17 Mart 2014

Yıl Dönümü

10 yıldır evliyiz. 
Gel de bize sor nasıl evliyiz :) 

Evlilik bir denge meselesi ;


Tek bir örnek verip susacağım.... 

Bundan birkaç gün önce Memo durup dururken dedi ki 
"Ya aşkım bu yıl bir değişiklik yapıp evlilik yıl dönümüzde şöyle güzel bir plan yapalım. Yurtdışına bile gidebiliriz 2 günlüğüne ya da en kötü başbaşa yemek yiyelim. "

İnanmış adam adamış kendini ... 

Ben " Evet aşkım ya süper olur, ne yapsak acaba ? Kaçıncı yıl olacak şimdi ?" 

Hesaplamalar yapılır ... 

Memo "Vay be 10. yıla gireceğiz!   "

Aradan bir kaç dakika geçer... Bir sessizlik ... 

Memo bombayı patlatır....
Aşkım tarih neydi? 
Buradaki bomba zannetmeyin ki Memo'nun tarihi hatırlamaması !
Buradaki asıl  bomba benim cevabım;
Bilmiyorum ki canım ya akşam eve gidince evlilik cüzdanına bakarım. Mart ayı olduğuna eminim ama gününü ben de hatırlamıyorum :)

Ve sonuç ; Kahramanımız eve gittiğinde evlilik cüzdanını bulamaz... Konuşmanın üzerinden haftalar geçmesine rağmen ikisi de hala kimse evlilik tarihini hatırlamamaktadır...

Dip soru: Evlilik cüzdanı nereden çıkartılıyor  bilen var mı ?

Bomba soru : Okuyup da evlilik tarihimizi hatırlayan varsa sevabına yazabilir mi? :)

Ama Gülmeyin Ama! 
 

47 yorum:

  1. Şaşırdım doğrusu 8 yıllık evliyiz ama 16 yıldır beraberiz ilk çıkma, nişan ve düğün tarihleri asla unutulmaz birde. Ama bir ipucu vereyim bütün mail ve banka kartı şifrelerinde falan bu tarihler bir sekilde yer alır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evlilik mevzuları biraz karışık :) Bir gün onu da yazarım belki ...
      Öyle olunca da ben bile hatırlamıyorum tam tarihini :S

      Sil
  2. ahahahahaaaa :))
    ben en çok neye üzüldüm şimdi biliyomusun bu konuyla ilgili. Sen bir kere bile evlilik yıldönümümüzü nasıl unutursun kaprisi yapmamışsın... Olmazki ama bu :))))
    Çok büyük bir zevkten mahrum kalmışsın :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Şebnem ama yaaa :)) Öyle de bir zevk var di mi ? Ben onu her yıl doğum günümde toplu olarak yaşatıyorum kendisine merak etme :)

      Sil
  3. Gulmeyin demissin ama gulunmeyecek gibi de degil ki canim. :D Tarihte bir ilk olmalisiniz. :D Eger hatirlarsaniz burda paylas olur mu? Ben de merak ettim simdi. :p :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :) Tarihte bir ilk konusu doğru ama hangi tarih acaba ya :D
      Ya 21 ya 23 mart 18 de olabilir :S Of hayat çok karmaşık be:p

      Sil
  4. Şahane olmuş bu post,duyan bilen varsa yazsın,bende merak etmedim değil bu çiftin tarihini :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlilik cüzdanını bulursam burada fotoğrafını paylaşacağım :D
      Her yıl aynı gün kutlarız hep beraber olmaz mı ;)

      Sil
  5. düğüne davet ettiğiniz en yakınlarından başlasan mesela ...
    ne günlerdi bee diyerek ....

    Bu arada cüzdan cok güvenli bir yerdedir ama kimbilir ne zaman çıkar karşına :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin burası çok güvenli deyip koymuşumdur ve sonuç bulamıyorum :D

      Sil
  6. tarihin ne önemi var mühim olan daim olması birlikteliğinizin:)

    YanıtlaSil
  7. bütün mart ayını romantik yemeklerle hediyelerle geçirirseniz elbet bir günü denk gelir :)

    bunu bir fırsat olarak düşünmek en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm ay demek , bu süper fikir lakin ucu boşanmaya kadar gidebilir :D

      Sil
  8. Haaa, ay siz biraz albüm karıştırın, düğün fotolarının kenarında tarih olur mutlaka:) Bizde de tarih çok ama biz hep çıkmaya başladığımız günü baz alırız, en özeli hep odur, bir de doğumgünleri:) Eh öyle böyle 13 yılı devirmişiz, bunun 3.5 yılı evlilikte geçmiş, iyi valla iyi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice nice mutlu yıllar devirirsiniz umarım Bahar'cım :)

      Sil
  9. Biz bir kere dedemle ninemin evlilik tarihini aramaya kalkmıştık. İşin içinden çıkamamıştık. :D En azıdan 10 yıl olduğu bilmekte iyi bir duygu :) Tarihler fazla detay içerdiğinden çabuk unutluyor.Bu arada belediyeden öğreniliyor tarih. Bence yılı bilmek daha anlamlı :D Son olarak biraz tebessüm ettim yazıya ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah di mi bak yılı da hatırlamıyor olabilirdik ki ! Allahtan Can var da insan az çok ne zaman doğurdum -evlendim dengesi kurabiliyor. Biz yaşlanınca çok komik olucaz galiba ya :D

      Sil
  10. Hımm, 21 i olsun, hem ekinoks, gündüz gece denge falan, böylece hatırlarsınız hep:-) Gerçek tarih mi, boş veeerrr:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ucundan yakaladın canım ... Dün akşam buldum tarihi 22 Mart mış :D

      Sil
    2. Merak edip geldim baktım cevabı burdaymıs bundan sonra ben sana hatırlatırım kızım 23 mart doğumlu ondan bir gün önce hayatta unutmam :)

      Sil
  11. Damla kusura bakma ama gülünmeyecek gibi değil erkeklerin tarihleri aklında tutamadığını çok gördüm ama neyse boş ver ,öğrenince eminim bir daha unutmazsınız bu da güzel bir anı olarak kalır size sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem'cim gül tatlım gül :)
      Dün akşam tam uykuya dalacağım ki fırladım yataktan bi cd vardı Nikahta verdikleri o cd nin üzerinde tarih yazıyordu. Tüm evi alt üst ettim buldum cd yi ben 21 ya da 23 demiştim ama 22 Mart mış.
      Tüm Sosyal Medya arkadaşlarım ile her yıl kutlarız işte artık fena mı rezilliğimi :D

      Sil
  12. İkiniz de hatırlamıyorsunuz işte ne güzel. Evliliğiniz formalitelerin, önemli günlerin önüne geçmiş ve yaşamın bir parçası olmuş. Bırakın 22 Mart olmasın. Kafanıza estikçe kutlarsınız. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündüm de biz Sevgililer günü ,Yılbaşı falan da bilmeyiz çok. İyi Doğdun'u atlamayız ama bence en ve tek değerli olandır.

      Sil
  13. Iyi güldüm ya :)
    Biz hatirliyoruz da ne oluyor sanki ya :)

    YanıtlaSil
  14. hoş bir post olmuş gerçekten, gülümsetti beni de...

    bir önerim olacaktı ama cd yi bulunca sorun çözülmüş sanırım. gene de emin olalım dersiniz belki: Nüfus Müdürlüğünden aile nüfus kaydı alabilirsiniz, orada evlilik tarihiniz yazar...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeze ; teşekkür ederim :)
      Nüfus Müdürlüğü de iyi fikirmiş haklısın , bir daha unutursam artık. Gerçi alem öğrendi ben unutsam insanlık unutmaz :D

      Sil
  15. evlilik tarihini hatırlamayan bir bayan, kalıpların dışındasın önünde eğiliyorum senin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum gününde hediye olarak arabanın deposunu fullemiş insanım ben. Benzinin litresi kaç tl haberiniz var mı :))))

      Sil
  16. Çok eğlendim alemsiniz, arkadaşların dediği gibi biz hatırlıyoruz da ne oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli yetenek ; teşekkür ederim. Atlattık geçti gitti zaten seneye bakalım neler olacak :)

      Sil
  17. Tarafımdan iki kere mimlendin, sayfama beklerim :)))

    YanıtlaSil
  18. Hahaha, Mart ayı ama hangi gün hatırlayamadım dersem inanır mısın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz Atmaca ; sayemde nesiller boyunca unutulmayacak işte :)

      Sil
  19. oooy oooy :D maşallah sizeee, biz henüz 4 aylık evliyiz, böyle zamanlarımız olacak mı bizim de, umarım olur çunku bu haller dahı cok guzel bence, hep mutlu olun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekila ; Huzur ve mutluluk ile nice 4 aylar kutlayın inşallah canım. Vallahi öyle bir geçiyor ki zaman insan şaşırıyor :)

      Sil
  20. gerçekten mi. bu süper ya. cem yılmaza anlatmalı bunu :) evlendiğiniz evlendirme dairesine gidin bari. bulursunuz nolcak. hah haaaa. ne çift beeee :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone;
      Evlilik cüzdanını yıldönümünden 2 gün sonra bulduk :) Biraz geç oldu ama :P

      Sil
  21. Ben blogunuzu yeni gördüğüm için bir ay sonra yorum bırakmış oluyorum :)
    Varsın tarihler unutulsun yeterki mutlu huzurlu olunsun :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe