01 Nisan 2014

Geleneksel 1 Nisan Uyarı Yazısı

Aslında yazıma şöyle başlayacaktım ;
- Kaldırabileceğim 1 Nisan şakası......
 Ama düşündümde yok yok ben şaka kaldıramam , en ufağından da olsa bana göre değil.
Yapmayın kardeşim ben size yapıyor muyum?
Bünye meselesi , bende yok o kabiliyet.
Ben mesela fotoğraftaki gibi bir şeyle karşılaşsam yukarıdakilerin vay haline .


En son bana minicik bir şaka yapma gafletine düşmüş  en yakın arkadaşımın telefonlarına 3 gün cevap vermediğimi söylemiş miydim?

Şakadan nefret edenler komitesi başkanı gururla sunar , beni bu hale getirmeyin NOKTA....

  
Şimdi herkes dağılabilir :)
Zaten ülke olmuş eşek şakası ! (bak bana zorla siyaset yaptırıyorsunuz)

*Yazı eski ,duygular günceldir.
 Sevgiler ...

15 yorum:

  1. Etiketler süper,
    1 Nisan ve komik :)
    Komik olsa keşke,
    saçma sapan şeylere 'şaka' diyolla! :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buddha ; sabahtan beri sahte para mı basmadım ,patronumun telefonuna yanındakileri kafalasın siye fake çağrılar mı yapmadım! Sonra gel Damla sev 1 Nisan'ı. :)

      Sil
  2. Çok ince yapılmış şakaları severim ben ama malum eşek şakası üzerine hiç keyfim yok benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; yok canım ben ciddi anlamda şaka kaldıramıyorum ufak da olsa. Neyse ki beni tanıyanlar da alıştı artık :D

      Sil
  3. Zaten ülkem olmuş eşek şakası. :D haha Buna güldüm forum sitesi olsa rep vermiştim :D Bu arada sabah fena 1 nisan şakası yedim. Gayet sinirliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; Yazıyı yazdım bir kaç saat geçti trafoya kedi girmiş diye açıklama yaptılar , eşek şakası değil kedi şakası oldu iyi mi ? Allahım sinir sistemimizi korusun :D

      Sil
  4. Damla Hanım, merhaba bloğunuz çok tatlı, 1 Nisan ve şaka konusunda yazdıklarınıza katılıyorum, ben de şakadan pek fazla hoşlanan biri değilim, espri evet ama şakalaşmak denilen acayip kavram bazen beni çok geriyor, zaten kendim de espri yaparım ama şaka pek yapılacak biri değilim:))). Bu arada blogunuza defalarca üye olma çalışmalarım yarım kaldı, takip et butonunu tıklamama rağmen üye olamadım yeniden ve yeniden denemek üzere şimdilik vedalaşıyorum. Hayır şöyle bir sıkıntı var, isterse üye yapıyor, sanki istemezse yapmıyor başka arkadaşlarda benzer şeyler söylemişler farklı bloglarda, neyse sizi tanıdığıma memnun oldum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gooogoook ; Hoşgeldin bloğuma , teşekkür ederim güzel yorumun için. Şaka yı ben almayayım, alana da mani olmayayım :)
      Blog linkleri mimler sayesinde böylesi çok paylaşılan günlerde maalesef büyük talihsizlik ama Google Friend Connect den kaynaklı bir sorun. Yeni keşfettiğim bir çok blogu ben de takip edemiyorm, bazılarında da hiç sorun yaşamıyorum. Eski usul Sık kullanılanlara kaydettim ,düzelince izleriz artık birbirimizi :(

      İzleyiciler butonumun biraz üstünde kırmızı buton var "bu siteyi takip et " yazan orayı da denediniz mi ? O da mı çalışmıyor ? Meraktan soruyorum :)

      Sevgiler

      Sil
  5. Damla fazla söze gerek yok, zaten ülke olmuş eşek şakası cuk oturmuş yerine ağzına sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemcim ;
      Susayım , apolitik kalayım diyorum ama huzur vermiyorlar ki!

      Sil
  6. Bir nisana hacet yok. Kamera şakası gibi günler yaşıyoruz zaten. Biri gelecek. Bu bi kamera şakası diyecek. Ben inanıyorum. Evet evet! Bugünlerde yaşadıklarımız kesin kamera şakası. O biri gelecek ve bu yaşadıklarınız kamera şakası, haydi el sallayın diyecek :P

    YanıtlaSil
  7. anaam benden beterleri varmış :))

    YanıtlaSil
  8. Bugün iğrenç esprilere maruz kalmış biri olarak, başbakana yazı gondericem. "Sayın RTE, rica etsem şu 1 nisana da bir el atabilir misiniz" diye. Twitter, Youtube derken onu da aradan çıkarırız hem. Güzel olur.

    YanıtlaSil
  9. Şaka dozundaysa eyvallah da insanı etkileyecek sarsacak eşek şakasıysa o zaman karşındakine girişme hakkın vardır bencede:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe