10 Ocak 2015

Sana Asik Degilim

Diyorsa kesin asiktir bence diyerek basladim yilin ilk kitabina.

Kitap enfes kitap yorumlari ile kalbimi fetheden verdigi spoilerlar ile kalbime indiren canim Seyhan'in yilbasi hediyesi idi. 

Daha once Vefa Enver okumamistim ama Seyhan'in kitap yorumlarina gonulden guvendigim icin bu kitabin da bos cikmayacagina emindim. 

Ve tahminim beni yaniltmadi. 

Kitapta ask , entrika, ihanet , arkadaslik ne ararsan dozunda mevcut. Her sayfayi sirada ne olacak acaba diyerek ceviriyorsunuz. Kitap akip gidiyor resmen. 
Biraz bahsetmem gerekirse ; 

Lal 13 yasina kadar sosyetenin parmakla gosterdigi sasaali bir hayat yasamis , ummadigi anda ummadigi sekilde tum yasami alt ust olmustur. 
Yillar boyunca , bir gun tum bu yasadiklarinin sorumlusu olan adamdan alacagi intikamin hirsi ile yasar. Ve zamani geldiginde planladigi tum isler tam da istedigi gibi gitmeye baslamistir , fakat nereye kadar ? 

Cok detaya girmek istemiyorum , yazacagim her kelime kitabin heyecanini dusurur diye korkuyorum acikcasi. 
Hani boyle su gibi aksin , kafami dagitsin , bittiginde uzerinde dusundurmeye gerek yok ,pembe dizi izler gibi okuyayim derseniz siddetle tavsiye ederim. 

Az once baska Vefa Enver kitabi okumus mu acaba diye Seyhan'in  bloguna gittim. Pek tabi okumustu , hatta Vefa Enver'i tanitan bir de yazi yazmisti. 
Yazinin linkini koca kitabi benim gibi Vefa Enver'in bir erkek oldugunu dusunerek okumayin  diye tam burada paylasiyorum , kendime de kitabin arka kulakcigindaki Vefa Enver fotografini bile fark etmedigim icin 'yuh' diyorum :)) 

Siz dusunun artik kitap nasil hizli bitti ki , arka sayfalari incelemeden kaldirmisim rafa ... 

Tekrar cok tesekkur ederim Seyhan'cim. 





5 yorum:

  1. Bazen tam da dediğin gibi su gibi akan ve düşündürmeden dinlendiren kitaplara ihtiyacım oluyor. Şu sıralar da öyle bir dönem. Not ettim bunu da. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. tam da akıcı bir kitap bakınırken bu yazın çok iyi oldu Damla. çok teşekkürler ;))

    YanıtlaSil
  3. Yaaa ben bu yazarı ve kitabı ilkeler duydum.Ekleyeyim listeme. Sağol :)

    YanıtlaSil
  4. Yaaa ben bu yazarı ve kitabı ilk kez duydum.Ekleyeyim listeme. Sağol :)

    YanıtlaSil
  5. Yaaa ben bu yazarı ve kitabı ilk kez duydum.Ekleyeyim listeme. Sağol :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe