17 Haziran 2014

Kaza Yapmanın İncelikleri

Olur mu demeyin , olur!
Daha doğrusu bunu eş kişisine açıklamanın inceliği olur.
Yüzde yüz çalışır!
Okuyun , not edin , bir gün lazım olursa hayat kurtarır.

Madde madde gidelim.
Kaza Yaptınız ;

Şaşırmış gibi Yapın
Kahramanımız lüks bir alışveriş merkezinin otopark girişindeki kaldırımı o günlük -bak burası önemli- o günlük fark edemez. Hatta ona kalırsa o kaldırımı oraya yeni yapmışlardır.  Çünkü daha önce 567895 kez aynı yerden otoparka giriş yapmış, hiç birinde böyle bir aksilik ile karşılaşmamıştır.

Olaya Sanatsal Boyutlar Katın 
Yeni sayılabilecek sıfatta arabasının ön sağ kapısının ortalarından başlamak sureti ile kaldırıma dokundura dokundura dönmeye devam ederken , sağ arka lastiğin jant kapağında tüm sanatını konuşturarak finali yapar!

Havanızdan Taviz Vermeyin 
Pek tabi aracından inmez. Zaten gacur gucur döndüğü etrafça duyulmuş, inceden alay konusu olmuştur. Pek tabi bir de arabadan inip afişe olmak  istemez!

Suç Ortağınıza Ufak Rüşvetler Teklif Edin 
"Oha anne ! ne yaptın ya " diye arka koltuktan gelen sese "Yaşamak ve istediğin yemeği yemek istiyorsan SUS" diyerek cevap verdiğinde yaşamak kısmı değil de istediği yemeği yiyebileceği için sırlarının gerekirse mezara gideceğini anlamıştır.

Duygu Sömürüsü Yapın 
Dozunda duygu sömürüsü tüm olumsuzlukları vicdan denilen o anahtarla unutturur.
Mümkünse en az hasarlı bölgenin fotoğrafını çekip whatsappdan yolladığında , altına
"Aşkım yaa jantı değiştirelim mi diyordun ya ,bence kesin değiştirmeliyiz" 
yazması  her zaman işe yarar , cevaben  "Senin canın sağolsun " mesajı çok gecikmez.

Ayrıntı Vermeyin
İlerleyen dakikalarda  telefonu çaldığında koca kişisinin "hiçbir şey olmamış gibi" yaptığı aramayı "çok az şey olmuş gibi" ama " çok üzgünmüş gibi" sonlandırıp iyi dileklerle telefonu kapatır.

Suçu Ona Atacak Bir Sebep Bulun- Bulamazsanız Yaratın
Duygu sömürüsü çokça işe yarayan bir yöntem olmakla beraber , koca kişisi elbet bir gün aracı kendi gözleri ile görecek ve olayın pek de bahsedilen gibi "masumane" sonuçlanmadığını anlayacaktır.
İşte bu ahval ve şeraitte dahi dimdik durabilmen için elinde bir kozun olmalı. 
"Hani benim canım sağolsundu " ile başlayan cümlesine "Ehliyetini evde unutup ,bir de üzerine ters yöne girdiğinde ben sana ehliyetimi verip ceza puanı yemeyi göze aldım ama" ile devam ettirebilir , " ayıp bu senin yaptığın , neyse Leyla'dan özür diledim ben zaten bir de senden dileyemeyeceğim" diyerek ZEYTİNYAĞI MODE ON  ile final yapar.
Ve filmlerdeki o fakir ama gururlu yürüyüş ile ofise doğru ilerler ....

Denenmiştir.
Garantili Çözümdür.
Leyla iyidir, pasta cila mı ne,  o işle tek bir kusuru kalmamıştır.
Nazardır ,nazar :P


21 yorum:

  1. hahaah geçmiş olsun :D İbretlik bir döküman olmuş, ders olarak okutulmalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ponti , hahahah :) Faydalı olabildiysem ne mutlu :P

      Sil
  2. Ay bayıldım :D
    Geleceğe yatırım yapmış oldum sayende :))

    YanıtlaSil
  3. amaaan hep nazar yaaa,şeytan oradan geçiyormuş,dokunmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Ahahha çok güldüm yaa. Geçmiş olsun. Aklımın bi köşesine yazdım. babaya uygulanmak üzre =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska , her kadına lazım olur , eş kişisi baba,abi, enişte ve türevleri olarak değiştirilebilir hahah :))

      Sil
  5. çok komik ve aydınlatıcı bir yazı olmuş ama aman efendim Allah korusun da demeyi bırakmayalım biz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekila , aynen pek tabi Allah korusun hepimizi. çok sağol :)

      Sil
  6. :)) Koca denilen bir kişi bulduğumda denerim:))) Çok komikti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe perim , ahahaha bekleriz, dilerim koca kişisini bulur ama hiç kaza yapmazsın :)

      Sil
  7. :S (bknz: karanlıkta gözüne far tutulmuş tavşan fotoğrafi)

    Bunları bilmeyeydim, daha bir iyidi sanki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öküz, upsss! Erkek okuyanlar olduğunu unutuyorum bazen :)

      Sil
  8. çok şahane fikirler :D

    YanıtlaSil
  9. kuzenim ilk arabayı aldığında demiştim bak bişi olduğu zaman pişkinliğe vur diye ama bu kadar incelikli düşünmemiştim tabii.
    :D

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsuunn :)
    Ben bunları kafama not ettim. Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  11. Kocamın arabayı bırakıp gideceği benim de trafikte acemi bir şöför olarak boy göstereceğim şu günlerde harika oldu bu kaza sanatına giriş dersi :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe