14 Ocak 2014

Bir gün yine bizim piramitte oturuyoruz

İşte her şey o günden sonra başladı
Hangi gün mü ?

Gençtim , tecrübesizdim.
Dünya benim için İstanbul-Ereğli- Didim den ibaretti.
Toydum ,
Gezilecek , görülecek yerler kültürüm henüz bedenimi ele geçirmemişti.

İşte o gün yurtdışı tatilinden dönen biri bana üzerinde eski Mısır alfabesi ile adım yazılmış bir kolye getirdi.
Mısır'ın haşlanmış ve patlamışından ayrı bir de gezilip etrafa kolye getirileni de vardı demek!
Üstelik alfabeleri ne ilginçti.
Çok geçmeden Çölde Uyuyan Sır adında bir kitap okudum. (Tavsiye ederim)

Ufkum ,hayallerim ve tüm dikkatim Mısır olmuştu.

Oturdum plan yaptım.
Mısır'a gidebilmem için gerekenler ;

  1. Reşit olmak - o zamanlar ne de önemli idi. 
  2. Para kazanmak - sonuçta herkese kolye alacağım 
  3. Benimle aynı hayalleri paylaşan bir arkadaş - e tek başına yolculuğun keyfi çıkmaz 
  4.  Mısır'ın firavunlar tarafından ben gidene kadar tekrar ele geçirilmemesi
  5. Ya da o meşhur teori olan uzaylılar tarafından 
  6. Deprem de Piramitlerin yıkılmaması 
  7. Çok Para 
  8. Mısır'a gitmek için izin verecek bir anne baba - bakma en zoru bu şık 
Ya da tüm maddeleri çöpe atacaktım.
 Bunları yapabilecek kadar hayal gücü , hevesi ve pek tabi parası olan bir koca bulacaktım. 
 Buldum da! 

İlk yurt dışı tatilimizde Mısır çok sıcak olacak seneye  Eylül'de gideriz diyerek İtalya turu yaptık.
İkinci yurt dışı tatilimizi de yanımızda hamile arkadaşımız olacak Barselona'yı da hepimiz merak ediyoruz diyerek Barselona tatili ayarladık.

Halbuki tüm şartlar olgunlaşmıştı. Hedefe ulaşmam için hiçbir engel kalmamıştı.
Ve beklediğim an geldi.
Sevgili kocam dedi ki ; 2 günlüğüne bir yerlere kaçalım ama yurt dışı tercihimdir. Bir  araştır bakalım.
- Mısır'a gidelim artık nolur dedim. Bak ne zamandır bekliyorum dedim.
Mısır da iç savaş var , sen daha en az 25 yıl beklersin  emekli ikramiyenle gideriz dedi. :(

Buradan Mısır halkına sesleniyorum ;
Rica edeceğim tepişip durmayın ! Sizin yüzünüzden bir insanın çocukluk hayalleri gerçekleşemiyor.

Halbuki hep hayal etmiştim , önceki yaşamımda plakları ile mutlu bir Kleopatra'ydım. Ve sonunda topraklarıma kavuşacak ülkeme tekrar refah getirecektim.
Böylesi mutlu bir surat ile objektiflere gülümseyecektim ;



Yazar siz bunları okurken Ağva taraflarında butik otel araştırıyor olacak efenim!
Kendinize iyi bakınız  :)

6 yorum:

  1. bir sevemedin şu kolyeyi:)))ama eminim bir gün bu mısır hayali gerçek olacak...

    YanıtlaSil
  2. Derdim kolye değil ,biliyorsun :) En sonunda gidip yerleşeceğim bi piramite inşallah :D

    YanıtlaSil
  3. AMAN ALLAHIM PİMARET SEVDASI ÖLÜMSÜÜZ OLMAKTANMI GECIYR DIYE DUSUNDUM AMA BEN YAPAMAMA KORKARIM..
    INSALLAH SEN YAPASRIN.
    BLOGUMUN YENI TASARIMINLI HALINE BEKLERIM SEVGILER

    YanıtlaSil
  4. Aaah aaah maceracı ruhumu harekete geçirdin en gitmek istediğim yer çünküm piramitlerin gizli kalmış sırlarını ben çözecektim boşver tepişsinler bu arada tuna büyğsün birlikte gidelim ayyy hayali bile heyecan ysptı birden valizimi toplayıp gidesim geldi ah uleeeeen ahhhh

    YanıtlaSil
  5. maşallah maşallah iyi geziyosunuz. mısırda bak sharm el sheikh'e gidersin en güzel orasıymış. çok komikli yazmışsın çok sırıttım amaaağğ.
    :)

    YanıtlaSil
  6. The Bircan ; Korkma yahu ben benim elemanlara söylerim seni korurlar ,salonda gezerken duvaralara dokunma yeter :))

    Selda; o değilde Facebook'da yaptığın "üçgen ya temizliği zor olur " yorumuna hala gülüyorum :)

    Deeptone , tüm Mısır benim aşkolsun :) Komik komik de traji komik :p

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe