03 Nisan 2014

İnsan bir merak eder

O kadar ağladım burada evlilik yıldönümüzü unuttum diye
Tarihi bulduk , kutladık
Bi sormadınız nasıl geçti diye
Vallahi teessüf ederim
Hatta ettim bile :)

Siz sormadınız ama ben anlatayım ;

Sabah bir sesle uyandım , o da ne biri bana kahvaltı mı hazırlıyordu!

Bir kaç dakika sonra elinde tepsi içinde çiçekler Memo göründü

Sen mantarlı omlet seversin diye mantarlı yaptım ama istersen başka da hazırlayabilirim dedi
Temsili Fotoğraf :) 

Yok dedim olur mu ? Çok mesudum şu an

Dur dedi hediyeni de vereyim daha da mesut ol

Hadi canım! Mırtaza günlerdir ortada yoktu demek sebebi buymuş. Yeni arabaya isim düşünmeye başlamalı ...
Tüm gün aylak aylak gezdik sonra , canımız istedi kahve içtik canımız istedi sahilde yürüdük ...

Bebek gibi baktı bütün gün bana  , nerede yemek yiyeceğimizden ne giyeceğimize kadar her şeyi organize etmiş.

Bütün gün bir ilgi bir ihtimam sormayın!

Akşama Mana'ya gittik Karaköy'de bilmeyen var ise Mana favorimdir.
Menüsünden onlarca çeşit rakısı olan bir mekan nasıl favorim olmasın.
O muhteşem mezeleri , müzikleri o sevimli meyhane atmosferi ...
Yine 8-10 tabak Mutabbel yedim yine sanırım , sırf onu yemeye gidilir benden söylemesi ...
Müzeyyen Senar mı o ?
Bütün gece deli gibi gülüp oynayıp , sohbet ediyoruz.


Sonra dedik gel bi Selfie yapalım ;


Yaaa inandınız mı gerçekten bizim böylesi romantik bir gün geçirebileceğimize!

Sabah değil öğlen 1 de uyandık , en yakın Kitchenette 'e attık kendimizi kahvaltı yaptık ve yolları ayırdık. Erkek kişisi küçük erkek kişisi ile sinemaya giderken dişi kişisi gününü gün etti.

Günün geri kalanında iletişim kurulmadı.

Romantik yıl dönümü yemeğine bizi bizden çok düşünen dostlarımızın yolladığı özel aracımızda şampanya içilerek gidildi.

Yemek pek tabi baş başa yenmedi , dostların olmadıkça hayatın ne anlamı var ki!

Mana için yazdıklarım gerçek ama bak! Gidip orada yemek yiyin , Ata kadehte Göbek rakısı içip efsane lezzette beyaz leblebileri yutarken Müzeyyen Senar Huysuz ve Tatlı Kadın desin beni hatırlayın.

Dip not: Üç günlük yokluğun ardından Mırtaza eve geri döndü, yeni araba falan yok!
Dibin dibi not : Birbirimize hediye bile almamışız , adam olmaz bizden yeminle!



32 yorum:

  1. ayh bayıldım. çok yaşa sen emi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lupinin annesi; Gel sen ne çektiğimi bir de bana sorrrr :)

      Sil
  2. Bir an bile inanmamistim zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Ah kıyamam ya canım benim:)

    YanıtlaSil
  4. Mana,yazdım aklıma :)
    gideceğim en müsait zamanımda

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Aman boşverin, biz 11 sene romantik kutladık hediye aldık da ne oldu, önemli olan hala birbirnize katlanabilmeniz ve yanınızda olabilmeniz, gerisi sadece teferruat :) Nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar; bak katlanabilmek çok yerinde bir tabir olmuş :D Nice yıllara size de canım :)

      Sil
  6. insanın birbirini keşfetme faslı geçtikten sonra, iki kişi bir araya geldi mi, ne yapılacak? günlük sorunlardan mı konuşulacak:)
    gündüz eşin çocuğunla ilgilenirken sen iyi vakit geçirmişsin, akşam ise dostlarla beraber bir güzel eğlenmişsiniz. işte mutlu evlilik, ideal koca bence bu:))
    nice mutlu senelere damlacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alis ; tam anlamışsın demek istediklerimi sen :) Zaten yazdım böyle ama bakma, ben hiç şikayetçi değilim :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ne yalan söyleyeyim selfie yi görene kadar şakalandığımın farkına varamadım. Yapacak bir şey yok :D Emeğine sağlık efendim . Keyifle şakayı yedim .hahaha Hala gülüyorum yahu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; şaka demeyelim, bak bi fena oluyorum :) Gayet güzel bir gündü lakin kime göre neye göre di mi :)
      Teşekkürler güzel yorumun için ....

      Sil
  8. bir an inanır gibi oldum, bi ana ama bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antigone; neredeyse ben de inanıyordum ya :S Hayaller gerçek olsa....

      Sil
  9. uzun uzun yıllar dilerim ,mutlu kalın hep.

    hayal etmesi bile güzel olan şeyler vardır hayatta.belki gerçekleşse o kadar haz duymayız.:)
    züğürt tesellisi gibi oldu ama...
    mutluluklar hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4; züğürt tesellimiz bile güzelki:) Ama gerçekleşse mutlu olurdum bak , çok mu yani bir kahvaltı be!
      Öperim seni :)

      Sil
  10. bi aen heveslendiydim mırtazanın yerine bi gıcır gıcır suzan geldi diye :)) alemsin damla :))))
    Bu arada mutlu mutlu musmutlu olun emi siz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem; Mırtaza hala benimle ama ben onunla mıyım gel bana sor! Bak o büyük hayal kırıklığı oldu bana çünkü yıldönümünden 2 gün önce memo servise verdim dedi o sabah da ortada yoktu falan ! Bekliyorum ki kırmızı kurdeleli bi anahtar gelecek falan , nerdeee...
      Boşayacağım seni bu yüzden diyorum ama yok çok alıştım ben sıkılırım o olmazsa :) Siz de mutlu olun hep :)

      Sil
  11. Ha ha ha, bizde de hediye falan yok, aman bunca sene sonra kimse kimseyi kapıya koymamış, yeter o kadar romantizm:-) Pek güzel geçmiş yıldönümünüz. Anacım ben hep merak ediyordum da bu ülke gündeminde biraz unutuldu haliyle, affet artık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; nasıl bir kahkaha attığımı bilsen dalga geçerdin , ne doğru söylemişsin kapıya koymamışsak daha büyük romantizm mi var :D
      Canımsın ...

      Sil
  12. Bu yıl olmadıysa daha nice yıllar var değil mi :))Mutluluklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli Oklava ; Bir teselli ver... Dur şimdi Mırtaza ile mi nice yıllar var oh yooo bak ona katlanamam :)
      Çok teşekkürler

      Sil
  13. Yazını iki defa okudum,sonradan değişen yabancı filmler formatında olmuş bayıldım :) şaşırdım ve Mana yı bilmediğim için kendime kızdım,Karaköy deyince aklıma Akın Balık dışında biryer gelmiyordu,en kısa zamanda gidip keşif yapalım :)

    Bu arada Kurabiye Cafem de bir çekiliş yapmaktayım,ilgilenirseniz http://kurabiyecafem.com/2014/04/04/blog-sahipleri-dikkat-dikkat/

    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topuklu Pollyanna ; Ne güzel bir yorum bu , çok mutlu oldum gerçekten :) Mana'ya kesin gitmelisin bir yudum da ben de aklına geleyim olur mu ?
      Verdiğin linke hemen bakıyorum.
      Sevgiler

      Sil
  14. şu an evlenmeye daha da bi heveslendim :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nabrut ; öyle hemen heveslenme ya , başını da yakmak istemem açıkçası :D

      Sil
  15. İlk defa geldim sayfana ,ne tatlı şeysin sen öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursel ; merhaba , hoş geldin bloguma , ne de pozitif geldin bir bilsen :)
      Sevgiler

      Sil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe