09 Ocak 2015

Rutin

Her gün yaptıklarım , belirli günlerde yaptıklarım, nadiren yaptıklarım.
Her gün hayatıma dahil olanlar, belirli günlerde dahil olanlar, nadiren dahil olanlar.

Bu ara hepsi birbirine girdi. Karman çorman oldu.
Yılbaşı tatili , yılbaşı öncesi ortalık sakin tatili, yılbaşı sonrası hafta sonu tatili, kar yağdı tatili, don oldu tatili derken okurken sinir bastı di mi ?
Beni de güzel okuyan beni de yaşarken sinir bastı.

Ben rutinleri ile mutlu , işine gelmeyi seven , çalışmaktan şikayet etmeyen bir insanken günlerimi her Allahın günü yatılan yatakları toplamakla , yenen yemekleri öncesinde pişirmek sonrasında sindirmek ve daha sindirim bitmeden mutfaktaki dağınıklığı temizlekle , o koca koltuk minderlerinin bir önceki akşam nasıl hunharca dağıldığına akıl sır erdirememekle geçiren bir ev annesi oldum.

Yok efendim bana afakanlar basıyor!

Hani Vali deseydi ki Cuma da tatil , yemin ederim şakkadanakk bayılacaktım koltukta. Nefesimi tutmuş bekliyordum ama neyse ki ben bu satırları size oğlumun okulla olduğu şu dakikalarda sessiz sakin , sevimli ,canım , minnoş  ofisimden yazıyorum.

Rutinler iyidir efenim , sevin onları ...

6 yorum:

  1. Rutin iyidir efenim. Mesela ben evde oturma rutinimi bozmak için bugün dışarı çıkmayı planlıyordum ama "şimdi bu soğukta ne zorun var Elif" diyerek yine battaniyenin altında pinekledim. Ne kadar güzel bişi yapmışım di mii?

    YanıtlaSil
  2. Aferin arkadaşım , bana bunlarla gel işte :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısın Damla, biz henüz şikayet etmedik ama yarın dışarı çıksam iyi olur zira biraz önce son kalan meyvemiz olan elmayı Bilge'yle ama "rutinler iyidir" e sonuna kadar katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge ve annesi ; siz sansli kesimmissiniz bu durumda ama ben yine de rutinler can'dir diyorum :))

      Sil
  4. ben ki hayatı boyunca çalışmaya üşenmiş, işe hergün homurdanarak giden bir tipim, ben bile korkarım rutinimin değişmesinden. rutin candır. herkes işine okuluna daalsın bakiim!

    YanıtlaSil
  5. Ben de blogumda "Allah rutinden ayırmasın" diye bir yazı yazmıştım. Rutin candır.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe