05 Mart 2014

Keşke Gerçek Olsa Yeni Yüzüyle Sizlerle

Ömrü hayatımda  hep böyle afilli başlıklar atmak istemişimdir,
Attım oldu ahahhaha :)

Az biraz beyninin etini yemiş olabilirim.
Yahu tamam fazlaca yemiş olabilirim.

Ama uzun zamandır hayal ettiğim blog tasarımım onun sihirli elleri sayesinde gerçek oldu.

Yeni blog tasarımımla ilk yazımda ona yani sevgili GeCe ye teşekkür etmek istedim.
GeCe'cim ellerine sağlık , öyle çok beğendim ki anlatamam , seni yorduysam kusuruma bakma :)

Eğer siz de özel tasarım bir blog teması isterseniz işe kendisine mail atarak başlayabilirsiniz
gecedesign@gmail.com

Beğendiniz mi peki ? Yorumları alalım ....

34 yorum:

  1. Üstteki resme banner deniyordu dimi? Hah işte o tam sana yakışır gibi olmuş. Cuk oturmuş bloğa, sana ve hissettirdiklerine...
    Güzel yazıların olsun güzellik yeni konseptinle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşık oldum ben o kuşa , nasıl güzel di mi ?
      Teşekkür ederim canım , yorumun benim için çok değerliydi...

      Sil
  2. Bende çok beğendim ama benim ekranımda renkler çok belirsiz, soft renkler kullanılmış ama dediğim gibi sanırım benim ayarlarımdan çok seçilmiyor, ama o kuşa ve ranklarin uyumuna bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekran parlaklığınız düşük olabilir biraz arttırırsanız daha iyi olabilir genel anlamda

      Sil
  3. cok begendim ferah olmus. boyle ferah ferah. tam anlatamadim demek istedigimi ama oyle :)
    ellerinize saglik Gece'nin ve senin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben anladım Gülçin'cim seni yorma yahu tatlı canını :) Çok sevindim beğendiğine

      Sil
  4. benim prensesim herşey gönlünce:)nasıl güzel göründü gözüme tam seni anlatıyor...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bayıldım.
    ben de kendi başıma debelenip duruyorum fotoğraflarla:) aslında profesyonel bir şey olmalı di mi:)
    çok ferah ferah çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok debelendim aynı senin dediğin gibi en sonunda dedim ki yok böyle olmayacak bir kere profesyonel bir el dokunsun, ve çok içime sindi. Senin de beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  6. Çok tasarım yapınca bir şey farkediyorum. Bazı kişilerin temaları ne kadar uğraşırsam uğraşayım olmuyor, doğrusu bunun kişinin enerjisinden kaynaklandığına inanıyorum artık. Seninki öyle olmadı. Beni hiç yormadı, yaparken keyif aldım ve sonuçtan tatmin oldum. Sanıyorum bu senin güzel enerjinden kaynaklanıyor ve ben de bunun için çok tesekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine, yüreğine, emeğine sağlık GeCe'cim :)

      Sil
  7. Hem sade hemde akilda kalir olmus. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. Gayet hoş ve sade tema. Güle güle kullanınız efenim. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok ferah olmuş, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  10. Header'ı ilk Facebook'ta görüp bayılmıştım zaten. Sosyal paylaşım butonları vs. her şeyiyle uyumlu, sade ve kullanışlı bir tema olmuş. Güle güle kullanman dileğiyle... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Güven , yorumların değerli çok sevindim beğenmene.

      Sil
  11. Damla çok beğendim eskisine göre çok daha iyi olmuş güle güle kullan sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte suratımdaki koca gülümsemenin sebebi yorumlardan biri daha :)

      Sil
  12. güle güle kullan ve hep güzel yazılar yaz:)
    güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah , hep mutlulukla dolsun yazılarımız canım senin de benim de... Gerçi mutsuzken kelimeler şaha kalkıyor ama ...

      Sil
  13. Çok, çok, çok güzel olmuş!
    Sade, pastel ve ferah tam sevdiğim gibi ^.^
    Yeni temanla daha nice postlar yazman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ponti'm çok teşekkür ederim.
      Ben nicelerini yazarım , sizin de nicelerini okumanızı dilerim.
      Sevgiler

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. İşte bu! İstediğim de tam bunları hissettirmekti....:)

      Sil
  15. Çok iç açıcı bir tasarım olmuş :)Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  16. çok sade ve güzel, herşey bizim için aslında öyle değil mi? :)))

    YanıtlaSil
  17. Pastel tonlarda sade hoş bir tasarım olmuş. Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe