13 Haziran 2014

#DamlaninPlaklari 37

Hayatta herkese karşı aksi , lanet ve hatta patavatsız olabilirim.
Bir kalemde silebilir, kim olursa olsun onsuz devam edebilirim.
Sinirlendiğimde ağzıma geleni söyler, yıkıp dökebilirim.
Bencilliğimi herkesin üzerinde arsızca kullanabilirim.

Ama...

Tüm gardım Babama kadar...
Bir tek ona bu kadar keskin değildir tepkilerim ...
Kıyamam ya üzülürse diye ...


Tanju Okan - Hasret from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

Bugün Damla'nın Plakları en sevdiklerinden biri ile sana özel Babacım ,
Babalar günün şimdiden kutlu olsun.
Seni Seviyorum!

9 yorum:

  1. Damla sabah sabah yapılır mı bu? Barış Manço'yu bir kenara koyuyor ve #damlanınplakları postlarında baş tacım olarak yerine bu postu koyuyorum :)
    Bir plaktan dinlenebilecek en güzel şarkı budur bana göre, söylemiştim daha önce de Hasret Tanju Okan'ın en sevdiğim parçası :')

    Hep derim iyi bir anne babaya sahip olmak hayatın insana yapabileceği en büyük kıyaktır diye.
    Çok çok şanslı birisin, kıymetini de belli ki biliyorsun ne güzel. Uzun ve mutlu bir ömrü olsun babanın :)

    Erittin beni ahh erittin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ponti'm evet hatırlıyorum bunu çok sevdiğini yazmıştın. Ben de bugüne saklıyordum başından beri , babam için :)
      Tanju Okan candır yahu , bambaşkadır yeri.
      Çok mutlu oldum şimdi bak :)

      Sil
  2. Babacığının ve tüm babaların babalar günü kutlu olsun... Baba candır, omuzdur, yürektir be Damla'm... Allah başından eksik etmesin...
    Mutlu kalın ♥

    YanıtlaSil
  3. çok kıskandım ama baban olmak isterdim:))öperim seni canımın içi o hepimizin kıymetlisi...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ilk paragraf çok! Benim için babama değil anneme aynı duygular geçerli ama :D
    Allah ikisinide başımızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  5. Allah hep yüzünüzü güldürsün. :)))
    vee tüm babaların babalar günü kutlu olsun! :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir armağan olmuş.İnsanın bu kadar sevdiği bir babası olması ne güzel.Nice yıllara Damlacım ;)

    YanıtlaSil
  7. Tüm babaların babalar günü kutlu olsun. Çok güzel bir şarkı yahu. Devamını bekliyoruz efendim.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. bütün babaların babalar günü kutlu olsun sende hep böyle gül :)))
    banada beklerim www.kiriksemiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe