20 Aralık 2013

#DamlaninPlaklari 15


Akışına bırakmıyoruz.
Hep bir kontrol manyaklığı!
Ben istiyorsam olacak ukalalığı.

Mesela sevsin istiyorsam sevecek ,
Bitsin istiyorsam bitecek.

Duymak istemediklerim sessizleşecek
Haykırmak istediklerimi dünya duyacak!

Hep dahası olacak.
Daha çok başarı , daha çok para , daha çok çevre.
Düşmansan daha çok nefret
Aşıksan daha çok aşk
Ne yorucu !

Oysa en son ne zaman düşündün yataktan kalkarken
Oh yaşıyorum ben ya! diye

Bencilsin vesselam Bencil!

Bu hafta Müslüm Baba'yı analım istedim.
Bize unuttuklarımızı hatırlatsın istedim.
Hatta bana komşu olduğumuz o evdeki güze günlerimizi hatırlatsın istedim.
"Evladım Tanrı İstemezse Yaprak Düşmezmiş" desin istedim.

Bak yine ben istedim oldu derdindeyim!
Benden adam olmaz, ya sizden ?


6 yorum:

  1. Ama istedikce ustune gittikce kaybediyoruz sanki he ne dersin? Akisina biraksak daha kola olacak gibi..
    Okudugum kitapta bir bolum vardi. Yavru kedi surekli kuyrunun pesinde kosuyormus. Buyuk kedi ona bunu neden yaptigini sormus. Yavru kedi de "mutluluk kuyrugumda onu yakalarsam mutlulugu yakalamis olacagim" demis. Bunun uzerine buyuk kedi "Kucukken ben de senkn gibi mutlulugu kuyrugumda bulacagima inaniyordum. ama yillar gectikce sunu anladim, ne zaman kovalasam o benden uzaklasiyor. ne zaman isime baksam o beni takip ediyor."

    O zaman HzYusuf gibi dua mi etsek?
    "Rabbim bana istememeyi isteyebilmeyi nasip et."

    Yine harikasin canim. :*

    YanıtlaSil
  2. o kadar güzel ki almancaya cevirip almanca olan blogumda paylasasim var ;)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şeye sahipsen o kadar cok sey istiyorsun bu sene bunu tecrübe ettim. Eee calisiyorum param var neden olmasin dedikce manyaklasiyorsun. O zaman dileyelim de yeni yilda hayattan daha az sey bekleyebilelim, olaylari akisina birakabilelim

    YanıtlaSil
  4. ben bu şarkıyı ilk defa Müslüm gürses'ten dinledim.
    eksiklikmiş...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe