22 Aralık 2011

Prenses Kime Denir?

Sevgili annem de ben de tüm gün bilgisayar başında olduğumuzdan telefondan çok MSN den yazışırız,didişiriz,sohbet ederiz ,kavga ederiz v.s. Bu durumlar değişir durur ama değişmeyen birşey var ki oda annemin bilgisayarını açar açmaz yazdığı
- Günaydın Prenses
kelimesidir. Buraya kadar herşey normal ,güzel di mi? İşte değil ..
Yakın zamanda saçlarımı 25 yıllık sarıdan sonra kahverengiye boyattım . Annemede her türk kızı gibi hemen fotoğrafını yolladım gülmeyin kızlar !
Neyse tam bu boya işleminin ertesi sabahı aynen  şu diyalog geçti aramızda …
Annem : Günaydın Prenses
Damla : Günaydın Anneeee 
Annem: Ama prensesler sarı saçlı olur sen artık prenses değilsin puhahahhahah
Damla : ……..
Şimdi huzurlarınızda Anneme sesleniyorum Ayda hanım Ayda hanım masallarda ki prensesler bile kahverengi yada siyah saçlı . Ayıp oluyor ama bakınız:
Pamuk Prenses
PAMUK PRENSES
Jasmine
PRİNCESS
Sonra gerçek prensesler
KATE                                                   AMİRA          
PRENSES KATE amira
Bu da benim halim kötü mü şimdi ya Kafası karışmış gülümseme
bu eski                                                                  bu yeni
benşerbet

18 yorum:

  1. yorumu izleyicilere bırakıyorum:))))))))))

    YanıtlaSil
  2. Ben çok beğendim hatta bu hali daha bile güzel olmuş.Güle güle kullanman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. değişik bir hava katmış beybi:)

    YanıtlaSil
  4. ben de cok begendım dogallıktan yana bırı olarak

    YanıtlaSil
  5. Kuzen bence ikiside yakışıyorr benden sana Günaydın prenses kuziiii :)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuş yakışmış

    YanıtlaSil
  7. Ayda ablacım bu hanımcık kızımız yanim kızınız her haliyle prenses valla :) maşallah arkadaşıma ne güzel :) her şey yakışır renk farketmez :)

    YanıtlaSil
  8. son söz.
    sen her halükarda benim prensesimsin sarı kara farketmez:)ammaaaaa sarıııııı beee:)))))))

    YanıtlaSil
  9. bu renk çok yakışmış :) şimd sarı saçlı prenses dhatırlamaya çalıştım ama aklıma gelmedi :)

    YanıtlaSil
  10. tamam olaya el atıyorum her halinle güzelsin bitanem : )

    YanıtlaSil
  11. Tully,Zoitsa,Grace,Elif-kayra,Bahar,Ülkü ve Hande : hepinize çok teşekkür ederim güzel yorumlar için süpersiniz ,seviyorum sizi:)))
    Anne; izleyicilere bıraktın ama yine olmadı öptüm şekerim.
    Kuzi;senin tepkini de çok merak etmiştim thanks baby;)
    Gizem;afferim öğrettiğim kelimeyi harfi harfine yazmışsın :p

    YanıtlaSil
  12. hahahaha annen çok şekermiş yaaa :) bence her ikisi de çok yakışmış sana canım. ben de yıllar sonra sarıdan karamele dönünce annem sana sarı yakışıyor diye başımın etini yemişti :D şimdi alıştı neyseki :)

    YanıtlaSil
  13. Harika görünüyorsun..
    Sevgiler canım..
    takibindeyiiiiim.

    YanıtlaSil
  14. Bence anneniz kızdırmak için demiş.:) Kesinlikle bu da gayet güzel..

    YanıtlaSil
  15. tubitos;teşekkür ederim. Annem türünün örneklerindendir :))
    Hayat Cafe; hoşgeldin ,beğendiğine sevindim.
    Mavi Tutku; başarmış diyelim ozaman :) bence de daha güzel ,teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. Bu halimi unutmuşum , teşekkürler Bademle Buduk :)

      Sil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe