fotoğrafa karar vereceksin.
-Flaş yerine ve objektife elini koymamalısın
-Çektiğin pozların sayısını şuradan takip edebilirsin , haydi şimdi çek bir tane.

Can ilk fotoğrafını çekti...

- Evet , şimdi kaldı 35 poz. Böyle böyle bitecek bunlar.

Can : Nasıl yani! Beğenmediklerimizi silemiyor muyuz? 
Çok güldük tabi biz bu yoruma , kendisi bir süre şoku atlamadı hahahhaha :)
Alışması , idrak etmesi zaman aldı ama artık nereye gitse  makinesini yanında taşıyor gözü gibi bakıyor.
Hatta çoğu zaman " bunu sen çek anne, benim pozlarım bitmesin" diye pazarlık bile yapıyor.



Ve makinenin içinden çıkan ilk poz yine Can beyden geldi , ne kadar küçükmüş değil mi ;)

14 yorum:

  1. Babamın da vardı aradizörü, bazen birlikte banyo ederdik filmleri. Beyaz kâğıt üzerinde canlanmaya başlayan fotoğrafı izlemek kadar güzeli yoktur:-)

    Oy, sevsinler minik Can'ı:-)

    YanıtlaSil
  2. eskiden çok eskiden gibi geliyor bu makinalar değil mi?
    çocuklarımızın şaşırdığı
    tab eden yer var mı acaba
    siyah beyaz fotoğraflar gibisi yok
    haftasonu yaşadım ben de bu nostaljiyi antika pazarında

    YanıtlaSil
  3. Oyyyy nasıl da uzaklara gittim ya:( İnsan geçmişi özlüyor... Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. kız ne kıymetliydi fotoğraflar albümler. şimdi hepsi bilgisayarlarımızda açılıp bakılmayı bekliyor, milyon taneye kim açıp bakacaksa :))

    YanıtlaSil
  5. Şahane bişey yapmışsın Can'a bu deneyimi yaşatmakla... Dur bende eski fotoğraf makinasını buluyumda Oytun'a veriyim... Anların ne kadar kıymetli olduğunun farkına varsın... Yani inşallah :)
    Öpüyorum sizi...

    YanıtlaSil
  6. Zeytini büütürken yardım ve desteklerinizi esirgemeyin olur mu :)

    YanıtlaSil
  7. Harika.. Can'ın fotoğraflarını da paylaşmalısın bence burada :)

    YanıtlaSil
  8. Onunda ayrı bi güzelliği vardı dimi ama :) Bekliyorum Can'ın fotoğraflarını,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ayyyy son foto ne güzel kiiiii :)

    YanıtlaSil
  10. Gazetede okumuştum şimdiki gençlere Walkman vermişler kaset bittiğinde diğer tarafını çevirmeyi hiç biri düşünememis

    YanıtlaSil
  11. büyük bir heyecanla beklerdik fotoğrafların çıkmasını :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. bizimde bir film var kalmış ve ıkartmak için sabırsızlanıyorum. her ankaraya gidişte de bir şey olıyor unutuyorum.
    Yalnız o açıdan hiç düşünmedim yani Can yaşlardaki çocukların bu makinalara olan yabancılığı :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe