09 Aralık 2013

Bir Yekta Kopan Denemesi

Evet konumuz Aile Çay Bahçesi
Aslında kitabın böyle dolu dolu anlatılıp üzerine uzun cümleler kurulacak bir durumu yok.
Ama aranızda benim gibi ilk defa Yekta Kopan okumak isteyip  yahu bu adamın yazım dili nasıldır , akar gider mi yoksa sıkar bıktırır mı kıvamında tereddütleri olanlar  vardır diye yazmak istedim.
Ben Yekta Kopan dilini sevdim.
Okurken Livaneli rüzgarını hissettim yazım dilinde.
Hani Livaneli'yi okurken zaman nasıl geçer anlamaz , bittiğinde de keşke daha yavaş okusaydım dersiniz ya. Aile Çay Bahçesi'ni okurken de aktı gitti zaman. Nasıl bitti anlamadım.
Bir Müzeyen oldum bir Çiğdem.
Bende derin izler bırakmadı belki ama ağır kitaplara verdiğim güzel bir es oldu.
Hakkını yememeli mini bir kitap için sonu çok iyiydi.

Ben şimdi Yekta Kopan'ın başka hangi kitabını okumalıyım onu araştırmaya gidiyorum.
Tavsiyeniz var mı ?

3 yorum:

  1. zamanın nasıl gectıgını anlamadıgım kıtaplara bayılıyorum..cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. bende yazı dilini merak ettiğim için aşk mutfağından yanlızlık tariflerini aldım ama henüz okumadım.
    aslında bir tereddütüm de yok çünkü bloğunuda zevk alarak okuyorum kitapları daha güzeldir diye düşünüyorum.
    sende sevmişsin bakalım ben neler hissedeceğim

    YanıtlaSil
  3. Ben de diğer kitaplarını okuma kararı aldım aynı şekilde :) Yeni kitaplarda görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe