12 Mart 2014

Üç nokta

Bir sağa bir sola döndüm
Defalarca gittim Can'a baktım
Baktıkça yavrusunu uyurken öpemeyecek anneleri düşündüm , utandım.
Sonra oturdum bir sürü pos-it e notlar yazdım.
Bazısına sadece #BerkinElvan
bazısına #katilvar 
bazısına da hani beyni hala basmayanlar varsa
Dün bir çocuk öldü. Adı Berkin Elvan.15 yaşındaydı ..
Katili bir polis! O polise vur emrini vereni tanıyorsun baş harfi RTE , hala mı anlamadın ? 
 diye açıklayıcı notlar yazdım.

Yolumun üzerindeki her noktaya yapıştırdım!

Belki hayattan haberi olmayan bir teyze bir dua okur Berkin'ime kim olduğunu bilmeden.
Belki birileri utanır içinde ki nefretten kinden.
Belki düşünür birileri ölümleri durdurmak için ben ne yapabilirim diye.


7 yorum:

  1. Dün akşam. Kızılay karışmış, metroya doluşuyor herkes. Yanımda bir genç kadın soruyor :
    Berkin kimmiş kiiiiii? Eeee neden ölmüüüş? Hiç abartmadan böyle soruyor, manasız, anlatsan da anlamayacak gibi bakan gözlerle. Anlatıyorum, sadece "hıııı" diyor anlamış gibi yaparak. hıııı...
    Ben herkes gündemi takip etmeli, siyaset bilmeli, efendim bakanların ismini ezbere saymalı demiyorum ki kendim apolitik biriyim ama bu kadar mı yahu bu kadar mı? Hiç mi bir yerlerden berkin adını duymadın, hiç mi sorgulamadın bu isim neden ortalıkta dolanıyor bu kadar diye.
    Ve bu arkadaşın kime oy vereceği gün gibi ortada, gidecek sandığa kime versem bu adam dindar ya dindar adamdan zarar gelir mi hiç ona vereyim. Bu son cümlenin aynısını akp ye oy veren bir tanıdıktan duydum!
    Gitmek gitmek gitmek istiyorum ben artık bu ülkeden. Sadece defolup gitmek...

    YanıtlaSil
  2. OFFF OFF DÜNDEN BERİ HAYATIM ÇOK ANLAMSIZ Kİ BEN OKADAR BADERELER ATLATMIŞ HATUN.KIYAMADIM KIYILMAZKİ İÇİME OTURDU ,ÇIKARTAMIYORUM BİR TÜRLÜ.O ANNENİN YERİNE KOYUYORUM KENDİMİ DÜNDEN BERİ.OLMUYOR ANLAM VEREMİYORUM İSYAN EDİYORDUR EMİNİM AMA GİDEN GİTTİ.ALLAH SABIR VERSİN .

    YanıtlaSil
  3. Canimsin tebrik ediyorum seni.

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün ben de aynen böyle birşey düşünmüştüm biliyor musun Damlacım, kendimiz kendimize okuyoruz, belki de yazıp sağa sola bırakmalı , daha çok kişiye ulaşmalı , en azından küçük bir düşünüş, soru işareti, merak oluşturmalı demiştim. Ne güzel yapmışsın...

    YanıtlaSil
  5. inşallah canım, inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Ya ayni sey bana oldu dun, ablasini gördüm berkinin bi fotoğraf, kardesinin ardindan camdan sarkiyor zor tutuyorlar, kardesimi 20defa filan optum dun gece evden cikmadan, insan kafayi yer azcık hasta olsa benim kardesim mahvoluyorum o kizcagizi düşünemiyorum:/

    YanıtlaSil
  7. Depişen tek şey Birilerinin ölmesi. Katı kafalar hala kendi bildiklerini uyguluyor. Emeğinize sağlık efendim ..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe