04 Mart 2014

Kayıp

Evde bir tencere kayıp.
Bakılabilecek her yere baktım.
Buzdolabı , bulaşık makinası , mutfak dolapları...
Ve hatta mutfakta balkon , salonda konsolun içi !

Geçen yıllardı her zaman aynı yerinde duran banyo paspaslarımı bulamamıştım.
Aradım taradım yine böyle günlerce
Paspas yani adı üstünde ne kadar absürt bir yere gitmiş olabilir değil mi ?
Yok bulamadım.

Şimdi yazarken aklıma geldi Tupper dan aldığım rondom vardı mavi kocaman bişi
Onu da bulamıyorum ben uzun zamandır!

Geçtiğimiz Pazar Can ile sabah erkenden evi terk ettik , gezdik dolaştık falan akşamüstü döndük eve.
Bir şey atmak için çöpün kapağını kaldırdım , içinde sabah çıkarttığım çoraplar!
Onlar bana bakıyor ben onlara böle melül melül

Sakince salona yöneldim.
-Aşkım çoraplarım neden çöpte acaba bir fikrin var mı ?
- Yooo, ben atmadım!
- Aşkım ayağımdan çıkarttığım çorapları çöpe atmam için önümde en az 30-35 yıl var. O da iyi ihtimalle Alzheimer olursam ...
- Ya tamam , çok eskimişti attım ben onu gider alırız yenilerini nerden istersen!

Böylesi korkuyorum blog , eminin  tencereyi de o attı ama korkusundan itiraf etmiyor :))

Eskimekten korkar oldum yeminle ...
Bi gün bi uyanacağım , altımda yatak sokaktayım!
"E aşkım ama sen de çok eskimiştin gider yenisini alırız"  diyecek ...




28 yorum:

  1. :)))) memo bu yapar mı yapar...

    YanıtlaSil
  2. harika ya çok güldüm aman sakın eskime eskimemeye çalış yani:)

    YanıtlaSil
  3. :D bence çöpleri dikkatle bir bak .Bende hoşuma gitmeyen şeyleri atarım . :D

    YanıtlaSil
  4. biaydamasalı ; yapıyor zaten ,gerçi tencere olayı hala bir karadelik ama!

    sadecenaciye ; benim gibi eskiye sevdalı biri için yanlış bir eş seçimi di mi :D
    Memooo okumuyorsun di mi ?

    Emrah Özdemir ; Sen de mi Brütüs! Yakında çöpe asma kilit bağlayacağım :D

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. eskimeyecek insanlar vardır.
    sen de öylesin.

    bende merak ettim tencere nerede acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah çok teşekkür ederim vanım 4 cananım 4 :)
      Tencereden hala ses yok:D

      Sil
  7. Allah iyiligini versin. Isteyim "Bi gün bi uyanacağım , altımda yatak sokaktayım! " bu cümle yüzünden kahkaha attim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook sayfamı takip ediyor musun bilmem ahu'cum ama zat-ı muhteremin bu yazıya yorumunu şuradan okuyabilirsin ; https://www.facebook.com/KeskeGercekOlsaBlog

      Sil
    2. Facebook'u fazla kullanmiyorum ama bakacagim.

      Sil
  8. Bizde de atan taraf annemdir. Bize sormadan her şeyi kafasına göre atar durur. Geçen gün tweet de atmıştım, 12 yıla yakındır sakladığım bir şeyi üzerinde toz var diye katlayıp atmıştı. Babam da aynen senin gibi "Bir gün bizi de atacaksın o olacak sonunda" diyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa yalnız değilim demek ki :D
      Hala suçu üstlenmedi ama biz hükmü verdik bile, adı çıkacağına canı çıksın derler ya öyle işte :)

      Sil
  9. Eskiyen herseyi atan adamin eşi nerde eski plak var diye istanbulu arsinliyor, siz olmussunuz tencere kapak, dunyalar guzeli bi ikili:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tencere demesek :D
      Zaten o balkondakileri de atıcam çok kalabalık orası dedi bana dün vallahi sıra bize de gelecek bak :0

      Sil
  10. Eskiyen herseyi atan adamın eşi eski plak bulucam diyr istanbulu arsinliyor. Siz olmuşsunuz tencere kapak :)

    YanıtlaSil
  11. :))) o zaman önce siz onun eskidigini vurgulayin.
    Babam da bir keresinde eskicinin üzerinde gördüğü montun çok tanıdık geldiğini söylemiş. Annemde o senin montundu zaten demiş. Hala guleriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah bak bu da süpermiş:)
      Bende mi bi kaç eşyasını yok etsem -atmaya kıyamam ama-

      Sil
  12. O dolaplarin arkasinda içinde falan bir kara delik vardır kesin onu kesfetmeye calis :)
    Bizim evde de kocam atacak olur her seyi ben lazım olur diye saklarim, sonra da bir dip köşe temizlik yapacak olsam neyini atmaya calissam onlar bana lazım deyip arttırmaz. 15 senelik ders notlarını ne yapacaksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işte aynen böyle kendi malları çok kıymetli ama :)
      Ya vallahi yok tencere Nesrin :(
      Gerçi bu yeni bir takım tencere aldırmam için sağlam bir koz bakarsan ama ;)))

      Sil
  13. Tencere kapak misali bulmuşsunuz birbirinizi desem :)
    Tencereyi atmamıştır ama, değil mi? Yok yok atmamıştır :) Sen kesin bi yere zulalamışsındır.
    Paspaslar, kesin yıkadın sen onları rüzgarlı bir günde. Uçtu gitti haberin yok :)
    Eeee çoraplar atıldığına göre kesin eskimiş :) Adamcağızın kıyamamış sana ;)
    Sen... Hmmmm... Ayol sen eskirmisin hiç... Yaptınmı bi boya, al sana yeni bir damla. Asıl o düşünsün bu eskime mevzuunu :))
    Öpüldün deli kadın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem tencere kelimesini bir süre kullanmıyoruz canım ,tamam mı ? :D
      Eskir miyim ben be! he heyyttt :P
      Hain planlarım var ben tenceresi atılacak kadın değilim tamam mı , evet yemek yapmıyor olabilirim ama protesto şekli çok yanlış bence hahahha

      Sil
  14. Bizde ben atarım genelde:-) Sonra da eğer bin yıldır kullanmadığı o şeyi arayacağı tutarsa nereye koyduysan oradadır der yollarım, hah, hep dağınık olduğundan buna verecek cevabı yoktur:-)

    Yalnız bizimkisi de herşeyin son modeli peşindedir, miyadım dolalı çok oldu, dur bakalım, beni de atamaz ama bir kuma bekliyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah taktik iyi ama "nereye koydurysan ordadır:)"

      Kimse vazgeçilmez değildir, Peh... Onlar son modeli ararken biz yenilemeyelim de :D

      Sil
  15. "Bir sabah uyanacagim ve.." :D:D
    Hastayim, nefes alamiyorum v bu halimle kahkahayi bastim. Nefessiz kalip suraciga bayilsaydim sebebi sendin. :p off ne guldum yaa. Harikasin canim. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya haksız mıyım ben şimdi :)
      Şu hastalıklar peşimizi bırakmadı , son tweetimden sabah 7 e kadar uyudum biliyor musun bugün daha iyiyim :) Sen nasılsın ?
      Hayatımda Memo oldukça bende macera bitmez vallahi ,çok şükür :)

      Sil
  16. İş yerinde bir oda arkadaşım vardı, canı sıkıldıkça odada dolaşıp eline bir şey alır "bu sana lazım mı, kullanıyor musun?" diye sorar ve nihayet "atıyorum o zaman" diyip atardı:)) Gel zaman git zaman oda sadeleşti, gözü ajandama falan kaymaya başladı:) yooo onu atamadı tabii ki.
    Zamanla müzik listelerinde sadeleşme başladı, "bu şarkıyı sever misin, hiç dinlemedik, dinlemeyiz herhalde sileyim mi?" "siliyorum!"
    İlker beni odadan atmadan yeni binaya taşındık da ayrı odalarda takıldık:)
    Aynı korkuyu yaşamadım değil, bir gün bir bakmışım bahçede masam, bilgisayarım ve ben öylece oturuyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ya anlıyorsun işte benim hislerimi :D Sen bahçede çalışırken ben bahçede uyanacağım bi gün :)

      Dip not: Hala Tencereden ses yok :D

      Sil
  17. Bizim evin çaktırmadan atanı benim...Bunu gördün mü diyene de 'yooo 'diye cevap veririm hatta.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe