28 Aralık 2011

Sevgili Noel Baba

 

Biliyorum çok yoğunsun fakat bazı şikayetlerim ,bazı durumlara itirazlarım olacak.

Sen ki mutluluk dağıtan adamsın ama kabul et artık çok sıradanlaştın. Rica etsem hayatımdan çıkar mısın ?

Kabul ediyorum seni kullanıyorum  ,hediye almak kimin hoşuna gitmez ki . Sorun zaten hediyelerde değil sorun şu soruda ;

-Yılbaşı akşamı ne yapıyorsun ?

ya da şu mide bulandırıcı cümlede ;

- Seneye görüşürüz Hahahahah

komik mi bu şimdi Noel baba ,söyle bana komik mi ?

Şu an dan itibaren Yılbaşı akşamı ne yapıyorsun sorusuna vereceğim cevapdan ben değil sen meshulsün .

Rica edeceğim Bohçanı da al çık bacamdan . Ben yılbaşı akşamı uyumak istiyorum ,salak salak programlar izlemek istemiyorum (gerçi normal zamanda düzgün mü sanki ) , saat 12 ye geldiğinde telefonların kitlenmesini ,tüm akşam telefonuma iyi yıllar mesajı gelmesini istemiyorum.

Şöyle birşey ile kapıma gelirsin dersin “Damla’cım senenin şanslı kişisi sensin sen al bunu ben geyiklerimle dönerim geri”  o başka ;NOEL A

Değilse 1 gün fazla tatil yapmayı bile başaramamışken bize bu yıl ne hayrın olabilir Noel Baba.

Neyse haydi meslek kazalarına dikkat! Öperim ellerinden

NOEL BABA

 

MUTLU YILLLAR HOHOHOHOOOO

12 yorum:

  1. :)
    aL benden de o kadar.

    YanıtlaSil
  2. sonuna kadar katiliyorum sana.hayatimda bir yilbasini belki gece 2'ye kadar ayakta gecirmisimdir.uyurum ben genelde.yapacak birsey yok.deli gibi eglenmekse baska geceler de yapabilirim.oyle degilmi neyse mutlu seneler hayatim.

    YanıtlaSil
  3. o espriyi mümkünse duymak istemiyorum, yapana da seneye değil hiç görüşmeyelim diyebilirim :)) bende hala 31 Aralık perşembeye denk gelmedi diye üzülüyorum, 3;5 gün tatil ne güzel olurdu :(

    YanıtlaSil
  4. amaann zaten keşan müftüsü bile bu noel baba'nın doğru dürüst bi adam olmadığını bilmiş :))

    bacadan giren adam da adam mı ki?? :P

    YanıtlaSil
  5. okuduğum en değişik noel baba yazısıydı, çok orijinal :)

    YanıtlaSil
  6. sen varyaaa ne fena bi şeysin prensesss:))))

    YanıtlaSil
  7. Noel babayla da uğraştın ya korkuyorum senden artık : )

    YanıtlaSil
  8. Aynen bende böyleyim ama mecbur koca hatırına dışarı çıkılacak birde üstüne üstün kayılvalide ve kayınpeder ile ve onların arkadaşları ile..Bütün yıl onlarla iç içe mi olacağım allahım. Bu olmaz ama değil mi:)

    YanıtlaSil
  9. g; haksız mıyım ama :)
    u.aydin;son 3 yılbaşı 12 yi görememiş biri var karşında inat gibi nasıl uyku basıyor beni inanamazsın.
    Hande; ben de aynı şeyi söylüyorum 1 gün fazla tatilimiz bile yokken neyini kutlayacağız. Cumartesi yılbaşı gecesi mi olur yaa Canım pazar gidecek.
    Nzn; o müftü ile ilgili düşüncelerim kitap olur hayatım :))
    Ülkü ; senden de iyi noel anne olur bak :)
    Maya; çok teşekkür ederim.
    Biraydamasalı; annecim senin üretiminim ;)
    yenibaşlangıçlar;sen bugüne kadar korkmuyor muydun ki benden :p
    Tully; kötü düşünme canım :) ama pek eğlenceli olacak gibi görünmüyor :))

    Herkese İyi Yıllar arkadaşlar duyduğuma göre Okan canlı yayın yapacakmış en azından tv önünde sinir krizi geçirmeden bişiler yapabilirim diye umuyorum.

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle.:)

    İki ayaklılar gittikçe dört ayaklıların daha kıymete değer olduklarını gösterir oldular günümüzde!

    YanıtlaSil
  11. kocaman kahkaha patlatıyorum süpersin :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe