23 Mayıs 2014

#DamlaninPlaklari34


Mediha Şen - Karlı Bir Kış Günü from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

O kadar yükseğe koymuştum ki umutlarımı  ...
Hani sanki ne kadar yüksekte olursa o kadar özgür olacaktım.
Ne kadar özgür olursam o kadar mutlu olacaktım.

Ben umutlarımı hep en yükseğe koyandım.
Gözyaşları aşağıya düşer çünkü
Umutlarıma erişemezler diye düşünürdüm.

Yer sarsıldı bir gün ...

En yüksekte olmanın dezavantajı düşerken en çok yara alan olmakmış , anladım.
Çok güzel parçalandı umutlarım.

Her yeni günde parçaları birleştirmeye çalıştıkça daha çok parçalanıyorlar şimdi.
Ellerim kan revan.

Gözyaşları aşağı düşer sanmışım ,öyle değilmiş
O kadar gözyaşı var ki günlerdir boğulmak üzereyiz...


#DamlaninPlaklari  babalarına doyamadan toprağa veren onca çocuğun anısına olsun bu sefer :(

7 yorum:

  1. ahh be gözümün ışığı nasılda yazarsın benim melek yürekli kızım.güzel günler yakında...

    YanıtlaSil
  2. Her zamanki gibi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Sarkida ,yazida cok duygusal.

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel sözlerin üzerine söylenecek çokta bir şey yok Damlacım dinleyelim .

    YanıtlaSil
  5. off, sen ne yaptın kadın yahu..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe