02 Haziran 2014

Ne İzledik? - Maleficent


Hep söylerim , kadın kısmını fazla sinirlendirmeyeceksin arkadaşım!
Yoksa ne yapar eder , en iyi kalplisi de olsa içindeki şeytanı uyandırır dünyayı sana dar eder.
Bkz: MALEFICENT :)


Neden coştun Damla sabah sabah derseniz , aslında mevzu  2 günlük :)

Malumunuz MALEFİCENT filmi Cuma günü vizyona girdi. Biz de vakit kaybetmeden izleyelim istedik, koşarak gittik. Can da ben de çok beğendik.
Devam etmeden önce itiraf etmek isterim ki Angelina Jolie pek haz ettiğim bir oyuncu sayılmaz amma velakin bu filmde gerçekten çok başarılıydı


MALEFİCENT yani ülkemizdeki adı ile MALEFİZ -ki neden Türkçeleştirme gereği duymuşlar bilemedim- rüya gibi bir ormanda yaşayan iyi kalpli bir peri. Ormanın bir kralı yok , mutlu mesut tüm orman birlikte  yaşıyorlar - ne rüya ama - .
Ama insanların dünyası yine kirli ,elde etme hırsı , yok etme hırsı ve pek tabi iktidar hırsı had safhada. İnsan kralın gözü ormanda , ormanın en güçlüsü Maleficent'ı öldürüp ormana sahip olmak istiyor vs. vs.
Bir gün ormana insan bir çocuk geliyor , Maleficent ile arkadaş oluyorlar , sonra sevgili ....
Bu aşk yıllar boyu imkansızlıklara rağmen devam ediyor. Buraya kadar her şey masal gibi ...

Yıllar sonra hiç ummadığı bir anda büyük bir ihanete uğrayan Maleficent intikam yemini ediyor ve hırsı kalbindeki tüm iyilikleri ona unutturuyor.

Evrim geçirmiş kötü kalpli  büyücü Maleficent , eski sevgilisinin kızını vaftiz töreninde lanetliyor.

İşte bildiğimiz Uyuyan Güzel masalı da burada başlıyor. Yıllar sonra bir çıkrığın iğnesine parmağını batırarak sonsuz uykuya dalacak uyuyan güzeli , yalnızca gerçek aşkın öpücüğünün uyandırabileceği laneti  hiç umulmadık yollara sapıyor.


Filmde gerçek aşkın düşündüğüm gibi tasvir edilmediğini görmek beni biraz ters köşe etmekle beraber sevindirdi.
Yer yer çokça güldük , eğlendik. Duygulandık da , hatta arada Maleficent'ın kötülüğü bizi bile korkuttu :)

Film ne tam bir masal ne de tam bir aksiyon ne de tam aşk filmi. Hepsinden birazcık olmakla beraber, buradan Ben Ölmeden blogu yazarı Güven'e seslenmek istiyorum. Sayesinde filmin her sahnesinde İlluminati bağlantısı aradım ama kör gözüm yine bir şey göremedi. Eminim kendisi izlemiş olsa her sahnede bir gönderme bulur yine bizi paranoyaya sürüklerdi :)
Güven , sayende Disney filmlerini farklı gözlerle izler oldum :)

Neyse efenim  filmin devamını , sonunu yazmayacağım. Çok keyif alabileceğiniz bir film. Gidiniz , izleyiniz.
Ha bir de yazının başında da belirttiğim gibi kadınları da fazla kızdırmayınız :D



17 yorum:

  1. güzel bir film sınav bitince giderim artık :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes Sınav yazmış yahu , vallahi acıdım hepinize :)

      Sil
  2. Asla bir kadını çıldırtmamak gerek :)
    Gerçekten de okurken bile bayıldım :)
    İzlemek şart ama sınavlardan sonra :)
    Çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Aahahhaa. Filmi zehir etmedim inşallah. Aslında Twitter'da filme gittiğinizi paylaşınca "dikkat ağır illuminati içerir" yazacaktım, ama moral bozmaktan korktum. :D Angelina'nın boynuzları yeter daha ne olsun. :)) Merak ediyorum ben de bu filmi. Grimm Kardeşler'in Uyuyan Güzelini ne hale getirdiklerini görmek için sabırsızlanıyorum doğrusu. Fragmanı inceledim biraz. IMDb'nin sitesindeki Trailer 1'den birkaç örnek vereyim. :) Kız diyor ki, "kim olduğunu biliyorum, tüm hayatımı izliyordun." Trailer Sneak Peek'teki 32. saniyeye dikkat. :D Fragmanda Jolie'nin söylediği "Once upon a Dream"in sözleri de ne kadar manalı değil mi? Seyrettikten sonra daha derine inen bir yazı yazarım mutlaka. Roma mitolojisinde Aurora, Güneş tanrısı Helios ve Ay tanrıçası Selene'nin kız kardeşi diyerek yazı hakkında bir ipucu vermiş olayım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven , bu yorumun beni hiç şaşırtmadığını belrtmeme sanırım gerek yok :D
      İlluminati üzerine kitaplar okuyacağım ben karar verdim, sırf aaa şu da var fark etmedin mi yaaa demek için :D

      Sil
    2. Güven hepimizi paranoyak yaptı. Bence Güven'e bir müdahale toplantısı yaparak çözümleyelim bu işi :D

      Sil
  4. Ben de gitmeyi düşünüyorum, bakalım:-)

    YanıtlaSil
  5. Final sonu kutlamasını bu filmle yapmayı düşünüyorum.
    siz Angelina`dan haz etmeden sevdiyseniz sanırım ben bayılacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska , sen de mi sınavlara gömülmüş durumdasın.
      Ben büyük hayranlık duymam kendisine lakin sevdim bu filmde. Sen kesin bayılırsın bu durumda :)

      Sil
  6. Ben de bu hafta sonu kararsız kalmıştım. Aslında amacım Şeker Portakalı'na gitmekti ama yetişemem diye gitmedim. Sonra bu filme gideyim dedim. O arada evden arayıp başka bir plan sunulunca onlara katılmak zorunda kaldım. Ama önümüzdeki hafta sonu ikisinden birine gideceğim kesin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr; Şeker Portakalını bize yakın yerlerde hiçbir salonda bulamadım , çok istemiştim Can'a izletmeyi. DVD sini bekleyeceğiz artık. :( Filmi izle ama eminim seversin :)

      Sil
  7. Çok merak ediyordum ve bu yazıdan sonra beklentilerim yükseldi, iyice heveslendim.
    Ben de senin gibi Angelina Jolie'den haz etmem pek neden bilmiyorum.
    Sanırım dudaklarını çıkara çıkara verdiği pozlar ve cinsellik üzerinden bir kariyer sürdürdüğü imajı verdiği için. Fakat özel yaşamında da bir o kadar takdir ederim.

    YanıtlaSil
  8. Bu hafta sonu çocuklarla gidecektik ama Ezgi okuma bilmediği için anlayamaz diye vazgeçmiştik. Neyse Ezgi'yi kandırıp gideyim bariii:)))

    YanıtlaSil
  9. Harika bir filmdi. blogunu çok sevdim. hemen takibe aldım bana da beklerim.sevgiler:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe