23 Aralık 2014

KARMA


"Sen iyi karmaya mı inanıyorsun , kötü karmaya mı anne? " diye sordu çocuk. 

Bu çocuk karma ne demek nereden öğrendi?
Ben karmaya inanır mıyım?
Kötü not aldı da onu mu kötü karmaya bağlayacak acaba ?
Secret diye salak bir kitap okumuştum , o sayılır mı ?
Ying Yang tabiri bana daha akla yakın gelir hep.
Ying Yang desem onu da bilir mi ?
Kabartma tozu pastayı ne kadar kabartır?

Anne tüm bu sorulara dalıp gitmişti halbuki.

"Ben kötü Karneye inanıyorum ! " diye atıldı baba kişisi. 


Karma biraz da kendi kalene gol atmak değil miydi? :))

Günaydın güzel insanlar ...

15 yorum:

  1. O kitabı aldım ama okuyamadım. Ben çok başka bir şey sanmışım alırken. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk Insan ; adi ustunde iste , icinden ne cikacagi belli degil :)

      Sil
    2. Sabah şekerim misin sen yaa? :p Niye guldurdu bu yazı beni? Neden niçin? Ama güldüm ve hiç pişman değilim.

      Ve bence iyi karma beni güldüren bu yazıydı. Kötü karma birazdan dağıttığım mutfağı toplamaya gidecek olmam.

      :-*

      Sil
    3. rmmbr; benden seker olmaz da , tum manyaklar bende diyelim biz ona :)
      Ayrica gul diye yazdim zaten , sen hep gul ...

      Sil
  2. oyyy tontiş o nası düştü öle yaaa:):)

    YanıtlaSil
  3. Tam benim kocama göre bir replik olmuş :))))

    YanıtlaSil
  4. İlahi Damla..Güldürdün beni :))

    YanıtlaSil
  5. hahaha :)
    -oralete inanıyom ben- der gibi :p

    YanıtlaSil
  6. :))
    kötü karne cevabı çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  7. bence karma var ve kafayı bana takmış durumda :) valla bak... anlatsam roman olur. ee roman olursa anlatsam mı ki :)

    YanıtlaSil
  8. Yilbasi icin gittigimiz tatilde durduk durduk bu video'ya bakip güldük. Cok tatli degil mi? Iyi seneler.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe