30 Mayıs 2014

#DamlaninPlaklari 35

Can doğar doğmaz aldığım ilk eşyalardan biri çocuk korosunun seslendirdiği Barış Manço şarkıları  albümüydü :)
Hep en çok Eşek ve Domates Biber Patlıcan'ı sevdi.
Hala uzun yol seyahatlerimizde keyifle dinler , beraber söyleriz şarkıları.

Plakçalarımızı alıp plak toplamaya başladığım günden beri de Barış Manço diye sayıklıyor.
Ama Barış Manço'nun plaklarını bulmak öyle kolay değil, hadi buldun diyelim almak kolay değil :)
Plaklarının fahiş fiyatlarını duysanız dudağınız uçuklar.

Bu 45'liği de Antika Pazarında (yazısı burada) bulmuş , ay çok pahalı alsam mı , ay yok onu alana kadar 10 tane 45'lik alırım diye kendimle cebelleşirken babası ile almışlar eve gelir gelmez defalarca dinlemişlerdi.
Umarım siz de seversiniz :)
Gerçi Barış Manço sevilmez mi ama di mi ?


Barış Manço İşte Hendek İşte Deve from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

Bu hafta sonu çok mutlu olun tamam mı?

9 yorum:

  1. barış manço nun şarkılarını kızım da çok seviyor :)
    mutlu hafta sonları sana da :)

    YanıtlaSil
  2. sevilmezmi barışcım yaaa.benim bile çocukluğum gençliğim 30 lu yıllarım saklı onda:)

    YanıtlaSil
  3. "Damla'nın Plakları 35" an itibariyle benim bu serideki favori postumdur. Değişeceğini de hiç sanmıyorum :)
    Barış Manço sanki o yıllar yaşamışım, daha ötesi yakınımdaymış, ne bileyim abimmiş, amcammış gibi yakınlık duyduğum bir sanatçı. Ölümünü bile hatırlamıyorum, o kadar ufaktım ama yüreğimdeki yeri çok derin...
    Plaktan dinlemenin lezzeti apayrıdır eminim.

    Kalbimde mutlulukla karışık bir sızıyla dinliyorum şarkıyı...
    Çok sevdim, çok!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel şarkı ayrıca plaktan dinlemek dahada güzelleştirdi .Çok teşekkürler efendim. :)

    YanıtlaSil
  5. Zamanda yolculuk yaptım:-)

    YanıtlaSil
  6. Damlaaa^.^
    çok güzel iyi ki almışsın ^.^

    YanıtlaSil
  7. Hem gençlere, hem çocuklara, hem de aşıklara hitap eden şarkıları ile Barış Manço ya yalnızca şarkıcı demek istemiyorum. Onun hayatına bakan biri güzel insan olmayı öğrenebilirdi. Çok güzel bir seçim yapmışsınız.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe