17 Aralık 2013

Küçük Prens Geldi Hanım

Küçük Prens ile ilgili az çok herkesin bir fikri vardır.
Büyük hayranlık duyanları söylemiyorum bile!
Etrafımda o kadar çok Küçük Prens hayranı var ki inanamazsınız
Üzerine bu ay Kitap Kardeşliği ile Küçük Prens okumaya karar verilince size bu güzelliklerden bahsetmeden edemedim :)
Evet kendime de saklayabilirdim ama yapmadım , değerinizi bilin .

Hani yukarıda etrafımda Küçük Prens hayranları var dedim ya , işte en büyüklerinden biri  tutturdu ben Küçük Prensli şallar , yastıklar ve hatta mutfak önlükleri yapacağım diye!

Yaptı da vallahi. Hatta daha neler neler yaptı.

Pek de güzel oldular  hani ...


Yastıklardan üretmiyorlarmış artık (neyse ki ben kapmıştım bir tane) belki voltran oluşturursak ikna ederiz üretime devam etmeye.  (şu paketlerin şirinliği!)


Ben ara ara gidip Marmara Forumdaki standlarını dağıtıyorum.


Olmadı İnternet sitelerine dadanıyorum.
Hani bir bakmak istersiniz diye düşündüm.

Küçük Prens'i okurken boynunuza sarılsa fena mı yani ...
Bence değil ...

Ya da yılbaşı sofraları hazırlarken size eşlik etse ?

Hazır yılbaşı da yaklaşmışken , hediye arayışlarına girmişken buyurun size güzel bir fikir.
Küçük Prensler haricinde Edebiyat serisi şallar , el yapımı defterler, el yapımı çantalar ve daha neler neler..
Bir göz atın derim ben.  TIK TIK

Hatta mağazalarını  ziyaret de edin bence ,güzel sohbetinden mahrum kalmayın  hatta benden de selam edin belkim indirim bile yaparlar ;)

7 yorum:

  1. Şal cok guzelmiiiss! Sanirim onumuzdeki ay sermayeyi buna yatiracagim.

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok güzel şeyler var gerçekten, bravo valla:)

    YanıtlaSil
  3. Deneme bir iki deneme 😄😄

    YanıtlaSil
  4. Deneme bir iki deneme😄😄

    YanıtlaSil
  5. Bu benim cüzdanımın sağlığına çok zararlı bir post olmuş farkında mısın? monster bebeklere bayıldım yahu :)))
    Eh ben ne diyim sana :))

    YanıtlaSil
  6. ben de küçük prensi çok severim. ama şalları olabileceği aklıma gelmemişti :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe