13 Aralık 2011

Grip Olmaktan Nefret ediyorum NEFRET…

 

Ne hayallerim var dı bu haftasonu için . Keyif yapacak ,misafir ağırlayacak ,film izleyecek ,kitaplarıma başlayacaktım .

Sonuç olarak ben ne yaptım ; Tuvalete bile sürünerek gittim yataktan kafamı kaldıramadım ve hatta zaman zaman nefes bile alamadım Confused smile

Dün işe gelmeyip evde pineklemeye bile tam sevinecek oldum ki uyuyakalmışım. Hani dedim battaniyemin altında Gülben izlerin sonra gider kim ne giymiş bunlar gerçekmi programları izlerim olmadı Müge anlı bile izlerim derken battaniyenin altındaki 22. dakikanın sonrası flu hayatımda. hasta

Son halim yukarıdadır. Damarlarımı kesseniz ıhlamur ve bilumum baharat çayları akar. Ama kesin çözümü az önce buldum  buyrunuz efenim muhteşem icat ;

hasta 1

Belime de bir çöp poşeti bağlarsam elin de çöp poşeti geçtiğim alanlardan mendillerimi toplayan kocamı bu eziyetten kurtarabilirim.

Halbuki tek emelim ,arzum bir Cumartesi gününü izlediğim tüm blogları doya doya okumaktı ama hey hattt  gözlerime söz geçiremiyorum …..

SAĞLICAKLA KALIN GÖNÜL DOSTLARIM

Not : hastalıktan aşırı duygusallaşmış blogger Smile ayyyy büyümüşde blogger mı olmusssss Smile with tongue out

7 yorum:

  1. anasının kuzusuuu.hastamı olmuş benim prensesim...ahh o hafta sonu istanbula ışınlanıp seni kendi ellerimle iyileştirmek vardıyaaaa olmadı işte:)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun :)) başında taşıma onu ağır gelir :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda düzelirsin..

    YanıtlaSil
  4. Hahahaa, ay o icat ne güzelmiş:)) Çok geçmiş olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. İcat süpermiş :)) geçmiş olsun, hemen bana iyi geleni söyleyeyim, vicks burun spreyi+ ya da otrivin mentollü burun spreyi+ zenfilli çay.

    YanıtlaSil
  6. Anne; evdekiler bana bakamıyor :(((((
    Ülkü; teşekkürler ,hiç güleceğim yoktu :)))
    tully; çok sağol ,umarım .
    bahar; o garip aleti tek geçtim bugün bende ,özellikle ofisde yeni bir akım yaratabileceğimi düşünüyorum :))

    Nil;çok teşekkür ederim ,benim çözüm portakal,greyfurt,zencefil,limon suyu. gram nane tüketemem ben ,bu söylediklerini denesem komalık olurum sanırım :)))))

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsunnn .bu illetin tek ilacı uyku zaten. bol meyve ve dinlenme:) tadını çıkar. sıkılana kadar uyuu fırsat bu fırsat

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe