08 Aralık 2011

Hayatımda ki ilk Mim

Ben birbirlerini mimleyen bloggerlara melül melül bakarken biri beni unutmamış :)Sevgili HAYAT MELODİSİ , Gülin'cim  ilk "hoşgeldin" diyenlerden bana . Çok Teşekkür ederim :)

Şimdi mim i anlatmayacağım uzun uzun herkes gördü bence . Ben  kendimi anlatan 7 madde ye başlıyorum.

 - Moulin Rouge u 50 kerenin üzerinde izledim. Pişman değilim bak üzerime gelmeyin bu akşam tekrar izlerim :)

 - Şu an canımın istemediği birşeyi kralı gelse yaptıramaz bana. İnat olmakdan daha çok hayatıma müdahaleyi sevmem Anı yaşarım.

- Ne burcu olduğumu hala bilmiyorum. Soran olursa her seferinde hönk diye kalıyorum,aptal aptal bakıyorum suratına. (23 Eylül doğum günüm bi bakıyorum terazinin ilk günü bir bakıyorum başak ın son günü)

 - 7 yaşında bir oğlum var ben 25 yaşındayım ,görenlerin inanmamasına alıştım ama "Ayyyy ne kadar erken evlenmişsin " tepkilerine uyuz oluyorum kendilerine erken erken uçasım geliyor.

 -Bir D&R mağzasında 24 saat geçirebilirim ,tüm maaşımı bırakabilirim ama asla ve asla kitaplarımı paylaşmam ya da bağışlamam.

 -Turizm Otelcilik okuyacağım diye neredeyse popomu yırttım,Okudum. Servis okuyacağım diye kavgalar ettim kazandım Garson oldum. Annem "hizmetçi ruhlu çocuk yetiştirmişim" diye kendini yerden yere atarken ne demek istediğini tam 8 sene sonra anladım . Sonuç: Alakasız bir işim var. Ders: Anne sözü dinleyin bakkk herzaman demem .

 - Sevmemekle beraber tüm evi temizleyebilirim,yemek yaparım hatta ne iş olsa yaparım ama kimse bana çorap eşleştir katla demesin. İzafiyet teorisi bile daha basit,heyecanlı ,zevkli ve daha az mide bulandırıcı.

İşte kısaca aklıma ilk gelenler daha var ama benden nefret edin istemedim :))) Bu mim olayını sevdim. Verin bana mimleri ben yazayım olur mu nolur nolurrrrrrrr.

Ve benim mimlediklerim  Başta Annem Taze blogger BİR AYDA MASALI ,Tannesi  , zoitsa , Mavi Anne , iğne ile iplik ,Diplomalı Bakkal  , Sardunya  , Huzursuz Ruhum , Addictive İstanbul , Kitap Delisi Gizem . Umarım duyar gelir cevap verirler.

Bu blog hayatını sevdiğimi söylemiş miydim ?

10 yorum:

  1. şu an kahkahalarla gülüyorum.hatta katıldım:)))bir insan kendini bu kadarmı güzel anlatır.eksikler var tabi:))anne sözüne gelinceeeee...sen annenemi çektin ne bende hala annemin sözünü dinlemeyip pişman oluyorum:)))seni çoktan da çoooooooooookkkkk seven ANNEN AYDA:))))

    YanıtlaSil
  2. kitap okuyabilen insanların yazdıklarını okumak ne zevkli :)

    YanıtlaSil
  3. ben 26 yaşındayım hala nişanlıyım ühüüü :( genç annelere hep özenmişimdir maşallah canım

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canım..ben drnin evli bile olduğunu bilmiyordum..ama iyi yapmışsın ne güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Balböcüklerine yorumunuzu okuyup,blogunuza ulaştım.Ne iyi yapmışım:) Tanımadığın birinin ilk okuduğun postu hakkındaki 7 gerçek olup,bir de bu gerçeklere sahip kişiye hem çok gülüp,hem de kanın ısındıysa,günün iyi geçer.Çok iyi yaptım ben, kim acaba diye bakmakla,bundan sonra kaçırmam yazılarınızı.Annenizin hizmetçi ruhlu yorumuna hala gülüyorum,bence Terazisiniz,her yanım terazi,iyi bilirim :)

    YanıtlaSil
  6. nİL; çok sevindim geldiğine hoşgeldin. Ne güzel bi yorum çok teşekkür ederim.
    Anneme gelince kardeşim ben aşçı olacağım diyince verdiği tepkiler ayrı bir post konusu :)))

    YanıtlaSil
  7. neval; nasıl bir yorumdu o koltuklarım kabardı :)

    Gülin; evliyim ,çaktırmıyorum :))

    Tubitos;çok geç değil 26 ama bende genç anne olmayı çok seviyorum .

    YanıtlaSil
  8. yahu bu ne güzel bir yazıdır... özellikle annenin yorumuna bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. aaa deyip başladım :) Bir Ayda Masalı annenizmiydi? onu okumaya yeni başladım harika :)

    Çok tsk ediyorum adımı burda gördügüm için, çok sevindim gerçekten :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe