08 Ocak 2013

Bir Cadılar bir de Ben

Süpürge üzerine tez yazabiliriz.

Sevgili Deniz yeni yıl hediyelerime o muhteşem mektubu eklemese ve yeni yılda süper çeken bir süpürge dilerim sana diye yazmasa aklıma gelmeyecek bu yazıyı yazmak. Öyle ağlamışım ki demek yazımda baka aklında kalmış kızcağızın.

Acımı derinden yaşadığımı burada yazmıştım. Okuyun Pişman olmazsınız!

Bu yazımı gören bir firma bana acıdı ve dünyalar güzeli bir elektrik süpürgesi yolladı. Deneyin ,beğenirseniz %50 indirimle sahip olabilirsiniz dedi. Sonra makina bir geldi uzay üssü mübarek ama fiyatını sormak için aradığımda 1000-1200tl civarında olduğunu söylediler. Sonra düşündüm dedim ki arkadaşım sen bunu blogumda yazdığımı görmüş yollamışsın bana makinayı e mantıken ben bunun reklamını da yapıcam bu belli. Madem koca firmasın sok etini taşın altına ver bana süpürgeyi beleşe ben de totomu yırta yırta yapayım reklamı. Gece gündüz ev süpürürüm vallahi di mi ama ?

Neyse sonra dedim ki ben bu parayı bir makinaya vereceksem kendim araştırır gerekirse 2000 tl verir alırım ama reklam için indirimli aldı dedirtmem öyle de zenginim , öyle de ukalayım yani.

Ve aradığımı buldum a dostlar sıfır reklam ve sıfır menfaat ile açıklıyorum aşk yaşadığım yeni süpürgemi. Yeni dediğime bakmayın sırf size hakkı ile yazabilmek için 4 ay bekledim , dedim arıza falan çıkaracak mı bakayım ama ilk gün ki gibi mahşallah. Kendisi evimize adım attığında nazar boncuğunu taktım zaten.

Sahi elektrik süpürgesine nazar boncuğu takan tek manyak ben miyim?

Süpürgem Philips, modeli va ayrıntıları burada. Eğer gerçekten yeni bir elektrik süpürgesine ihtiyacınız var ise ,yerde ki tozu ben görüyorum o da görsün diyorsanız , siz de benim gibi bu hayatta elektrik süpürgesinden çok çektiyseniz , artık yeter diyorsanız işte size çözüm.

Pişt reklam yazarı olur mu benden? Bence olmaz :D Sonuç olarak her ay 100 tl ödüyor olabilirim ortalama 1 maaşımı elektrik süpürgesine vermiş olabilirim ama mutluyum be yaaa ....



9 yorum:

  1. o elektrik supurgelerinin elinden cektiklerimi bir ben birde misirdaki sagir sultan duydu zaten seni o yuzden cok iyi anliyorum :)

    ben cozumu su girgir tipli fantomlarda buldum hem pratik hep ucuz.

    onca para verip aldigimiz arcelik`in sulu supurgesinden bin kat iyi.en son kurban bayrami oncesi supugeyi balkondan sallamak uzereyken hatirliyorum kendimi oyle cildirtmisti:))neyseki yeni supurgemiz super:))

    az reklam kokan hareketler oldu bunlar ama olsun be yaa :))))

    YanıtlaSil
  2. Agresif Prenses;
    Bu işin artık şans işi olduğuna ve ben de o şansın olmadığına inanmıştım ki buldum sonunda :)
    Şaka falan ama ciddi sorun yahu şu süpürgeler. E güle güle kullana ,sevindim senin adına benimde eski 7. makinam arçelik di.
    Biraz reklam gibi oldu ama ne yapayım iyinin de hakkını vermeli. Bakarsın Philips yetkilileri yazımı okur da bedava reklamları için teşekkür ederler :)

    YanıtlaSil
  3. tam da şuan aradığım şeyin üzerine geldi bu konu :) E malum benim de çeyizime birşeyler lazım değil mi :)

    YanıtlaSil
  4. Ben daha öğrenciyken bosch almıştım, evlendiğimide de onu kullanmaya devam ettik. 10 yıl sonra bir üst modeliyle yeniledim. memnun olmama karşın çocuklarımda alerji çıkınca dysonla değiştirdim.
    Gerçekten iyi mi diye denemek için koltukları önce bosch ie sonra dysonla süpürdüm. Harbiden toz çıktı ikinci süpürüşümdede.
    Reklamda olsa bu tür paylaşımlar işe yarayabiliyor hem. Ben bir şey alırken düşündüğüm modeli kullananların görüşlerine bakarım mutlaka...

    YanıtlaSil
  5. Sulu süpürgemi bende yakında yakıp yok etmeyi düşünüyodum,paylaşımın iyi oldu bende hemen bu modele bakıcam..

    YanıtlaSil
  6. elektrik süpürgesine nazar boncuğu takılırmı?senin çektiklerin karşısında evet:)hatta nazar duası bile okunur:)))

    YanıtlaSil
  7. aynı dertten bende muzdaripim..bir de bebiş gelecek en kısa sürede alınması lazım,fakat ne alınacak hiçbir bilgim yok,inceliyeyim diycem ama meblağ bana göre epey fazla :)

    YanıtlaSil
  8. elektrik süpürgesine ay pardon uzay üssüne ihtiyacım varken bu post çok iyi oldu canım. olur da bir maaşımı rezerve etmeye karar verirsem bu modeli de değerlendireceğim :) bu arada 10 numara reklam yazarsın :p

    YanıtlaSil
  9. evdeki illeti atmaya karar verdiğim an tecrübelerine dayanarak gidip alıcam canım ben de bunu :) çilen sona erdi ya önemli olan o, güle güle kullan

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe