04 Ocak 2013

AÇLIK OYUNLARI

Aslında seri hiç ilgimi çekmemişti. Kitaplara elim bile gitmedi ki filmine gitmek aklımın ucundan geçmemişti. Ta ki bir gün D&R da alacak film bulamayana kadar. Amann beğenmezsem izlemem diyerek aldım ve bayıldığımla kaldım. Heee dengesizim ne var ?

İsterdim ki Katniss ile ilk kitapta tanışayım da o muşmula suratlı kızı 2 kitap boyunca çekmeyeyim.Fotoğrafını koymuyorum ki izlemediyseniz ilkkitabını muşmula surat olmadan okuyun, sizin Katniss'ınız bari güzel bişi olsun :) Önce filmi seyredince 2.ve 3. kitabını okurken hep o kızın siluetine takılı kaldım tabi. Neyse ki 2. ve 3. kitapta yeni karakterler var da onlar benim insafıma kaldı :))



Kitap Fuarına gittiğimde almıştık serinin son 2 kitabını , Ateşi Yakalamak ve Alaycı Kuş. Nasıl bir solukta okudum inanamazsınız.

Ufak ipuçları vermek gerekirse ; Capitol rejimine sadık 12 mıntıka ve her mıntıkada yaşayan insanlardan her yıl 2 kişinin alınıp bir arenaya konulması. Ama normal bir arena değil tek kişinin sağ kalabileceği ve Capitol insanlarının zevk için izlediği,müdahale ettiği bir arena.

Filmden midir bilmem 2.ve 3. kitap daha akıcı ve hareketli. Katniss in başkaldırısı ve Mıntıkaların kaderini merakla okuyacaksınız. Hepiniz birer Alaycı kuş olacaksınız.



Takıldığım iki şey var ki , arkadaşım her seri kitap aynı lüzumsuz sonla bitmek zorunda mı? ve Katniss beni çok şaşırttın yavrum o son okunu atarken , senden beklemezdim.

Not: bana bu broşdan almak isteyen var ise adresimi hemen yollarım :))

Haydin İyi Haftasonları :)




9 yorum:

  1. bende bir solukta okumustum bu seriyi hayal gucum o kadar calismis ki dun aksam starda filmi seyrederken hep hayal kirikligi yasadim.yok yaa bu sinema endustrisi benim hayyerimdeki dunyayi gerceklestirmede beceriksiz :)))benim hayal gucum daha kuvvetli :)))))))

    YanıtlaSil
  2. ben de önce kitaplarını okumuş biri olarak karakterlere o kadar bağlandımki, onların acı çekmesini görmeye gönlüm razı gelmez diye filmi izlemedim:))

    YanıtlaSil
  3. bende bu seriden 2 tanesini sahaf festivalinden almıştım
    açlık oyunlarıda zaten okumuştum..
    Bende ilk okumadna önce aynı öz eleştiri ile yaklaşmıştım
    filmede gitmedima ama netten izledğimde filmi sevip kitabı dahabi şevkle okumuştum..

    broş hoşmuş gerçekten..
    sanada iyi haftasonları ;)

    YanıtlaSil
  4. Filmini izlemeden önce bende 1. kitabını okumuştum.Filmi izleyincen benim hayalimdeki Katniste alakası bile yoktu :) çok gülmüştüm kendime hayal gücüm baya kuvvetli diye :) Dediğin gibi diğer kitapları okurken insanın aklına hep filmdeki Katniss oluyor. :)Güzel bir seri.Eşim de şimdi taht oyunları serisini okuyor çok güzelmiş onunda sanırım 5 kitabı falan bende başlıcam elimdeki kitap bitince.DR gittiğinde taht oyunları serisine de bir göz at istersen :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. o broştan bulursam kendime de alacağım için birini sana alır gönderirim canom merak etme... Açlık oyunları çıktığı yıllar okumakta direndiğim ama filminin çıkacağına yakın neymiş bu diye okudum sonra da bayılarak diğerlerini bir solukta okuduğum seri. valla gözüm katnissi falan görmedi o kadar beğendim kitapları eh yani filmi de. 2.film kasım ayında yayınlanacak bu arada, haberin olsun :D

    YanıtlaSil
  6. Kitaplarına bayılmıştım, filmi de şimdiye kadar izlediğim en iyi uyarlamalardan biriydi, catnip de şeker kız yahu:)

    YanıtlaSil
  7. ben önce kitabı okuyo sonra filme gittim. diğer kitaplaru okumaya fırsatım olmadı henüz ama ben filmdeki katnisi de sevmiştim ya o kadar da çirkin bir kıza değil bence :)

    YanıtlaSil
  8. Bir solukta okudum her bölümünü! İnanılmaz sürükleyici! Ve evet, filmide bir okadar olmamış! O kadarmı basitleştirilir yahu?!

    YanıtlaSil
  9. Bende filmi izledikten sonra niyetlendim seriyi okumaya ama henüz fırsat bulamadım. Filmini bayılmıştım..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe