29 Aralık 2014

Buyuk Konusmak

Agzimizi boyle kocaman kocaman acip
En bilmis halimiz ile
Belki de en cok sevdiklerimiz hakkinda
Kimi zaman hic tanimadiklarimiz hakkinda
Koca koca laflar ediyoruz.

Yilbasi dolayisi ile bircok kisiye hediye yolladim. Oyle zorunluluktan falan degil, istedim ki bir gulumseme yaratabileyim sevdiklerimin yuzlerinde.
Yaptim , yapamadim o ayri.
Tum paketleri tek tek ellerimle hazirladim.
Hepsine ozenle notlar yazdim.
Elcagizlarimla kargoya verdim.
Uyanigim ya , kargo posetlerinin uzerlerine ismimi -adresimi yazmadim.
Boylece paketi alanlar uzerinde adresimi bulamayacaklar  dolayisi ile bana hediye yollamak gibi bir zorunluluk hissetmeyeceklerdi.
Bence cok iyi dusunmustum , nazikceydi.

Paketlerden biri canim 2balik1kedi Esra'ya gitti.
Esra benim kargomu yolladigimin ertesi gunu 'gizemli bir paket aldim. Sahibi belli degil , kim yolladiysa tesekkurler' kivamli bir yazi yazdi.
Bir kere benim paketimin ustunde olmasa da icinde notlarim vardi. Onun icin hic uzerime alinmadim.
Hatta saydirdim
Ne duyarsiz , ne ozensiz insanlar vardi. 
Esra dedi ki ; oyle deme Damla yaaa , unutmustur belki.
Ne demek unutmus, koskoca paket yolluyorsun icine bir isim yazmak bu kadar zor olmamali
dedim. Soylemedigimi birakmadim.

Aradan bir kac gun gecti.
Esra'dan whatsapp mesaji geldi. Sanirim beni kargo posetinin uzerine yazdigim cep telefonu numarasindan bulmustu.


Evet ; o yerin dibine soktugum , demedigimi birakmadigim, saydirdikca saydirdigim sorumsuz , dikkatsiz insan bendim.

Icine koydugum karta iyi dileklerimi yazmis ama ne akla hizmetse ismimi yazmayi unutmustum.

Esraaa cok salagim ben , affet beni :))

Ama siz de gulmeyin ama :)

 

14 yorum:

  1. ya ben çok üzüldüm ama sana

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir anı olmuş bu bence, dalgınlık herkesin başına gelebilir :))

    YanıtlaSil
  3. ahaha ben çok güldüm. ;:D :D

    YanıtlaSil
  4. :-) Canım o kadarcığını da alan bulsun artık - ki bak cin gibi olanlar buluyor netekim:-) Sorun yok :-)

    YanıtlaSil
  5. Amanııın Damla, ne yaptın sen? utandım valla yazından, hiç öyle şey olur mu yahu? Ben sadece bana sürpriz yaptığını düşünmüştüm :) İlk gelen gizemli kitap sahiden sadece kitaptı zaten, senin güzelim emeğinle kıyaslanamaz bile :) Çok teşekkürler yeniden hepsi için.. İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  6. Senin paketin yerine ulaşmış ben kargo mağduru oldum arkadaşım burnumdan getirdiler uzun süre kimseye bişiy yollamam sanırım

    YanıtlaSil
  7. Yaaa hoş olmuş.Olsun yaaa. Bayılıyoruz malesef eleştirmeye. Ne yapalım insana dair herşey:)))

    YanıtlaSil
  8. Yok gulmedim diyerek yalan söylemek istemiyorum:)))))

    YanıtlaSil
  9. Üzülme insanoğlunun başına her şey geliyor

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hayır gülmüyorum şuanda.
    Gerçekten hiç gülmüyorum. :D:D

    YanıtlaSil
  11. "gülmek bir mermiden daha ucuz" demiş üstad,
    bunun için çaba sarfetmen ne güzel :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe