21 Kasım 2014

#DamlaninPlaklari 49


Müslüm Gürses - Sorsana from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

İzliyorum bazen.
Hiç tepkisiz , sessiz sakin , uzaktan.

Ne çok derdi var hayatta.
En büyük dert de hep onda.
En kötü şeyler onu buluyor.
Herkes onun için düşman.
Herkes çıkar peşinde.

En çok şeyi o biliyor.
En doğruyu o yapıyor.
En entellektüel o.
En düzgün o hareket ediyor.

Devreleri bir yerde bozulmuş.
Ego gelmiş tüm benliğini ele geçirmiş.
Fazla ego küflendikçe kötülük olur.
Onda da ego küfleneli çok olmuş.

Zor hayatları , çok zor.
Kaç kişi sayarsınız böyle hayatınızda?

Efendim?
3? , 5? , 10?

Keşke Gerçek Ol-ma-salar!

Damla bunun şarkıyla ne alakası var diyenler varsa , şarkıyla bir alakası yok. Şarkıyı duysa kültür şoku geçirecek tanıdıklarım geldi de aklıma konu da oradan çıktı :)

Müslüm Baba candır sonuçta ...
Dinleyin , iyi gelir.
O sizi dinlese çok severdi , siz de onu sevin.




9 yorum:

  1. Tanrı istemezse'yi severim..müslüm babayı da..müzik evrenseldir..gerisi hikaye..

    YanıtlaSil
  2. zoitsa ; o da var , bak ; http://www.keskegercekolsa.com/2013/12/damlaninplaklari-15.html#.VG8g575D-i4
    çok da doğru dedin sen şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. Müziğini çok dinlemedim ama kendisini çok severdim, çok iyi bir insan olduğunu düşündüm hep:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; Acikcasi bu plak islerine bulasmadan once ben de cok dinlemezdim. Ama Plak kayitlari cok hosuma gidiyor. Bu arada Iyi bir insan konusuna gelirsek kendisi ile 2 yil komsuyduk , gercekten oyleydi.

      Sil
  4. Şu şarkıyı dinlemek için bu saati bekledim. Neden bekledim ben de bilmiyorum. :D Saat tam olarak gece 1:57. Ben bu yorumu tamamlayana kadar kaç olur bilmiyorum.

    Müslüm Babayı ne zaman dinlesem üniversite servis anılarım canlanır. Malum Maltepe Üniversitesi 2.oğretimden mezunum. Okula da o zamanlar ulaşım zor diye servisle gidip geliyordum. Servis şoförü gece (11-12 arası) dönüşte Leventteki elit öğrencileri bırakınca joy fm den kral fm e geçiş yapardı. Ben de sesimi çıkarmaz uyuklardım eve gelene kadar. Arabeski de o zamanlar onun sayesinde dinlemeye alışmıştım. Ah ahh ne günlerdi. Müdavimi olmasam da severim böyle şarkıları da.

    Bu arada; arada bir kenara çekilip insanları izlemek iyidir. Dizi filmlerin kamera arkası görüntülerini izlemek gibidir. İnsana keyif verir canım. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr; Arada dinlemek lazim ya , insanin hosuna gidiyor. :)))

      Sil
  5. teoman'ın paramparça şarkısını da güzel söylemişti :)

    YanıtlaSil
  6. adamın miladı var ya, jiletli ve jiletsiz. 2. kısmı sevdik sanırım :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe