11 Nisan 2014

#DamlaninPlaklari 29 ve çok daha fazlası


Tanju Okan from Damla şahin on Vimeo.

Hayatta en mutlu olduğun dakikalar hangileri deseler derdim ki ;
Dostlarım ve ben , upuzun bir masa , her kafadan bir ses ama illaki arka fonda plaklarım 
Hani gece sonunda şöyle darmadağınık olacak , hepimizin kahkaha atmaktan çeneleri ağrıyacak, ansızın bir şarkı çaldığında minicik bir sessizlik olacak ...

                                                  KEŞKE GERÇEK OLSA 

Haydi hayal edelim
Masanın en başında ben , yanımda plak çalarım. Tüm dostlarım görüş mesafemde kahkahalar havada uçuşurken  bir an masadan uzaklaşsa zihnim şöyle bir yukarıdan izlesem masadakileri -masada olmasını istediklerimi-  ...

Tam yanımda güzel yürekli blog arkadaşım , beni hiç ummadığım zamanlarda mutlu eden güzel yürekli insan. Bir kitap okuyacaksam blogunu illaki ziyaret ederim. Çok güzel kitaplar okur , çok güzel filmler izler bir de mahrum kalmayalım diye yazar bize düşüncelerini. Daha çok yazsa keşke! YAN GEL YAT ÜNİVERSİTESİ 

Diğer yanımda masamın olmazsa olmazlarından, hiç sesini duymadığım ama kahkalarını nasıl attığına emin olduğum güzel kadın. Yakışıklı oğlu ile onu o kadar seviyorum ki sanki yıllardır tanıyorum onu. O bir şey yazdı ise okuyun kesin karlı çıkarsınız. Misal çok güzel kardan adam kurabiyeler yapar :D Tamam tamam kızma canım Şebnem :) OYTUNLA HAYAT

Her masaya lazım , bilgi küpü o, entellektüel , sohbeti keyifli insan.  Bir tiyatroya gideceksem kesin bakarım gitmiş mi benden önce diye. Bilmediğim bir sürü müze keşfettim sayesinde.  Eskiden her gün köşe yazısı yazardı ne güzel okurdum. Şimdilerde film sahnelerinde illuminati sembolleri bulma peşinde :) Blogunun ismine ve tasarımına  hep hayran olmuşumdur!  BEN ÖLMEDEN 

Yeni yeni tanıyorum onu ama bence kesin bu masada olmalı. Benim gibi müzikallere tutkunmuş o da yeni öğrendim. Sıkıldıkça haberi yok ama bloguna gidip eski yazılarını karıştırıyorum :)  PONTİ

Ne hikayeler var onda , hele ki o esprili dili ile anlatırda anlatır bize İngiltere, Hollanda anılarını. Nasıl güzel okuyorsam blogda öyle de keyifle dinlerim masamda  GÜLÇİNCE 

Vallahi beni okuduğundan haberim yoktu , bu mim sayesinde haberim oldu :) Kesinlikle masamda görmek isteyeceğim kişi, ne maceraları var vallahi hızına yetişmek mümkün değil. İsimsiz yazmanın tüm avantajlarını doya doya kullanan biri , güzel bir venedik maskesi ile aramıza katılabilir bence. O DA VAR BUDDHA Mutfak önlüğü ile gelme ama olur mu ? :)

Masada ne yenir ne içilir bilmem ama ona özel noodle yapacağım kesin. Hem sözünü verdiğim noodle tarifini de yüzyüze verirdim ne güzel :) Noodle sever, kitap sever, film sever. Yazdıklarını keyifle takip ediyorum. SEYHAN'DAN HAYATA DAİR GÜZELLİKLER 

Benim gibi dolma kalemlere dair hayranlığınız var ise bu masada onun da olmasına çok sevineceksiniz. Blogunda o kadar güzel dolma kalemler, rengarenk mürekkepler var ki büyülenmemek elde değil. WRİTE ME OFTEN 

Blog yazılarının hızına yetişemiyorum, okumadığım zaman da büyük vicdan azabı çekiyorum :) Böylesi çok yazıyorsa masamdaki dostlar arasında olsa nasıl güzel sohbet edilir siz düşünün. SADE VE DERİN 

Oğlu ile maceralarını okurken gözlerimden yaş geliyor.  Kalemine hayran kaldığım biri o , oğluşu ile masama konuk olsa Arca Can ile oynarken biz de neler kaynatırdık kim bilir. GÜNÜN ÇORBASI 

Nasıl yetişiyor bilmem ama her gün illaki birkaç kelimesi var bize yazacak. Enerjisine hayranım, nasılda tatlı dilli güzel kadın BİR  gelsene sen de masadaki yerin hazır.

Bu masa için bir blog listesi yazmıştım , listeye devam edersem kimse okumaz vallahi! Bizim masa da o kadar insanı kaldırmaz zaten. Ben bu masayı 1-2 kere daha kuracağım gibi görünüyor :)
Şimdi hadi


38 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsın bakayım bilmediklerime de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye iz süren ; ben çok severim bol link veren yazıları, sayesinde seni tanıdım mesela :)

      Sil
  2. Ah o plaklar:))) Bende de kocaman bir koleksiyon var. Saklama konusunda iddialıyım arada bir eski dostlara ziyarete gitmiş gibi çıkarıp bakar sonra da yerine tekrar koyarım:) Ruhi Su'lar mı istersin özel imzalı...Yoksa klasiklerden mi başlayalım:)) Güzel zevktir. Seni çok iyi anlıyorum güzel kız.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nigün hanım ; size anne diyebilir miyim? :) Ne hazineler var sizde kimbilir ? Dilerim benim de böyle büyük bir koleksiyonum olur yıllar sonra ...
      Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için
      Sevgiler

      Sil
    2. Olur...Olmalı... kıymet bilenin olmalı:) Ben de sana teşekkür ederim eskiye olan sevdan için, kıymet bildiğin için, yaşanmışı yaşatmaya çalıştığın için.:)) Sevgiler güzel kız, anneciğin mutlaka bir tanedir ama ben de kıyısından hazırım:)) Sen istedikten sonra...Sevgiler.

      Sil
  3. Hadi bakalim. Diger masalari da görelim, Katilalim biz de hos sohbetinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahukader ; Nasıl da biliyorsun masamdaki yerini :)

      Sil
  4. Pek iyi geldi bu keyifli sofra bana, teşekkürler Damlacım:-) Gelirken Zeki Müren plakları getirdim yanımda arada onları da çalalım diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; bak beni heyecanlandırma , senin de mi plakların var :)) Getir tabi dinleriz ne güzel

      Sil
  5. Şarkıda on numara ha :D Çok güzel bir yazı olmuş. Diğer damlanın plaklarını merakla bekliyoruz efendim. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah; beğendiğine sevindim Tanju Okan hayranıyım :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Yorumu yazdım sildim, yazdım sildim...
    Ağlamayan insanı bile ağlatır bu yazı. Çok mutlu oldum gerçekten, Allah da seni hep mutlu etsin inş. :))
    Hakikaten iki yazımdan biri Illüminati olmuş ama ne yapayım adamlar sektörü ele geçirmişse. Taslaklarda bekleyen üç-dört tane daha film var bol Illüminati soslu. :D
    Tam böyle duygulanıp, şarkı eşliğinde dalıp gitmişken son "caps" koparttı beni. :DD
    İyi ki varsın, iyi ki tanışmışız ve beni masana kabul etmişsin.
    Masadaki kahkahaların hiç bitmemesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven ; Aaa ben de senin blogundan geliyorum şimdi :) İlluminati serisini sevdim ben şikayetim yok vallahi :)
      Caps bomba ama di mi , hayır adamın neyi eksik.
      Sen de iyi ki varsın , kelimelerin hiç bitmesin .
      Sevgiler ve saygılar

      Sil
  7. Çok hoş çok içten ve samimi bir yazı olmuş. Elinize sağlık. Hayatta bir kaç şey için yaşanılıyor. Bunlardan biriside dostlar! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıkçı Onur ; merhaba , teşekkür ederim güzel yorumun için. Dost dediğin kolay bulunmuyor , biz bloggerlar karşılıksız seviyoruz birbirimizi -kimsenin kimseden bir çıkarı yok- biz de bir nevi dost sayılırız değil mi :)
      Hoş geldin bloguma .

      Sil
  8. Açtım bloğunu, baktım plak paylaşmışsın dur dedim öylece bırakıyım kahve ile güzel gider bu yazı şimdi dedim... Hemen kahvemi söyledim başladım o güzel sesi dinlemeye... Sonra dedim neler döktürmüş bu yazıda dedim...
    İlk başlarda idrak edemedim :) Amanin dedimmmmm.... Aaaaaa bu kız bana neler yazmış böyle dedim.... Duygulandım, kardan adamı karıştırmasaydın vallahi ağlayabilirdim :)))
    Bir gün geleceğim senin yanına ve hadi diyeceğim çilingir sofrasına kurulalım bu akşam :) Eminimki hiç susmadan konuşacağız, birbirimizin ağzından lafları kapa kapa ;) Evet hiç görmedik birbirimizi, hiç konuşmadık seninle belki... Ama sanki yıllardır tanıyoruz birbirimizi... Yapacağız bunu birgün ;)
    Çok yaşa sen emi Damla, hep sevgiyle yaşa...
    Sofran ve yüreğin hep böyle keyifli olsun güzel yüreklim ♥

    YanıtlaSil
  9. Şebnem; ama ağladım ki ben şimdi :S
    Şu çilingir sofrası da , Keşke gerçek olsa işte ya...
    Öpüyorum seni en kocamanından :))

    YanıtlaSil
  10. sen çağırma beni,ben gelir zorla sıkışırım masaya .haberin olsun.en çok pilav severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4; senden böyle de bir yorum alacağımı tahmin etmiştim:) Çünkü sen yazsan aynı yazıyı aynen bu yorumu yapardım sana :)) Öpüyorum seni

      Sil
  11. ne güzel yazı bu yaaaa :)

    yan gel yat üniversitesi de ne güzel isimmiş yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep; Elif'in blog ismini hep kıskanmışımdır :)

      Sil
  12. kurgu harika olmuş.bu tarz blog tanıtımlarını pek okumam halbuki ama zevkle hepsini okudum :)

    YanıtlaSil
  13. Ay çok içten yazmışsın :)
    Sayende yeni okuyacak bloglarım daha oldu :)
    Kalbine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma ; bol link içeren tanırımlı yazılar bence her blogger'ın zaman zaman yayınlaması gereken bir şey. Çok blog var ve birçoğunu tanımıyoruz bile. Keşfetmek zevkli.

      Sil
    2. Hem de nasıl :)
      Bi de yeni blogger olunca şart :)
      Normalde de çok blog okurdum şimdi daha da çok seviyorum :)

      Sil
  14. oyyy çok mutlu oldum ^^
    sofranda bulunmaktan şeref duyarım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhn; gerçeğini de yaparız belki bir gün , kim bilir :)

      Sil
  15. Yazıyı okumaya başladım, masana davet ettiklerini bir bir yazmaya başladığında içimden şu geçti ;
    "Ne güzel bloggerlar kafa denklerini bulabiliyor, kolayca kaynaşabiliyor, anlaşabiliyor. Ben neden kaç yıllık blogger olmama rağmen bunu yapamıyorum?"

    Ve aşağıda kendi adımı gördüm... Yani o masada bana da yer ayrılmıştı, öyle ya da böyle, az ya da çok birilerinin kalbine dokunabilmiştim yazılarımla öyle mi?...

    İnan o kadar şaşkın ve mutluyum ki. Çok teşekkür ederim o sofrada bana da yer ayırdığın için, gerçekten çok duygulandım.

    Bu arada Damla'nın Plakları'nı ilk kez dinledim utanarak söylüyorum ki. Tanju Okan'ın en sevdiğim şarkısı "Hasret" tır. Hiçbir zaman o günlerdeki mutluluğu, huzur bulamayacağız biz modern zaman köleleri olarak, bu da bizim cezamız.

    Bunun gibi daha bir çok mutlu anı birlikte yaşamak dileğiyle :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ponti; Blog arkadaşlığı da bence gerçek arkadaşlık gibi , etrafta çok yapmacık insan da var ama gerçeğine rastlarsan hele ki bir de kafa dengiysen değme keyfine. :)
      Soframda yerin her zaman hazır canım.
      Bu arada Hasret'i ben de çok severim hatta plaklarımın arasında da var , belki bir gün yayınlarım :)

      Sil
  16. Ben geldim mimle birlikte :)
    Yapmak istersen tabi :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. cokkkkkkkkkkk begendım bu postu tam benım gıbı huzurrr dolu ınsanlar ııcn olmus muzık yazdıkların :) keza yazdıgın blogları takıp edıyorum o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokoş Kelebek ; beğenmene çok sevindim canım :)

      Sil
  18. Damlacım çok güzel bir yazı olmuş eline aklına sağlık bu arada Tanju okanı çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem'cim ; teşekkür ederim , ben de Tanju Okan'ı ayrı bi severim :)

      Sil
  19. Merhaba bloğunuzu çok beğendim ve hemen takibe aldım. Sizi de kendi blog sayfama beklerim. bilgicellim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin ; hoş geldiniz, teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  20. .. sonra işte olanlar oldu,
    şimdi bir bardak su, bir parça da gülücük verir misin?
    Tanju mu o çalan plakta?
    Bak yine sonuna yetiştim.
    Herkes yemiş içmiş, bana kalmış boş bir tabak ve boş bir de bardak.
    Sahi, nerdeydim ben?
    Oysa hemen yanındaki sandalyede oturuyordum hatırladığım kadarıyla..
    Sonra bana gülümsemiştin, ben de sana..
    Yüreğim ılık ılık olmuştu en son..
    Sonra..
    Nerde kalmıştık?
    Tabi yaa, sen bana gülümsemiştin..
    Unutmadan, plağı başa sarabilir misin? :)

    Canımsın.. ♥

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe