07 Mayıs 2014

Kılçık

Aslında bugün size son okuduğum Bay Daldry'nin Tuhaf İstanbul Yolculuğu kitabını yazacaktım uzun uzun.

Ama bu sabah Can ile okuldaki dolabını toplarken bana verdiği , kendi elleri ile hazırladığı bu kart her şeyi değiştirdi.

Kartı elime alır almaz öpücüklere boğdum kendisini , nasıl güzel düşünmüş  nasıl güzel çizmiş , yazmış. Mest oldum :)
Hani beni yeryüzünde tutmak için ayağıma taş bağlanması gerekti , öyle mutlu ...

Sonra kartı açtım , pek tabi imla hatalarını düzeltmedim bilakis her şey i ayrı yazmış diye ekstra mutlu oldum(evet manyağım) . Kocaman bir sarılma ile tekrar teşekkür ettim.
"Ama" demedim , galiba "Aşkolsun" da demedim.
O an üzerinde durmadım ama "katlanmak " kelimesi geldi yüreğime oturdu!

Bizim evde hiç kullanılan bir kelime değildir çünkü "katlanmak". Hani birbirimize karşı hiç "sana katlanamıyorum" ya da "buna katlanmak zorundayız" vs. gibi cümleler kurulmaz.

Şeytanın avukatlığını yapacağım ya " içindekileri de mi sen yazdın canım , yoksa öğretmenin falan mı hepinize söyledi de aynısını yazdınız? "
- Hayır dedi
- Ben yazdım dedi.

Al işte !
Annelik ne zor iş!
En mutlu olman gereken anda bile çocuğun için endişelenecek bir kılçık buluyorsun...

Annelik demişken , Bumerang'ın Cumartesi günü anneler günü şerefine verdiği davete gelen var mı ? Lütfen gelsin burayı okuyan birileri :)

35 yorum:

  1. Bir ane daha ne ister ki. Darısı başıma olsun. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Bu Harika ; vallahi başka bir şey istemez :) Hoş geldiniz ...

      Sil
  2. ne güzel bir sürpriz buu çok tatlı :)
    kızımın okulunda da sürpriz parti var cuma günü heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye iz süren ; sürpriz parti demek , süper :)

      Sil
  3. Heh işte o kılçık annelerden biride benim.Ben yapsam kızarsın:))) Can' ım benim yaaa anneannesinin biriciğidir o nasıl düşünceli ,nasıl asildir benim oğlum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek sayın Ayda'cım senin kılçıklar hala çok fazla ;)

      Sil
  4. Gerçekten bu çocuklar tam yemelik, kalbinizi bozmayın siz, bence o tamamen başka bişey düşünüp yazmıştır o kelimeyi, önemli olan yazının özü ve düşünülmesi. Benim yerime de öpün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar ; eminim güzel şeyler düşündüğüne ama anladın sen beni , teşekkür ederim yorumun için.

      Sil
  5. Ilk sayfada yazdigi Anne kelimesini diger sayfada yanlis yazmis kuzu. Ama kullandigi kelime aslinda cok güzel. Biliyor ki ne yapasa yapsin, sen ona olan sevgin icin her seye katlaniyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu ; sorma, çok şeker. Bir an " can ! anne böyle m yazılır oğlum" diyecektim ama tuttum kendimi :)

      Sil
  6. Ay ne güzel bir hediye :)
    Bende anneme her birimizin fotoğrafını yapıştırıp böyle bir hediye yapmıştım :)
    Annem de hem sevinip hem üzülmüştü. Çünkü evlilik yıl dönümleriydi..

    Annelik bambaşka bir duygu galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Tanis; nasıl duygulanmıştır , anlayabiliyorum :)

      Sil
  7. Ayyyyhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben çok duygulandım ama...
    Yüreği güzel annenin yüreği güzel Can'ı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat ; Şebnem'cim teşekkür ederim , seviyorum seni

      Sil
  8. Çok güzel bir hediye olmuş. Ben küçükken bir benzerini yapıp vermiştim anneme . Ama işte bizimkisi pek ilgiyle karşılamamıştı. :D Yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Özdemir; sen yanlış anlamışsındır bence :)

      Sil
  9. Can'ın ellerine ve küçücük kalbine sağlık:)) Anneciğine ne güzel bir kutlama:) Anne olmak ya da anne gibi hissetmek, çok güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün ilgün ; çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sizi karşılıksız seven bir can olması garip bir his :)

      Sil
  10. Çocuklar böyle birşeyler yaptıklarında bir şey dememek için verdiğim çaba gerçekten takdire şayan:-) Allah'ım bana da nasıl batar o hatalı yazımlar falan ama :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan; ahahahah gel bir de bana sor :D İçim içimi yedi de diyemedim bir şey. Dur ama bi kaç hafta geçsin illaki çaktırmadan söyleyeceğim. :D

      Sil
  11. Çok duygulandım kim bilir ne düşünerek yazdı Can bunu sen çok fedakar bir annesin demekki Damlacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem ; nasıl merak ediyorum hislerini ben de bir bilsen , teşekkür ederim :)

      Sil
  12. ohhh, içim ısındı.sarıl kuzuna, misss

    YanıtlaSil
  13. :D yirim .. bu tür cümleleri çocuklar bildikleri en güzel kelimeyi kullanmak için kuruyorlar özenmiş ve sana enn özel cümleyi kurmak için o şekilde yazmış .. üzülme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly'ınız ; yorumun güzelliği :) Aynen ben de öyle düşünüyorum , en ağır duygusal cümle onu bulmuş yazmış sanırım. Teşekkür ederim

      Sil
  14. bende tam öğretmeni öğretmiştir diyecektim ama öyle değilmiş.

    YanıtlaSil
  15. Harika! Ne tatlı bir duygudur kim bilir.
    Ah ben de duymak, okumak için deli oluyorum, sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdan Kalan ; çok farklı bir duygu gerçekten , ne desem boş.

      Sil
  16. her daim ... altında buzağı arıyoruz :D
    anneler günün kutlu olsun şimdiden ;)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe