14 Kasım 2014

#DamlaninPlaklari 48

Ask ile nefret arasinda cok ince bir cizgi var. Hani o 'pamuk ipligi' olarak tabir edilen cinsten.
Nereden mi biliyorum?

Size bu satirlari aşk ile bağlı olduğum ,benim icin çok değerli bir parçanin kaydının hemen ardından yazıyorum.
Kimileriniz çokca sevecek , kimileriniz icin belki zaten çok değerli , kimileriniz vasat bulabilir saygim sonsuz dinleyince yazarsiniz fikrinizi.
Ama bende yeri ayridir.

Kayida başlarken aklımda hep birlikte oturup ağlayabileceğimiz kadar derin dusunceler vardi , yaziya dökerim muhtesem bir #damlaninplaklari dönüşü yaparim diye düşünüyordum, ta ki ...

Telefonum çalana kadar. Ne var bunda dediğinizi duyar gibiyim . Ne mi var ! Kayit yaparken telefonunuz calarsa ne olur saşkin okuyucu ? Yaaaa kayit durur degil mi ?
Arayan sanssiz kisiyi paralayip kapattiktan ve telefonu ucak moduna aldiktan sonra kaydi tabi ki bastan aldim ama oksurene kadar.  Olsundu , fizyolojikti , bogulsamiydimdi.

Tekrar baştan başladım. En basta Elif'e soz vermistim , geri donemezdim. Ben donmedim de ama telefonum dondu. Durdu durdu ' hafizaniz dolu ' diyecek bugunu buldu. Sinirden ne kadar uygulama varsa sildim, tum plak videolarini (yedekleri bilgisayarda) ve cogu fotografi da temizledim. .

Tekrar baştan başladım. Aksamin basinda pamuk ile tozunu aldigim ignenin ucunda pamuk kalmis meger. Videoda bir cirkin duruyor sorma! Yoook ama yemezler tabi ki durdurup almayacagim o pamugu oradan. Devam Damla dedim kendi kendime! Sarkinin sonlarinda yine ayni 'hafiza dolu' uyarisini verdi. Seytan dedi at duvara kurtul ama Elif'e soz vermistim, bu hafta #damlaninplaklari burada olacaktı. Oturdum arastirdim , sen silsen de onlar gitmiyormus telefonundan meger , i phone un da cop kutusu varmis meger artik. Oradan da silmen gerekiyormus. Bak sinirliyim ama yeni bir bilgi de ogrenmis oldum di mi ?

Tekrar baştan başladım. Yaptim da kaydi. Bak yayinliyorum da.
Ama bana sinir basti , Zeki Muren mi beni gordu ben mi Zeki Muren'i bilmem.

Ah hayal ettigim onca guzel kelime!
Bu haftanin #damlaninplaklari sirf guzel arkadasimin guzel hatiri icin. Yoksa su an ya ben bileklerini kesmis hastanede ya da telefonum paramparca bir cop kutusundaydi. :)

edit büdüt: Dün gece yazdığım bu satırları videomu internete yükledikten sonra son bir kez dınlerken bildiğin yuttum okuyucu. O nasıl güzel parçadır ya hu!

Haydin İyi Hafta Sonlarınız Ola


Zeki Müren - Mihrabım Diyerek from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

7 yorum:

  1. Ajda Pekkan yorumunu da pek severim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa! Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Ne çileli bir Damla'nın Plakları olmuş bu hafta. Kendimi sana karşı mahcup hissettim vallahi. Ama kötü mü oldu? Bak ne güzel girizgah oldu Damla'nın Plakları'na. :)) Biz de keyifle dinledik Zeki Müren'i. Sabrından ve sözünü tutup pes etmediğin için teşekkür ederim canım. :*

      Sil
  2. Kulagimizin pasi silindi :)

    YanıtlaSil
  3. Gecenlerde ben de bir post hazırlarken aynı vaziyetteydim, yakamı bağrımı yırtacaktım az kalsın. Ama sabrını tebrik ediyorum:-)

    Zamanda yolculuk yaptım şarkıyla, amcamın kızıyla birlikte söyleyip kasede alıyoruz , ah ne eğleniyoruz :-)

    YanıtlaSil
  4. Plak kadar güzel bir şey yok yahu.. insanın içine işliyor resmen. Bir plaksever ile karşılaştığım için de mutlu oldum. ^^

    YanıtlaSil
  5. Sonuç Zeki mürense uğraşmaların için üzülmedim.değmez mi değer!
    ne çok severim bu parçayı da...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe