25 Nisan 2014

#DamlaninPlaklari 31


Selcuk Ural -Güle Güle Sana paylaşan: keskegercekolsa

Ben bir gün gittim
Hiç kimse" Güle Güle "  demedi.
"Yolun açık olsun " deseydi birileri , belki daha düz olurdu çıktığım yokuşlar
Ama demedi.

Sokakların karanlığı içimdeki ateş ile aydınlanacak gibi değildi.
Şehrin ortasındaki yalnızlık duygusu sabah ayazının soğuğu ile birleşince kalbimdeki derin kesikler daha acı  sızlıyordu.

Şehir uyanacak , herkes hayatına devam edecek
Bazıları gidişimin üzerine yürekten bir oh çekecek
Ama benim için hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.

Hani sorarlarsa bir gün
Gitmek mi zor kalmak mı
diye
artık eminim  ,
Arkandan  "Güle Güle " diyen olmadıkça gitmek , uçurum gibi bir şey ...
 

21 yorum:

  1. Şu plaklar beni öldürüyor ya :)
    Böyle şarkıları babamdan dolayı çook severim sayende daha sık dinliyorum :)
    Bir de altına yazdığın yazılarla tam anlamıyla mükemmel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma'cım ben de ölebilirim o plaklar için , katil de olabilirim onlara bir şey olursa ama :)
      Çok teşekkür ederim yorumun için

      Sil
  2. çok etkileyiciydi yazın
    güle güle ve hoşgeldin diyenlerin olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavianne ; çok teşekkür ederim , sevdiğim kişilerin yazılarımı beğenmesi daha bir mutlu ediyor beni.
      Sevgiler

      Sil
  3. Ne güzel senin su plaklain tipki yüregin gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu ; senin yüreğinin güzelliği canım benim :)

      Sil
  4. birgün arkadaşımla hararetli bir tartışmaya giriştik.o ısrarsrla gitmek zor diyordu bense kalmak zor diyordum.ikimizde öyle ısrarcıydık ki.kalmak mı,gitmek mi.?
    ikisi de zor ki.hem de çok zor.

    yazınızda madam çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın 4 ; ben yazdım ama kalmak çok daha zor bence , eğer giden sevdiğinse. Ama sevilmediğin bir yerden de gidiyorsan eğer gitmek zor o zamanda.
      Hayatın kendi zor ki zaten :S
      Ayrıca iltifatınız için teşekkür ederim leydim ;)

      Sil
    2. Hep giden olduğum için ben de gitmek zor diyorum. Çünkü kalan kişi muhtemelen tek değil arkadaşları ailesi destekçisi mutlaka vardır ama giden yalnızdır. Kalan bir kişiyi özler giden geride bıraktıklarının tümünü bu yüzden gidenin yükü daha ağır

      Sil
  5. Harikulade . Ben bildiğin damlanın plakları hayranı oldum ha :D Sıradaki parçayı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; nedendir bilinmez sen ve Güven (benolmeden.com) özellikle plak yazılarını okuyup yorum yazdığınızda çok bi mutlu oluyorum. Çok çok sevindim beğenmene :)
      Sıradaki şarkı bomba ama , geçen yazdan beri bu Cumayı bekliyorum yayınlamak için ;)

      Sil
  6. Güle güle diyenin olmazsa, giderken yanına aldığın tel şey kalp kırıklıkların olur, diğer her şey seni yolcu etmeyenle kalır. Ama ben 'Güle güle'nin yanına bir de arkamdan su döküp 'su gibi git su gibi gel inşallah' duasını da bekleyenlerdenim. O zaman bekleyenim olduğu umuduyla yaşarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr; giderken arkamızdan söylenenler mi yoksa yaşarken yüzümüze söylenmeyenler mi daha çok acıtır bilemiyorum hala , bir fikrin var mı b konuda da ?
      Ben sana mektup yazmaya karar verdim bu arada :)

      Sil
    2. Her ikisi de incitir ben. İnce hesaplar yaparım o yüzden kimsenin umursamadığı küçük detaylar bile incitebilir beni. Ayrım yapamam. :)

      Sahi mi? Nasıl mutlu oldum biliyor musun sen?? Ben geri kafalıyımdır, antika der bana annem. Bu yüzden mektup mevzusu benim için çok özeldir.. Nasıl sevindim nasııl..

      Sil
  7. Ne güzel satırlar bunlar ve ne doğru. Günaydın , ardından su dökenlerin bol olsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; Beğenmene çok sevindim canım , güzel bir hafta olsun :)

      Sil
  8. Bu yazı bana Selçuk Ural'ı sevdirdi daha ne olsun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven ; bu yorum da bana hayatı sevdirdi vallahi :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Fatoş ; bir kere gitmiştim işte , pek hoş olmadı zaten :)

      Sil
  10. Gİttiğimizde Allah'a emanet edenimiz geldiğimizde hoşgeldin diyenlerimiz eksik olmasın.
    başka bir şeye ihtiyacımız olmaz.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe