18 Nisan 2014

#DamlaninPlaklari 30


Zerrin Özer from Damla şahin on Vimeo.

Hafızamdaki her kötü hatıranın bir fon müziği vardır benim.
Bir hayal kırıklığı yaşadıysam oturup düşünürken bu can kırıklarıma şu şarkı iyi giderdi der,
Aynı şarkıyı her duyduğumda hissederim o can kırıklarımı .
Keza güzel hatıralarımın da ...

İlk kez nerede duyduğumu hatırlamıyorum.
Bir film belki
Belki çok sevdiğim bir radyo programı.
Ama bulup bir yerlerden USB'ye kaydetmiştim.

Dedim ki upuzun bir yola çıkacağım sevgilimle
Belki sıcacık bir yaz tatili
Kim bilir minicik bir kış kaçamağı
Bol sohbet edeceğiz, gülmekten gözlerimiz tek çizgi kalacak.
İşte o anın fonu müziği bu olacak.

Öyle derin istemişim ki 2 hafta sonra Sapanca yolunda bize eşlik etmişti.
Geçen hafta da Antika Pazarında plağı bulunca hemen aldım tabi.

Dilerim bu yağmurlu günde güzel anlar yaşar , ne zaman bu şarkıyı duysanız o anlarınızı  hatırlarsınız.

14 yorum:

  1. bu şarkıyı dinlemek iyi geldi. şimdi. şu an.
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Öğle kahveme eşlik etti şarkın ve beni taaaaa lise yıllarıma götürdü :) Ne dinlerdim o zamanlar ben bu şarkıyı...
    İyi hafta sonların olsun canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem ; Ne de güzel şarkı ama ... Ah ne anılar vardır sende :)

      Sil
  3. Hımm, tabletten dinleyemedim, bir ara bilgisayara geçince dinlerim artık.

    YanıtlaSil
  4. Yahu şarkıyı dinlemek çok istedim ama kotalı internet kullandığım için ilk başta bir dur dedim. Sonra dinle ne olcak ya dedim. Dinledim :D Emeğine ve zevkine sağlık efendim. Takipteyim her zamanki gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; Bu özverini unutmayacağım :)) Teşekkürler

      Sil
  5. Demekki gerçekten çok istemişsin :)
    Çok güzel bir şarkı
    Ve ne zaman dinlesem senin aklıma geleceğine eminim :)
    Sevgililer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma ; Kesinlikle çok istersek oluyor bence :)
      Sevgiler canım

      Sil
  6. Benim de iyi gün, kötü gün, yağmurlu gün, güneşli gün, hatta kitabına göre şarkılarım vardır. Her birinin ayrı bir anlamı vardır. Ne zaman tesadüfen de olsa şarkıyı duysam hemen onunla bağdaştırdığım anılar gelir aklıma . Ya üzülerek yad ederim ya sevinerek. Kitaba göre seçtiğim şarkılar ise bambaşkadır. Çünkü kitap bittikten çok uzun zaman sonra bile o şarkıyı dinlediğimde, hemen kitaptaki olaylar kahramanlar beliriverir hafızamda. O nedenle seçtiğim dinlediğim şarkıların önemi büyüktür. Bu nedenle şimdilerde Damla'nın Plakları da o derece önemli benim için. Gelecekte hatırlamak için anılar biriktiriyorum sayende. ;) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif ; Yıllar yıllar geçecek bir gün plak dinlerken buraya yazdıklarımı hatırlayıp ne düşüneceğim , ne hissedeceğim acaba ?
      Livaneli kitaplarında çok hissederim ben de şarkıları, sanırım müzik adamı olduğundan. Her kitabının bir fon müziği vardır bende.
      Sanırım iz bırakan her anın arkasında bir şarkı var. Dün akşam okuduğum bir yazının da şarkısı buydu mesela ; https://soundcloud.com/jtk525/08-one-day-ill-fly-away

      Sil
  7. iyi hatıraların müzikleriyle dolsun hafızan damlacık :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe