27 Haziran 2014

#DamlaninPlaklari 39


Sezen Aksu - Kaybolan Yıllar from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

Birbirlerini hiç tanımadılar.
Bir kalemleri bir kelamları vardı ortak
Ve sonra fark ettikleri kalp kırıklıkları

Mektuplaşmak tuhaf , suya yazı yazmak gibi
Sanki karşılıklı bir tenis maçı
Sen dertlerini ona fırlatıyorsun  o sana daha hızlı , daha ağır geri yolluyor.

Bir mektubunda şöyle yazmış
Şunun şurasında ne kadar tanıyoruz ki birbirimizi.. Ama sanki yıllarımızı bir dilim ekmeği, bir bardak suyla paylaşarak geçirmişiz gibi. 

İnsanın birilerine yüreğini açması ne güzel bir şey değil mi? "

Yaşadığımız acıları anlattığımızda acımızı hafiflettiğimizi sandığımız o garip yanılgı ...
Kanayan yaraya tuz basmak deyiminin tam karşılığı ...
Hani acır da canın daha çok acısın istersin ...
Anlatsam az da olsa hafifler sanar devam edersin.

Tuhaf şey mektuplaşmak
Yazıp yollayınca pişman oluyor insan
Ama rahatlıyor da ...

Demiş ki bir seferinde ;
"Gönlümün bir teli hep kopuk yaşadım ben aşık olduktan sonra..
Her acıda bir tel daha koptu gönlümden..
Şimdi tek bir telim kaldı, ödüm kopuyor o da kopacak diye.. 

Bana deseler ki, zamanı geriye alacağız, aşık olduğun o güne geri dönebilirsin..
Bu kez mutlu olacaksın, söz.. 
İstemem..
İlle de zamanı geri alacaklarsa bana çocukluğumu geri versinler..
İnsanlardan değil, sadece annemin terliğinden korktuğum o günlerimi versinler, yeter.."

İşte bu mektubu alınca daha çok inandım bu şarkının onun şarkısı olması gerektiğine.
Bu şarkı sana gelsin arkadaşım.

20 yorum:

  1. keşke hayat plaklar gibi olabilseve tekrar başa sarabilsek.
    ama ...

    YanıtlaSil
  2. Aradakiler gerçek bir mektuptan mı? Çok güzel cümleler, edebi oldukça. Sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aze , doğrudur , aradaki satırlar gerçek mektuplardan birebir alıntıdır!

      Sil
  3. Şimdi artık kelimeler yetersiz, anlamı yok....

    YanıtlaSil
  4. mektuptan alıntılara bayıldım...
    Cümleler gel gir içime diyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat ; insanin yuregi guzel olunca cumleleri de guzel oluyor :)

      Sil
  5. yazıp yollayınca pişman oluyor insan
    ne doğru..
    ama rahatlıyor da..
    evet..
    tam isabet!

    YanıtlaSil
  6. Sezen çok severim... Ne güzel bide hiç mektup yazmamışlar var aramızda (ben)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska; aslinda ben Sezen hic sevmem ama bu 45 ligi elime aldigimda bu onun sarkisi olmali dedim ... Sezen eskilerde guzelmis bence

      Sil
  7. Ne kadar tuhaf;
    Küçükken hep büyümek istemiştim. Her şeyi büyükler kontrol ediyordu. Handan Hanım'ın yazdığı gibi:
    Şimdi artık kelimeler yetersiz, anlamı yok...
    Bir anda boşluğa düşmüş gibi oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahce Perim ; buyudugumuzde de her seyin konrolu elimizden kayip gidiyordu , yasamak zor zanaat
      Sevgiler

      Sil
  8. sonunda kota korkusu olmadan dinliyorum şarkıyı. Bu sefer bir başka yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Ozdemir; Nice kotasiz gunlere o zaman , degmistir umarim :)

      Sil
  9. aşk için yazdıklarına öldüm ben. büyünüz bozulmasın..

    YanıtlaSil
  10. Bloğunu yeniden bulduğuma çok sevindim.
    Plaklardan aklımda kalmışsın , aaa dedim bu o :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe