09 Mayıs 2014

#DamlaninPlaklari 33


Ümit Besen - Bir Kalp Boş Kaldı from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

İlk tanıştığımız dönemlerde "bir kelimenin Türkçe karşılığı varsa onu kullanalım  oldu mu darling" demişti telefonda konuştuğu birisine , aklımda kalmış.

Aradan bir kaç ay geçti Facebook'da şöyle bir yorumunu okudum ;

Türkçe müziğe tahammülü olmayan , Zeki Müren'i Bodrum dolayısı ile tanıyan Ferdi Özbeğen öldüğünde o kim be diyen insanlar ile kıstırılan hayatımın ortasında nefes almaya çalışırken dün ;

- Design 'ın da Türkçesi var dedim. Çok şaşırdı.
-Nasıl yani?
-DE , İ, ZE,A,YE, NE  dedim.
- Ay yok kulağa çok itici geliyor dedi.

Şeytan diyor topla türevlerini kitle bir odaya bas Ümit Besen'i  :)

Dipnot: Yazdıklarım dolayısı ile işten kovulursam sizin için yaptığım bu fedakarlığı unutmayın olur mu ? :)

31 yorum:

  1. Bende bazen yapiyorum bunu. Bu kelimenin almancasi da var diyorum is yerinde ingilizce kullanan arkadaslara, ters ters bakiyorlar bana.
    Nedir bu ingilizce kelimelerin hayatimiza zorla eklenmesi ya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahukader ; sorma nasıl sinir oluyorum. Bir de böyle aşağılar gibi !

      Sil
  2. gine zülfü yare dokundurmuşsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraydamasalı; sorma , istifa dilekçemi de yazdım ama yedekte duruyor :D

      Sil
  3. Geçenlerde ben de metroda bir benzerini rastladım. Gerçi şimdilerde her yerdeler bunlar. Kırıcam ağzını burnunu bir daha öyle konuşamayacaklar.

    Senin Ümit Besen aşkını bilmeyen duymayan kalmamıştır herhalde. Bence şeytana uyabilirsin canım. Yardım gerekirse haber et, zevkle yaparım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr; ben de birini çok pis döveceğim sırf bu sebepten !
      Ümit Besen' e gelince bakma çok seviyorum ama çok da dalga geçiyorum falan :D

      Sil
  4. Her şeyi geçtim de kulağa nasıl itici geldi, nu ben bi anlasam:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan; ben de bi anlasam , saf saf baktım suratına yani :D

      Sil
  5. Damlacım çok güldürdün beni, gerçekten bu neyin özentisidir anlayamıyorum umarım birilerine ders olur bu yazın mutlu hafta sonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem'cim teşekkür ederim :) Çok var böyle insanlar maalesef. Komik tarafı sorsan tanımazlar ama ezbere bilirler şarkıları ,şahsen ben eğleniyorum kendileri ile :)

      Sil
  6. Sevgili Damla, ne kadar ilgilenirsin bilmiyorum ama seni blogumda mimledim :) Çok modaymış ki bugün 2 kez aynı postta farklı bloggerlar tarafından mimlendim..Hadi hayırlısı :) Bakmak istersen ;
    http://bogurtlenlim.blogspot.com.tr/2014/05/bu-yaz-bana-farz-oldu-tag-tek-kelime.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böğürtlen Dünyası ;
      İlgilenmem mi hiç :) Çok teşekkür ederim canım

      Sil
  7. Bu şarkıyı ilk defa dinliyorum. Ve. Plakta dinlemekte güzel :D Yazıya da güldüm :D Kovulmazsın yahu ne olacak o kadar yazıdan. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; Kovulmam diye düşünüyorum ben de , bakalım :D

      Sil
  8. heheee çok iyi yaaaa...kalemine sağlık...çok güldüm...kulağımı rahatsız etmeyen her tür müziği dinleyebilirim...en gıcık olduğum tripte aaayyyy onu mu dinliyosun...sananeeee...:)))aman sakın ha bu zamanda işten kovulayım deme...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone; ah sorma , yalı da düğün yapıp gece sonunda Ankara'nın Bağlarında oynayan da bunlar :D Ay kesin bunu okurlarsa bu sefer kovuldum :)

      Sil
  9. şimdi ben buraya nacizane duygularımı yazarken dedim ki ingilizce nacizane ne demek acaba... Hani onuda yazayım da Damla biraz daha sinir olsun :))))
    Nacizanenin karşılığı yokmuş google amcada ahahahahaaaaa :))
    Bak seni sinir edemedim şimdi ;)
    Mutlu haftaların olsun güzellik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat ; üşenmedin aradın di mi :D Sinir edemedin ama gülümsetmeyi başardın. Senin varlığın mutluluk zaten nasıl sinir olayım ki :)

      Sil
    2. hapy, hapy, hapy :))))))

      Sil
  10. ben de always türkçe karşılığı varsa onu kullanırım. of course arada kaçırdıklarım olabilir, elimden geleni yaparım.

    :)
    ben de şeyi hiç unutmuyorum, demet akalın beyaz showda bu yapımcımın fayvırı benim de dinleyenlerime fayvırım demişti. beyaz da takılmıştı hatta, o zamanda benim ingilizcem de pek iyi değil demişti ki burdan anlıyoruz ki ingilizcesi yok :D
    neyse demek o ki, yıllarca yurt dışında yaşamış kimselere söz söylemem ama böylesi pek çirkin.
    bu arada damla senin gönderdiğim mimi yapamadm ama sana yeni mim pasladım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhn; o diyalogu ben de hatırlıyorum :) Herkesin İngilizce bilmesini zorunluluk zanneden zihniyete de kılım ayrıca. Türkçe'yi hakkıyla öğrendik de gerisi kaldı yani :S
      Hemen geliyorum bloguna :)

      Sil
  11. Güldüren bir yazı olmuş ;))
    Hi George versene borç diyip enselerine bi tane yapıştırsan yeri yani ;))

    YanıtlaSil
  12. yapsana yapsana, uy şeytana, rahatlarsın :))

    YanıtlaSil
  13. Çok keyifli bir yazı, elinize sağlık.
    Kimse o, tam benlikmiş :))

    YanıtlaSil
  14. İngilizce bilmeyenlerin öyle konuştuğunu düşünüyorum ben. Bildiğini sansınlar istiyor. Diğer dli bilen, kendi dilini konuşuyorsa kendi dilini konuşurççç

    YanıtlaSil
  15. sen leyla hanım postunun altına yorum bırakınca buraları taradım ama bulamadım.
    İstek yapabiliyor muyuz? Leyla Hanımdan bir plağın var mıdır ki? *.*

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe