11 Aralık 2013

Yürürken kitap okumak

Klasik sabahlarımızdan biriydi. 
Can'ı okula bırakmış en yakın kahveciye doğru yol almaya başlamıştık
Kırmızı ışıkta durduk. 
Memo dedi ki "bak senden beterleri var düşecek şimdi"
Kafamı baktığı yöne çevirdim. 
Bir kadın kitabını almış eline ne topuklu ayakkabı ne arnavut kaldırımları demeden nasıl hararetle kitap okuyor inanamazsınız. 
Okuduğu sayfa sayısı 10 u bulmamış biricik kocam " bu kadarı da fazla yani "deme gafletinde bulundu. 
Açtım ağzımı yumdum gözümü 
Sen ne anlarsın kitap okumanın verdiği keyiften girdim 
Ne güzel işte keşke herkes aynı şekilde yürüse sokakta ile devam edip 
Düşünsene demek ki nasıl heyecanlı bir kitap ki kapatıp sonra devam edememiş diye bitirdim.
Nasıl  savundun tanımadığım kadını inanamazsınız. 
Nasıl yakın hissettim kendime , kaybettiğim ikizim gibi :P 
Nasıl bir kitap olabilir ki yani çok saçma ne anlatacak da yolda düşme tehlikesine değecek dedi Memo 
Ve o an kadın kitabı kapattı ...   
Memo koca bir kahkaha attı 
Ben yerin dibine girdim.  
Buyrun size kadının iştahla okuduğu ve benim deli gibi savunduğum o roman :D 

Tamam heyecanlı ve atraksiyonlu olabilir ama sokakta yürürken de ağzından salyalar akarak okunmaz yani.
Hayır okuma demiyoruz hobi olarak yine oku ! Ama dünyanın sırrını çözecekmişsin gibi yolda yürürken okuyup bir evli çifti birbirine düşürme ama di mi :)  




12 yorum:

  1. Bir ay kadar önceydi sanırım, haberlerde çıkmıştı. Yolda kitap okuyarak yürüyen bir genç kız yola fırlıyor, otobüs şöförü de kıza çarpmamak için fren yapınca yolculardan biri yaralanmış mıydı ölmüş müydü..
    Böyle sonuçları da olabiliyor yani, o yüzden eşin haklı, abartmamak lazım:)

    YanıtlaSil
  2. ahahahahaaaaaaa :))))
    yarıldım, koptum ahahahaaaaa :)))
    kadınamı gülüyüm, docana mı yoksa son kapak olayınamı bilemedim şimdi :)) Yada ben kendime gülüyüm en iyisi ;)
    Hakikaten bombaymış bu durum ;)

    YanıtlaSil
  3. yok artık ya ben tamamen eşimden tarafım :D
    yani yolda giderken de kitap okunmaz insan kim vurduya gider sonra :D

    YanıtlaSil
  4. Benim büyük oğlum çok yapar, sevdiği bir kitabı almışsak, alış veriş merkezinde kitap okuyarak yanımızda dolaşan bir tip vardır:-)

    YanıtlaSil
  5. Gece gece güldürdün yine..Çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  6. Bu kitap için değmez be, hatta evde boş boş otururken, yapacak hiçbir işin, okuyacak hiçbir kitabın yokken bile okumaya değmez bu kitap. Bence yani.

    YanıtlaSil
  7. Su an bu kitaplarin ücüncüsünü okuyorum o yüzden cok güldüm :) Bu arada ilk okuldayken bende her gün eve dönerken kitap okuyarak dönerdim. Yol ezberimdeydi nede olsa. Neyse yola yeni bir isiklandirma sistemi kurmuslar ve bende o sisteme bir güzel carptim. Bir olduk. O günden sonra bir daha yürürken kitap okumadim :)

    YanıtlaSil
  8. hah haaa bak ben de yolda okurum kitap.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Nesrin ; Off bak bu çok fenaymış ama :s

    Oytunla Hayat ; sen uslu uslu evinde oku kitabını Şebnem'cim bana yeter :)) Kimse ortalık yerde o kitabı okumasın yahu :D hahahah

    Nabrut ; kendimize kulüp mü kursak " yolda yürürken kitap okunmasını tasvip etmeyengiller "

    Handan ; Yavru kuşlara laf yok :)

    adavedeniz ; trajikomik

    Sihirli Oklava ; gülümsetebildiysem ne mutlu yahu :)

    resimli günlük ; aynen katılıyorum

    ahukader ; ahahahaha , işte buna çok güldüm :))))

    deeptone ; erotik seriler olmadıkça ben yine savunmaya devam edebilirim sanırım :P

    YanıtlaSil
  10. hahahaah coook guldum ama esine mi kadinami yoksa olayami guleyim bilemedim cok sirin :):):)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe