25 Ocak 2013

Keşke inandığımız filmler gerçek olsa

Son zamanlarda "keşke inandığımız filmler gerçek olsa" gibi gayet ilginç isteklerle bloguma gelen insanların sayısı gittikçe artmakta.

İnanırsak olur bence !Şaka şaka , ama siz yine de bi deneyin :)

Baktım herkes inanmaya pek hevesli o zaman konumuz da izleyip çok etkilendiğimiz keşke gerçek olsa dediğimiz filmler olsun.

Ben mesela bi müzikal sever olarakdan Moulin Rouge gerçek olsun isterdim. Mutlu biten aşk yoktur bence , bu tespitden yola çıkarsak Moulin Rouge güzel bir seçenek olabilirdi.



Hele ki filmde Satine'e takılan gerdanlık benim olacak ise değmeyin keyfime.


Sizlerin var mı Keşke Gerçek Olsa dediğiniz filmler , haydi yazın meraktayım :)




3 yorum:

  1. mmmm hiç düşünmemiştim ama birçok diziye iç çektiğim oluyo :) keşke gerçek olsa hakkaten :D

    YanıtlaSil
  2. Müzikallere bayılan biri olarak Moulın Rouge benim de en en en sevdiğim film :)
    Bence The Notebook da ki gibi mutlu biten bir aşk olsun :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir yazı çok beğendim
    o ipte yürümek marifet istiyor
    tek bir hatada yere düşebilirsin
    ama her düşüşün bir diklenişi ve kalkışı olur ki, bunun kadar güzeli olmaz
    sevgiler

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe