27 Mart 2014

Kim Demiş

Dün bütün akşam Can'a aldığımız çalışma masasını düzenledik.
Yaptıracağımız kitaplığın hayalini kurduk çünkü pek tabi kitapların yarısından çoğu kutularda sürünüyor hala.
Ne çok kitabı varmış meğer bu yaşta vallahi gurur duydum kendisi ile  :)


Twitter hesabı açtık kendisine, malum yasak olunca hiç alakası olmayan minikleri bile cezbetti Twitter.
Çook cool takılıyoruz orada.
Ne yazılıyor twittera dedi
Dedim o an ne düşünüyorsan , ne hissediyorsan yaz
İlk tweeti ;

Türkçe'den 100 , Hayat Bilgisi'nden 95 almış onun haberini verdi büyük hevesle
Matematik?  dedim
fhjjkolkmbn dedi.
25 almış öğrendim sonra. Sınavda kağıdını yetiştiremediğini söylemişti zaten. Arka sayfayı hiç yapmamış.
3. sınıf çocuğuna da öğretmeni dememiş neden bitiremedin bir sorun mu var vs.
Olsun dedim , çalışırız beraber.
Her konuda süper olamazsın ...

Cumartesi günü için plan yaptım ben dedi.
Evi toplayacakmışız , o bana yardım edermiş , sonra ödevleri bitirir vaktimiz kalırsa kitap okurmuşuz.
Acıktığımızda evden çıkar balıkçıya gidermişiz , tiyatro zaten balıkçıya yakınmış.
Tiyatro çocuk oyunu değilmiş di mi ? Sıkılıyormuş çocuk oyunlarında , konusu neymiş gerçekten çok mu uzun sürüyormuş , Müziksiz Evin Konukları kadar komik miymiş? (Şark Dişçisi'ne gideceğiz umarım sever)
Bu Cumartesi çok güzel olurmuş ona kalırsa ...

Susmadı ...
Uyumadı ...
Sızdı ...

Ben de dün yazdığım mim yazısında kimsenin pasaklı olduğumdan şüphe etmemiş olması içimde derin yaralar açsa da (taş attım geldi mi)  çalışma masasını toparlayıp öylece çıktım odasından :)

Başlığı niye öyle attım hiçbir fikrim yok. Kim demiş yazı ile başlık aynı şeyi anlatmalı  diye ?



17 yorum:

  1. inş o düzen hiç bozulmaz :) derli toplu olmak zor çocuklar için..
    Engin Alkan'ı çok severim ben de bu oyununa çok gitmek isterdim, yorumları bekliyorum nasıldı diye yazarsın inş :) iyi eğlenceler şimdiden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve ; Bizimkisi biraz disiplin delisi hiç annesine çekmemiş dağınıklık konusunda. Benim umudum var yani :)
      Oyunu da benim gibi merak eden çokmuş gerçekten , izler izlemez yazacağım.
      Sevgiler

      Sil
  2. kitap okumayı seven bir çocuk maşallah,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürr-i Yekta ; Kitap konusunda sınırsız kredisi var ve bu ciddi bir teşvik oluyor ona ,inşallah hep böyle devam eder.
      Sevgiler

      Sil
  3. Hahah:) cok ayip kimse pasakli oldugunun yalan olabilecegini dusunmedi demek serefsizim benim aklima gelmisti gibi bir cem yilmaz repligi atmak isterdim ama atamiyorim ;)))
    Keselenmis sirin karikaturune de hasta oldum bu arada :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Nabrut sorma , kimse de demedi ki sen pasaklı olamazsın bu yanlış :) O kadar mı pasaklı duruyorum doğru söyle :P
      O karikatür favorim bu ara :D

      Sil
  4. masası negüzelmiş, kitaplığı hayırlı uğurlu olsun şimdiden. Bir gün de ben kitaplarımı paylaşayım en iyisi ne denilecek acaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli Hayaller ; teşekkür ederiz :) Ne güzel olur paylaş tabi

      Sil
  5. Can'ı canı gönülden tebrik ediyorum... Kitap ve kitap okuma hassas konum olması sebebi ile şu sıralarda hayran kaldım kendisine ;)
    Kendisiyle bende twitleşiyim accuk ;)

    Ahaahhaaa yanlış cevabı nasılsa aldık, niye taş atıyorsunki bize şimdi sen ;))))))
    Öptüm sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem ; Twitleş tabi , bayılır :D , tebriklerini de ileteceğim canım.
      Aaaaa taşlar yerlerini buluyor tek tek hahahah :) Ya ne şeker insansın vesselam :)

      Sil
  6. Merhaba Ben Esra blogunuzu yeni gördüm takibe aldım Şark Dişçisini görüncede bir yorum yapayım dedim Beğeneceğinizi umuyorum detaylı bilgi edinmek isterseniz daha önce gitmiş bir yorum yazmıştım blogda sizi böyle alalım:) http://goosestyle.blogspot.com.tr/2014/02/sark-discisi-tiyatro-ibb.html sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esra ; az önce blogundaydım , yazını okudum sen de hoşgeldin bloguma . Merakla bekliyorum ben de oyunu :)
      Sevgiler

      Sil
  7. Damlacım önce beni mime seçtiğin için çok teşekkür ediyorum ama katılmazsam beni o burnundan kıl aldırmayanlar sınıfından biri olarak görme lütfen zamanla öyle biri olmadığımı eminim anlayacaksın yeni bir blog olarak bu benim için inan çok güzel bir duygu layık gördüğün için tekrar teşekkür ediyorum öpüyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. O dolabın aynısı bende var :D Öss yüzünden fena hale gelmişti. :D Şimdi dinleniyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; o günleri de görür müyüz bilmem ki , süs olarak durmasın da o masa :D Ahahaha tipik Türk annesi oldum iyi mi ?

      Sil
  9. aa neden öyle diyorsun ama, dağınık insanlar için zeki diyollar.
    aslında bilmeliydim yaaa hangi dağınık kendine pagınık demiş, hangi pasaklı pasaklı oldgunu itiraf edebilmiş ki..
    tüh çok da büyük kopyaymış oysa :D
    matematiğimiz için üzgünüm ama bu çocuk gelecek vaat ediyor ;)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe