21 Mart 2014

#DamlaninPlaklari 27

   

               Ağlarken burnumuz kızarmasa hepimiz çok güzel insanlarız aslında

Bir de yılların hesabını yapmasak
Hatta sevmediklerimizi seviyor-muş gibi davranmasak
Ve pek tabi  gerçekleri duymaktan böylesi ölesiye korkmasak

Sonra içerken sarhoş olmasak
Masalarımız hep dost dolu , gözyaşlarımız  kahkaha güdümlü olsa

Nasılsın dediğinde "kötüyüm" de diyebilsek.
Hep diyebildiğimiz insanlarla dolsa hayatımız

Gözlerimizi kapasak , odaklansak ...
Belki birkaç sihirli söz
Misal "çok özledim , çok özledim , çok özledim"
Hop! Yanımızda olsa sevdiğimiz

KEŞKE GERÇEK OLSA ... 

 

19 yorum:

  1. ah keşke ahhh.birde hiç üzüntüler olmasa hep şirinler gibi yaşasak:)

    YanıtlaSil
  2. yüreğinden kocaman öptüm seni ♥

    YanıtlaSil
  3. katılıyorum sanaaaa. çok iste olsun hadiiii :)

    YanıtlaSil
  4. keşkeeee bir şeyi kırk kere söyleyince gerçekleşir derler, acaba kırk kere paylaşsam olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli Hayaller ; Denemekten ne çıkar di mi ? Olursa haber ver ama :)

      Sil
  5. Çok güzel bu seri yahu. Severek takip ediyorum :)) emeğinize sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; gerçekten mi ? Böyle yorumlar aldıkça yüzümdeki ifade nasıl bir salaklaşıyor bir bilsen! Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. harikaymış ama...ilk söz beni feth etti !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nabrut ; teşekkür ederim , çok sevindim beğenmene

      Sil
  7. Nokta atışı gibi oldu :(
    ahh keşke gerçek olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özii; bir yerlerde geçek oluyor burada neden olmasın ...

      Sil
  8. bu arada bende mimin var ;)
    İyi haftalar

    YanıtlaSil
  9. Keşke :) Bu arada blog ismin çok güzel diye düşünürken, son yayının da aynı başlığı ele alması yüzümü güldürdü. İsteyelim, olur inşallah. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke çok kullandığım bir kelime oldu bu blogda ... Bazen istisna yapıp iyi ki de diyorum ama mesela iyi ki böyle güzel yorumlar var :)

      Sil
  10. ilk paragrafın 2. ve 3. cümlelerini ben yazmış olayım yaa :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe