24 Ocak 2014

#DamlaninPlaklari 20



Her sabah okuduğum lisenin önünden geçiyorum.
Her sabah nasıl da değişiyor hayat diyerek hayret ediyorum.

Bugün karne günü.
Yine okulun önünden geçerken bir grup kız öğrenci  gözüme takıldı.
Hepsi sivil giyinmiş, bir tanesinde forma vardı.
O an ne saçma geldi yılda bir gün de olsa okula sivil gelme hevesi .

Sonra durdum düşündüm
Eskiden saçma değil çok havalı gelirdi.
Orası okuldu , sen üniformalı olmalıydın ama değildin.
Bir düzene karşı geliyordun , tehlikeliydi ama çok eğlenceliydi.

Levent Metro dan okula kadar yürür
O daracık sokağın okula açılan kısmına geldiğimizde  şöyle bir birbirimize bakar
Sabahın köründe kalkan , ta evden okulun dibine kadar gelen sanki biz değilmiş gibi
"Hadi kaçalım" der , en yakın cafe ye kendimizi atardık.
Kaçmak havalıydı ama okulun önüne kadar gelip kaçmak daha havalıydı.

Bir keresinde sınıftaki bütün kızlar olarak birbirimize küsmüştük.
Çünkü küsmek çok havalıydı.

Sonra hayat çok acımasızdı.
Kimse bizi anlamıyor, tüm dertler bizi buluyordu.
Aşkın en büyüğü bizdeyken
Şansın da en *oktanı yakamızı bırakmıyordu.
Dersler çok gereksiz
Arkadaşlıklar sonsuza kadardı
Hayat aynı şarkıdaki gibiydi.

Sonra bir büyüme geldi
Sanki titreme gibi
Şöyle bi sarsıldık , kimi hafifçe kimi çok şiddetli.

Sonra bir sabah o okulun önünden geçti biri
Keşke yüzümüz okula sivil gelmekle gülse diye düşündü.
Keşke okulu kırmakla bitse her şey
Ve keşke yolda görüp kafanı çevirmesen beraber sarsıldığın insanlara

6 yorum:

  1. Ahhh ahhh! Nasil ozluyorum o yillari. Soyle bir 10-15 yil oncesine geri donebilsem mesela. Okuldan kacmayi, kusmeyi marifet sandigimiz zamanlar ne cok mutluymusuz da haberimiz yokmus. Hayattan bir haber en buyuk dert bizimkisi sanip yasiyormusuz. Isyan dolu yillar.. Bak yine efkar basti.

    YanıtlaSil
  2. ya ne güzel yazmışsın nasıl hislere tercüman olmuş, bir insanın hayatındaki en güzel yıllar şüphesiz öğrencilik yılları, özellikle de lise, çünkü orda ne çocuksun ne yetişkin, en havai, en uçarı yılların, yaşların, ne yapsan şanına yakışır olacak, ergensin ya :) özlüyor insan özlemezmi..

    YanıtlaSil
  3. Lise yılları,Levent sokakları,servis anıları hepsi dün gibi büyük bir özlemle aklımda..

    YanıtlaSil
  4. rmmbr ; hayattaki en büyük acının o an yaşadığımız olduğunu bilmenin sevimli aptallığı :))

    cecilia ; teşekkür ederim , özlenmez mi yahu :)

    Begüm ; bak bilen hemen nasıl tamamladı puzzle'ı di mi? Bak ben servis kısmını atlamıştım :)

    YanıtlaSil
  5. rmmbr ; hayattaki en büyük acının o an yaşadığımız olduğunu bilmenin sevimli aptallığı :))

    cecilia ; teşekkür ederim , özlenmez mi yahu :)

    Begüm ; bak bilen hemen nasıl tamamladı puzzle'ı di mi? Bak ben servis kısmını atlamıştım :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe