16 Aralık 2011

Gidenlerin Ardından

 

Arkasından 40 gün 40 gece ağladım , bugün tam 1 yıl oldu kızımı sahiplendireli. Taaa Bursaya gittim onu almaya ,kucağımda tir tir titriyordu.

Aylar geçti ufaklık büyüdü ,cebelleştik evde sonra bir baktık olmuyor yetmiyoruz ona çünkü çok merkezi biryer de oturuyorduk ve gece gündüz gezmeyi bırakın tuvalete gitmesi mümkün olmuyordu.

IMG_0202

Bilenler bilir Ozaman şimdi ki gibi ultra lüks evde  oturmadığımızdan ,Alvin i mutlu olacak bir yere sevimli bir aileye sahiplendirdik. Eşim elleri ile gitti teslim etti mutlu olacağından emin oldu.

Ben günler sonra bile bir eşyasını evde bulduğumda komalık olana kadar ağladım. Hayvan sevmeyen anlamaz ki eksik kalsın anlamasın zaten.  Hala anarız ,konuşuruz ilk göz ağrımızı. Şimdi olsa hayatta vermezdim.

Ya ama baksanıza nasıl salak uyuyordu : )

IMG_0197

Bugün anladım ki tam 1 yıl olmuş , ben ağlamayayım kimler ağlasın yaaa . Güzel kızımın şerefine gelsin şarkı  ;

Size keyifli Cumalar mutlu Cumartesiler diler kaçarım .

5 yorum:

  1. Benim oğlum benimle birlikte 3 şejhir dolaştı, günlerce evde yalnız kalıp yolumu bekledi. Ölsem veremem başkasına, seni çok iyi anlıyorum ya, çok üzücü bi durum. Daha akşam, bugün yüzünü hiç görmedim diye odasından çıkarıp sevdim. o var diye hiç apartmanda oturmadım, hep müstakil bahçeli evler yani. ama sevdiğim için sorun olmadı. Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  2. Bizim kızımızda ilk alındığında kardeşim çok istiyor diye alınmıştı. Ben açıkçası istememiştim. Sevmediğimden değilde evde bakımı çok zor oluyor diye. İki oynucaksınız sonra arkasını ben temizlicem diye kızıyor istemiyordum. Babam benden habersiz bir çiftlikten almış geldi. Anaa bi baktım 2 aylık minicik bir golden. Annesiyle 4 kardeşinden ayrıldlığı için yol boyu baabamın arabasının arka koltuğunda ağlamış. Zaten geldi gözleri çapak çapak olmuş. Ben bunu bir duydummm "yawruuummm kızımmmm canımmmm diye bağrıma bastım :) geceleri uyuyacağı zaman anne sıcaklığı aradığı için uyuyamıyor diye bende aylarca aldım koynumda uyuttum. Şimdilerde kocaman oldu :) Keşke sizde vermeseydiniz canım. Onun sevgisi apayrı...

    YanıtlaSil
  3. yerim ben bu güzelliği, üzülme canım en azından hayatta ve iyi bir aile bakıyor ona bu senin tesellin olmalı, ya ben napıyım 16 yıl baktım oğluma sonra hoşçakal demek zorunda kaldım ona melek oldu oğlum bloğumda geçmişte resimleri var bakabılırsın, ardından birde çiftlikte baktıgımız kızımı kaybettim 2 acıyı kısa sürede yaşadım o yüzden hiç üzülme , özledikçe gidip gör o seni hiç unutmayacak, kokunu çok iyi biliyor ve seni çok seviyor bunu hiç unutma ;) Şimdi ölen köpeklerimin ardından eşimin bana hediye aldı tatlı bir kedimiz var , hiç gezdırme gibi sorunumuz yok, yıkama derdi yok, birdaha bı hayvanı bukadar sevecegımı düşünmezdim! Ama yerleri farklı olsada kedimide çok ama çok seviyorum, evimizin neşesi, acını unutacak bir kedi almalısın eve ;)evinize neşe katacaktır ben kefilim ;) Sevgilerimle M.P

    YanıtlaSil
  4. Şu güzel yorumlarınıza cevap vermeye içim elvermedi kızlar deli mi bu be diyebilirsiniz değilim. Sadece şu blog aleminin destek olma kısmını seviyorum, derdi tasası olanın yanında olabiliyoruz karşılık beklemeden kelimelerimizle.
    Yeri geldiğinde en yakınımızın yanımızda olmadığı konularda bile.
    İyi ki varsınız hepiniz :)))
    Alvin de mutludur umarım ....

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe