22 Kasım 2014

Ali Haydar Ikinci Bahar

Yıllar oldu hep konuşuyoruz.
Ya uzak diyoruz, ya Pazarları kapalıdır, ya da bir türlü zaman bulamıyoruz.
Hayatı ertelemeyi sizden öğrenecek değiliz
Güzel bir doğumgünü vesilesi ile ilk kez gitmiş olduk Ali Haydar İkinci Bahar Ocakbaşı'na.
Kapıda karşıladı bizi Ali Haydar usta.

Tamam dizideki Şener Şen'e benzediğini biliyorduk da , bu kadar da aynı olunmaz ki.

O yıllar önce soluksuz izlediğimiz dizideki gibi mekan  minnacık , sevimli , içten , sıcak , çok çok huzurlu.

Masamızı elleriyle donattı Ali Haydar usta. Bir ara yemeyin artık mezelerden diye kızdı bile. "Ana yemekler gelince yer kalmayacak "dedi.

Şimdi itiraf edeyim ana yemek falan diyince ben gayet vasat şeyler bekledim.
Hani o dizilerden kalma ünün kaymağını yiyen mekanlar vardır ya , ne yeseniz lezzeti yoktur sadece mekanı görmeye gidersiniz.  Heh işte Allah çarpar öyle düşünmeyin !
Burası öyle bir yer değilmiş , ben sanırım 3 porsiyon kadar kebap yedim.
Hayatımda yediğim en mükemmel fıstıklı kebabı yedim üstelik.
Düşünün , gece bitti evlere dağılırken herkes " yalnız o fıstıklı kebap neydi yaaa" naraları atıyordu.
Hiç yemek fotoğrafı koymayacağım bu yazıya. Görmekle olmaz tatmanız lazım.

Ben bir mekana gittiğimde , hele ki içki içeceksek müziğe çok dikkat ederim. Çok güzel müzikler çaldı o gece. Tam mekana uygun şeyler, Neşe Karaböcekler, Sezen Aksular , Nilüferler, Zeki Müren ve çok daha fazlası.
Ara ara fasıl ekibi canlı şarkılar da söyledi , şenlendirdiler ortamı.
Asıl şenlik arkadaşımızın Ali Haydar Ustadan rica minnet aldığı izinle aramıza katılan dansöz ile başladı :)
Ve Ali Haydar ustanın "yıllar oldu bu mekanı ben işleteli ilk defa dansöz çıkarttım , kıymetinizi bilin" demesi ile bitti.
Selfi bilem yaptık yahu daha ne yapalım ki :)

Kıssadan hisse ; mekan güzel , yemekler şahane , Ali Haydar usta zaten efsane. Fiyatlar da gayet makul.

Tez zamanda yeni bir organizasyon yapacağız kendisi ile , siz de yapın bak pişman olmazsınız...


17 yorum:

  1. Geçen hafta oradaydım! Şahane insan, efsane yemekler, bende yazacaktım bak önce davranmışsın harika! :)) Afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin; ne güzel tesadüf, hayatlarımız kim bilir başka nerelerde kesişiyor farkına bile varmıyoruz:)

      Sil
  2. her hafta büyük bir merakla bekler ve severek izlerdik o diziyi, ne güzeldi..
    ne iyi yapmışsınız, fotoğraflar da şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren ; tuhaf bir şekilde her datayını hatırlıyorum ben dizinin :)
      Eskiler hep güzel , sevgiler ...

      Sil
  3. Yazıyı okuyunca kendi kendime güldüm çünkü ikidir "Benim de aklımda olan yerlerden biri" demiş olacağım:)) Geçen hafta da İnstagram'da Kaçkarlar konusunda aynı tip bir yorumda bulunmuştum:) Vallahi tamamen denk geldi:)
    İkinci Bahar Ocakbaşı'nı hep konuşuruz eşimle ama nedense ihmal ettik. Bu yazıyla tekrar hatırlamış oldum. En kısa zamanda ayarlamak şart:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezer eser peker ; ihmal etmeyin gerçekten , en kısa zamanda gidin kulaklarımı da çınlatın olur mu :) sevgiler ...

      Sil
  4. ya sabah sabah nasıl heves ettim kebaba fasıla, gözün çıkmasın damla :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş ; ay kız gir koluma gidelim fasıla , dağıtalım beraber n'olcek :D

      Sil
  5. Sahiden bu kadar mı benzer, çok şaşırdım. Ne güzel keyifli olmuş, keyfiniz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge ve annesi ; di mi :) Hepimizin keyfi bol olsun...

      Sil
  6. Seyrettiğim yegâne türk dizisidir bak:-) Böyle bir yer olduğunu bile bilmiyordum, gerçekten ne çok benziyormuş Ali Haydar'a:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan; ben ortaokula gidiyordum ama dün gibi hatırlıyorum bak. Ne sevimlilerdi , mekanlar hala öyle :)

      Sil
  7. Ahh ben o diziyi ne büyük keyifle izlerdim. Benim de pek çoğu gibi gitmek istediğim yerlerden biridir. Gerçekten benzerlik şaşırtıcı ölçülerdeymiş. Pek de sevimli birine benziyor Ali Haydar bey, ne büyük güzellik onun için,böyle gülümseyen insanların onun leziz ellerinden çıkmış yemeklerinden ötürü mutlu olduğunu bilmesi. Bu denli sevilmesi. Şimdi anlattıklarınızdan ötürü ben daha da çok meraklandım. O ortamda nasıl hissederim acaba hele bir de o leziz kebapları yeyince offf ne süper olur ya:) Şimdiden heyecanlandım ben.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba'nın dünyası; İnşallah bir gün gider tanışırsın Ali Haydar usta ile. İşine o kadar aşık ki kimsenin mutsuz ayrılmasına izin vermeyecek bir duruşu var zaten :) Sevgiler

      Sil
  8. inanmıyorummmm yaa ikinci bahar ne harika diziydi. orada lokanta var mı ciddennn neden bilmiyorummm
    ali haydar mı gerçekten adı?
    aman Allahım ne kadar da benziyoo..
    süpermiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhn; var tabi, hatta tam karşısındaki rakip kebapçı bile gerçek :) Ortam çok güzel Seyhan'cım kesin gitmelisin.

      Sil
    2. gerçek adı mahmut

      Sil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe