22 Nisan 2014

Cocuk , Iskambil Kagidi ve Ruzgar

Gunesin yuzumu yaktigini hatirliyorum o gun , koltukta otururken. 
Yere inmek istedim. O an gordum kenarda duran iskambil kagitlarini. 

Bu bunaltici havada guzel bir ugras olabilir diye dusundum , basladim kuleyi insa etmeye... 
Sahi iskambil kagitlarindan kule yapmayaniniz var miydi bugune kadar ?


Ilk kati ciktim derken bir ruzgar esti , yaz gunu 
Sert bir ruzgar ...
Tum kule tuzla buz oldu. 

Pek tabi pes etmedim.
Tekrar yaptim kulemi , bu sefer daha saglam , daha temkinli. 
Iceriden bir ses geldi o ara 
Cocukluk meraki iste ,kalktim yerimden 
Kendi ruzgarim yikti bu sefer de kulemi 

Sinirlendim 
Oturdum agladim kendi kendime 
Kendi aptalligima agladim once 
Sonra ruzgara soylendim , kizdim. 
En son da iskambil kagitlarina bagirdim ,neden daha saglam degiller diye. 


Aradan yillar gecti 
Ben iskambilden kulelerimi yaptikca hala ruzgarlar esip onlari yikma derdinde. 

Ama bilmiyorlar ki ;
Ne ben o eskiden iskambil kulesi yikildi diye aglayan cocugum 
Ne de kulesini yaptigim iskambil kagitlarim eskisi kadar gucsuzler. 

Ruzgarlar hep esecek...
Ben de o iskambil kagitlarindan yaptigim kulemde ruzgarin saclarimi dalgalandirmasini izleyecegim. 







HAYATI DA BIR YERE KADAR CIDDI YASAYABILIYORUM, KIMSE KUSURA KALMASIN!



24 yorum:

  1. cocukken ne kadar zevklı ıdı yapması *-*

    blogumda cekılsım var beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar güzel bir yazının altına bu resim olmuş mu hiç ya !!! Ama gece gece çok güldüm :D

    Blogunuz takibe ve tavsiye ye değer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah Özer ; hayat da böylesi derin şeylerin altından absürd komediler çıkarmasa ya :)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için

      Sil
  3. :)))) delisin sen :))
    ne güzel içli içli iskamnil kağıtlarını okurken o at oraya konurmu :))
    İskambil kağıtlardan kule yapacağına bir ahır yapaydın ya masumuma :)))
    Sen çok yaşa, hep böyle deli yaşa emi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem ; ben miyim deli , hayat mı benden deli bilemiyorum...
      Çok salak görünmüyor mu ama ? Aynı ben :))
      Öpüyorum seni

      Sil
  4. Ay çooook güzel olmuş çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  5. Hayat zaten çok ciddiye alınacak kadar uzun değil bence, en iyisini yapıyorsunuz.Resme bayıldım bu rada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar ; hayat çok kısa, ne kadar kötü de olsa yaşadıklarımız sonunda şöyle bi gülmek lazım bence.

      Sil
  6. merhaba, blogdaki sorunuza cevap verdiğimi bildirmek isterim! :)

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim ve tam olarak bebi ifade ediyor desem. Özellikle bu aralar :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe