20 Haziran 2014

#DamlaninPlaklari 38


Zerrin Özer - O Yaz from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

Şimdi bu yazıda size herhangi bir yaz aşkımdan bahsedip ,damar yapmak ben de isterdim.
Sanmayın ki olsa yazmam ama çok düşündüm bulamadım.

Aranızda lisede Turizm Otelcilik okuyan varsa bilir ki 15. yaşımdan itibaren ben her yaz deli gibi staj yaptım.
Uyumak için yatağı zor buluyorduk oğlum ne yaz aşkı :)
Hani böyle aynı yazlık sitede oturursun , kumsalda ateş , gitarda Akdeniz Akşamları falan ...
Hiç öyle arkadaşlarım olmadı benim.

Halbuki en elverişli koşullara sahip olan bendim bak.
Tüm okul arkadaşlarım İstanbul'da staj yaparken ben Didim'de deniz kum güneş dibinde stajlarımı yaptım.
3 sene üst üste sap gibi gittim geldim , son sene buldum birini onunla da evlendim.
Aaaaa!
Şu an yazarken fark ediyorum ki bu durumda  ben yaz aşkımla mı evlendim demek oluyor?
Aaaa bak blog şimdi bi sevindim.
Meğer benim de varmış bi yaz aşkım ;))

Var mı sizin yaz aşklarınız , benden şanslı olanlar vardır aranızda ;)

14 yorum:

  1. :))))) bilmezmiyim...
    sana aşık çoktuda sen bir tanesine aşık oldun:))))) (doğru seçim)
    ANNEEEEEE dediğini duyar gibiyim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraydamasalı, bak beni yormadın sen gereken tepkiyi kendine vermişsin :D

      Sil
  2. Benim ilk aşkım sonbaharda başlayıp, ilkbaharda bitmişti. Sonra da hiç olmadı zaten. Sen şanslı kesimdensin canım. :* Bu arada bu şarkının Teoman versiyonunu daha çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr, bir gün yüzün gülecek aşktan yana , birlikte atacağız kahkahalarımızı :)
      Dipnot: Zerrin Özeri iyi ki bu sesle tanımamışım ben :)

      Sil
  3. Deli kadın :))))
    Bak şimdi sen bu konuyu neden açtın yaaaaa... Bende hiç akdenniiizzzz akşşşşaammlaarıııı moduna girmemişim... Heyt beeee... gitmiş güzelim gençlik tühhhh :))
    Ama bak ben şimdi ne hatırladım... Benim mektup arkadaşlarım vardı. Hiç görmediğim ama her hafta istisnasız yazdığım... Ayyy ne yazardık ki biz o kadar sayfa sayfa :)))
    Bak şimdi kendi kendime merak ettim... Ne kadar balık hafızalı olmuşum ben :)
    Ben kurcalıyım bi hafızayı ;)
    Musmutlu hafta sonların olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat ,
      Yaa kız kıza bi Akdeniz Akşamları patlatmak farz oldu. Çölde yapaydın keşke bak hiç aklımıza gelmedi ahhahaha :)
      Bak sen söyleyince hatırladım benim de vardı bi mektup arkadaşım , adı Elif Ankara'dan. O mektuplara yazdıklarımızı şimdi blogumuza yazıyoruz işte .
      Seninde gülmekten çenenin ağrıdığı bir hafta sonun olsun canım benim :)

      Sil
  4. bi dakk aya o zaman liseden çıkar çıkmaz körpecik evlendin mmi 0.0 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nabrut , heh! tebrikler bir tutam tuz kazandın. Bu yorumu ilk kim yapacak diye merak etmekteydim :))
      Evet 19 da evlendim ve hemen anne oldum. Pişman değilim , yine olsa yine yaparım. Dipnot: henüz bir eksisini görmedim tabi evin lunaparktan farksız hallerini saymazsak :)

      Sil
  5. Ne güzel hikayesi var mı peki :))
    Yaz aşkı demeyelimde biz ona vardı bir zamanlar kendi kendime olan bişey işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma , hemi de ne maceralı bir hikayesi var, anlatırım belki bi gün :)
      Hatırlaması keyif veriyorsa ne güzel :)

      Sil
  6. Yaz aşkım olmadı ya. Ben sevince takıntı yaptığım için bi 3-4 yıl sürüyor :D

    YanıtlaSil
  7. Yaz aşkım olmadı ama bu şarkı en sevdiğim şarkılardan biridir. Çok naif,çok hüzünlü bulurum. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezer eser perker , çok sevindim beğendiğiniz bir şarkıyı sizinle buluşturduğum için :) Sevgiler

      Sil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe