04 Nisan 2014

#DamlaninPlaklari 28

Damla'nın Plaklarında 28. haftaya geldik.
Bu hafta #damlaninplaklari 'nı Damla'nın kendisini yani ben denizi dünyaya getirmiş , kendisi de tam bugün dünyaya gelmiş canım anneme adadım. 



Annemin doğum günü bugün  , iyi ki doğmuş ! 
İyi ki benim annem olmuş! 














Seni çok seviyorum Ayda'cım ;)

28 haftanın en zor Perşembe akşamını yaşadım , tüm plakları baştan sona karıştırdım bir türlü seçemedim sana şarkını! Ne zor hatunsun anne :)

Plaklarım arasından  en çok sevdiğini bildiğim şarkıyı senin için tekrar yayınlıyorum bu hafta ; 



Gülden Karaböcek - Ayrılık Kolyesi from Damla şahin on Vimeo.

Dipnot: Diğer sürprizlerin rötarlı olarak haftaya geldiğinde :)

34 yorum:

  1. ben seni nasıl seviyorum bir bilsen.çok teşekkür ederim canımsınız siz benim iyiki doğurmuşum ben sizi be:))ayrıca o ilk resimle şuan aramızda 30 sene var .nasıl bir zaman akımıdır tarım. şarkıda tammm...ehhh ne diyeyim daha çok şükür allahım binlerce kez şükür olsun...

    YanıtlaSil
  2. Dogum günü kutlu olsun o zaman. Iyi ki dogmus ve iyi ki canim Damlamizi dogurmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahu'cum yorumunu severim ki senin , çok teşekkür ederiz canım :)

      Sil
  3. Annenize nice mutlu yıllara :) Uzun ve sağlıklı beraber geçrin bir ömürü.

    YanıtlaSil
  4. En ağlak günümde en ağlak şarkıyla bir doğum günü kutlaması..
    Ayda anne iyi ki doğmuş, yoksa nasıl tanırdık Damla'yı?
    İyi ki varsanız. :* ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif , ağlama sen ama hep gül.. Teşekkür ederiz güzel yorumun için, öpüyorum seni

      Sil
  5. Damlacım çok şaşırdım Ayda hanım senin annenmi ,o zaman onada uğrayıp kutluyayım, canım annene uzun ömürler diliyorum nice nice senelere sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemcim çok teşekkür ederiz canım güzel yorumun için :)
      Sevgiler

      Sil
  6. aaaaaaa :)))) şaşırtmayı başardın beni yine yine yeniden :))

    birincisi bir ayda masalını okurum hep ama annen olduğunu bilmiyordum :)
    ikincisi annene ne kadar çok benziyorsun, bir an sen sandım ve bu eski fotoyu nasıl çektiğini düşündüm. (safım ben saaafff) :))))
    üçüncüsü ve en önemlisi İYİ Kİ DOĞMUŞ VE İYİ Kİ SENİ DOĞURMUŞ BU GÜZEL KADIN....

    kocaman kucakladım sizi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim ; işim ne ama di mi :d
      Evet Aydacım yaklaşık olarak 27 senedir annem olur hahahha :)
      Teşekkür ederiz tatlım ay nasıl ağzı kulaklarında okumuştur bu yorumları şimdi o :)
      Öpüyorum kocamanından :)

      Sil
  7. üstteki renkli foto annen mi. maşallah maşallah çok güzel yaw. :)

    YanıtlaSil
  8. Kaç yıldır tanıyorum ikinizi de ilk defa bu kadar çok benzediğinizi fark ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunca ; bunu anneme de söyle , bayılıyor bu yoruma :)

      Sil
  9. Çok güzel bir annen varmışş
    iyi ki doğmuş :)
    iyi ki doğurmuş :)

    YanıtlaSil
  10. annenin bir blogger olması güzel bir duygu sanırım.
    sevgili Ayda2nın doğum gününü tüm samimiyetimle kutluyorum.ve birlikte geçireceğiniz nice yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4; Tembel bir blogger , bir ara beni solda sıfır bırakmıştı çaktırma ama neyse ki yazmıyor artık , rekabet kaldıramayacağım hahhah :)
      Teşekkür ederiz iyi dileklerin için canım

      Sil
  11. Birlikte geçireceğiniz nice mutlu sağlıklı yaşlar:)

    YanıtlaSil
  12. Annenin doğum günü kutlu olsun ve yüzünüzdeki gülümseme hiç eksik olmasın. ;)

    Not: Ayrılık Kolyesi'ni ben de çok severim. Güzel bir seçim olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven ; güzel dileklerin için çok teşekkürler :) Ayrılık Kolyesi çok değerli gerçekten.

      Sil
  13. Nasil mutlu oluyorum bu yorumlari okuyunca. Herkeze hepinize cok tesekkur ederim saglikla mutlulukla kalalim hep

    YanıtlaSil
  14. Nice mutlu senelere :)
    Bir de blogunun temasına, header'ına falan bayıldım ya, pastel tonları ya çok hoşuma gitti söylemek istedim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania'nın Çöplüğü ; Çok teşekkür ederim hem iyi dileğin hem de bloguma yaptığın güzel yorumun için. An itibari ile bloguna baktım ki ben de senin bloguna bayıdım :)
      Bu arada naçizane bir sorun bildirmek isterim ki , bu yorumda ismini tıkladığımda açılan sayfada bloguna link vermiyor :( , haberin var mı bilmiyorum.
      Sevgiler

      Sil
    2. Aa bilmiyordum, iyi ki söyledin ona bir bakınayım nedenmiş, teşekkür ederim :)

      Sil
  15. inanmıyorum, inanamıyorum. yine şaka değil mi? ayda senin annen mi? hani benim kitap çekilişine katılıp hediyeleştiğim ayda! vay be, dünya nasıl küçük ve ben bir yaşıma daha girdim, yazıklar olsun damla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lupinin Annesi ; aaa bak benim de sizin eşleştiğinizden haberim yok :) 26 senedir annem vallahi ;)
      Öperim seni

      Sil
  16. yani senin, annenin doğum günü 4 Nisan... e benimde :-))

    kutlu, mutlu olsun :-)

    YanıtlaSil
  17. Aze; çok teşekkür ederiz :) Ne büyük tesadüf , sana da güzel yaşlar dilerim ...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe