10 Ocak 2014

#DamlaninPlaklari 18

Yeşilçam filmlerinin Tarık Akan'lı olanlarını cımbızla seçip ezberlemiş biri olarak
Bu şarkıyı nerede duysam aklıma Tarık Akan'ın saçlarını savurduğu sahneler gelir



Dün akşam bir Perşembe klasiği olarak Plakçalar yere konuldu , plaklar etrafa saçıldı
Şöyle güzel bir kahve yapılıp afiyetle içerken
Bolca Cemal Süreya şiiri ile bu mu , o mu derken yine neredeyse tüm plaklar dinlendi.
İnstagramdan takip edenler gördüler ;
 


Her hafta aynı telaş
Perşembe akşamı daha eve giderken başlayan acaba bu akşam hangi şarkıyı kaydetsem düşüncesi
Eve girer girmez  " kaydını yapmayı unutma anne " diye uyaran ayaklı alarmım
Sonra hep aynı şikayet " hiç plağım kalmadı ki :( "
Siz hala giyecek hiçbir şeyim yok diye yakınanlardan mısınız ?
Hah haa ne demode  :)
Bizim evde moda "hiç kaydedecek plağım yok ki" :)
(Şimdi Memo bunu okursa Allahtan kork diyecek biliyorum )

Neyse biz dün akşama dönelim
Bu şarkıyı uzun zamandır paylaşmak istiyordum fakat bir türlü elim gitmemişti.
Bende ki yeri özeldir.
Dün dinlerken Can'ın da şarkıya eşlik ettiğini duydum
İlk defa bir 45 liği ezbere söylüyordu
Benimle
Hem de aynı keyifle

İşte dedim an bu an
Kaydet Damla , Yayınla!
Belki en sevdiğin sözleri aynı heyecanla mırıldananlar olur
"Az mı çektirdin yıllarca bana , bir gün gelir çektirir başkası sana "

2 yorum:

  1. Ahh ne güzel bir şarkıdır bu, benim de özelimde saklı kalan şarkılardan..
    Daha bu akşam kuzenimle nostalji yapmışken, ne güzel geldi bu şarkı..
    Telefona yükledim bi ton yeşilçam müziği bir bu eksik kalmış.

    Olmaz böyle şeeyy!

    :*

    YanıtlaSil
  2. ha haaa çok tatlı sizin ev. eski türk şarkıları veee tarık akan (damat ferit) di miii.
    :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe