10 Aralık 2013

Keşke Gerçek Olsa

Çok ağladım ben
Acayip içime dokundu bu sahne benim
Nasıl sevindim inanamazsınız


Sonra koydum başımı yastığa
Oh dedim bu akşam mutlu uyuyacak birileri
O evi , o çocukları düşünemiyorum

Sonra aklıma diğer çocuklar geldi
İçim  bir Buruk
Nazlıcan mesela ...
Ne hissetmişlerdi acaba
Mutluluk mu ?
Yoksa hasretleri daha da ağır mı gelmişti omuzlarına?

Sonra Tuncay Özkan
Kendi elleri ile hücre arkadaşını evine yollayan
Hücresinde yine yalnız kalan adam
Sonra yine ağladım
Bir gün dedim sen kızına sarılırken ben yine sevinç gözyaşı dökeceğim , bu sefer senin için!
Ve belki de hepiniz için

Keşke dedim KEŞKE GERÇEK OLSA ...

Uyumuşum ...

Bütün gece rüyamda babama koştum.
Üzerimde mor montum , kemik çerçeveli gözlüklerim ve bukle bukle saçlarım ile babamı getiren o otobüse koştum.
Çıldırmış gibi
Sanki koşmasam , dursam orada babamı getiren otobüs gelmeyecek gibi ...

Sahne tanıdık geldi mi ?
Hala görmediyseniz izleyin bence. TIK


8 yorum:

  1. Bunu izleyip duygulanmayanın insanlığında şüphe duyarım ben.Duygulanmak bir yana hüngür hüngür ağladım.

    YanıtlaSil
  2. duyarlı kızım; yavrum benim...hayat okadar haksızlıklarla doluki insanların en güzel yıllarına mal olabiliyor maalesf:( dört duvar arasında geçen senelerin hesabını kim verecek...buna çok sevindik ama ya diğerleri,hala içimiz acıyor...

    YanıtlaSil
  3. keşke hepsi için gerçek olabilse, keşke...

    YanıtlaSil
  4. Evlatlar babalarına kavuşmalı.
    Duygulanmamak mümkün mü?

    YanıtlaSil
  5. cangz ; Mutluluk gözyaşı desen değil , hüzün desen değil. Çok garip duygular ...

    biraydamasalı ; aynen annecim , yakın zamanda daha da güzel haberlere seviniriz inşallah. Giden 5 yılın hesabını kim verecek orası meçhul ...

    ANTİGONE ; keşke ...

    coletté ; duygulanmamak mümkün değil, düşünsene oğlu Deniz ilk defa babasının kokusu ile uyudu dün gece :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah en kısa sürede diğerleri de ailesine , sevdiklerine ve hak ettikleri özgürlüklerine kavusurlar... Huzur bulsunlar...

    YanıtlaSil
  7. keşke, gerçekten keşke hepsi gerçek olsa ...

    YanıtlaSil
  8. tüylerim diken diken oldu
    çok duygulandım

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe